Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες κάθε Τετάρτη 19:00-21:00 (και επιπλέον & την Τρίτη 7/7/2020)
Οι εγγραφές για τους ενδιαφερόμενους μαθητές ξεκίνησαν και συνεχίζονται…
Καλό καλοκαίρι!
Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες κάθε Τετάρτη 19:00-21:00 (και επιπλέον & την Τρίτη 7/7/2020)
Οι εγγραφές για τους ενδιαφερόμενους μαθητές ξεκίνησαν και συνεχίζονται…
Καλό καλοκαίρι!