Η κυρία σήμερα μας μίλησε για τα ορθογραφικά λάθη στα κείμενα που θα στέλνουμε κι ότι: “Η ορθογραφία δεν είναι μόνο για να γράφουμε σωστά την ώρα του μαθήματος της Γλώσσας”. Μας είπε ότι αν δεν έχουμε υπολογιστή μπορούμε να γράφουμε το κείμενό μας στο σχολείο και για ένα παιδί της ΣΤ’ τάξης που έχασε το διάλειμμά του για να γράψει την εργασία του. Μπήκαμε και στο ιστολόγιο. Και ανοίξαμε το κείμενό μου. Μας είπε η κυρία ότι το κείμενά μας για τις υπολογιστικές μηχανές θα τα παρουσιάσουμε στην ΣΤ’ τάξη. Η κυρία μας είπε να γράψουμε στο τέλος του κειμένου το όνομά μας και μετά λέξεις που συζητήθηκαν και να γράψουμε λέξεις που δεν ξέρουμε. Μας έδειξε κιόλας πως να κάνουμε εισαγωγή εικόνων. Βάλαμε εικόνες στο κείμενό μας και μετά αφου χτύπησε το κουδούνι, αποθηκεύσαμε και αποσυνδέσαμε τους υπολογιστές μας.
Μανώλης
Συζητήσαμε αναλυτικά για τα ορθογραφικά λάθη. Αναφέραμε ότι μερικά λάθη δεν τα “πιάνει” ο υπολογιστής. Για παράδειγμα, αν έχουμε γράψει λάθος ένα άρθρο: “της” ή “τις”. Και τις δυο λέξεις ο υπολογιστής τις έχει στο λεξικό του και δεν μπορεί να καταλάβει αν έχουν γραφεί λάθος, π.χ. “της αυλές” αντί “τις αυλές”.