ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΚΛΑΣΜΑΤΑ – ΘΕΩΡΙΑ

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ:     Η έννοια του κλάσματος με πολύ απλά λόγια: Κλάσματα από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Και δύο ακόμα βίντεο που μας εισάγουν στα κλάσματα:      

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΚΛΑΣΜΑΤΑ – ΘΕΩΡΙΑ

Πώς μ΄αρέσουν τα κλάσματα! Παίζω και μαθαίνω.

This gallery contains 22 photos.

Έλειπες; Εδώ μπορείς να παρακολουθήσεις εικονική διδασκαλία για τα κλάσματα : Και λίγο ακόμα: Δραστηριότητες για να μάθεις καλύτερα τα κλάσματα: Κάνε τα κουίζ που θα βρεις στον παρακάτω σύνδεσμο:   Βρες το κλάσμα στην αριθμογραμμή:   Και λίγες ακόμα… Βάλε … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς μ΄αρέσουν τα κλάσματα! Παίζω και μαθαίνω.

ARIEL RAMIREZ: MIA ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ (MISSA CRIOLLA) – ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ

Ακούστε το πανέμορφο αυτό χριστουγεννιάτικο τραγούδι από τη μακρινή Αργεντινή, με επιρροές από τη μουσική των ιθαγενών των Άνδεων που διηγείται την ιστορία των τριών μάγων:

Το τραγούδι αυτό το έγραψε ο Αργεντινός Αρέλ Ραμίρεζ. Ο Ραμίρεζ είναι γνωστό για ένα πιο μεγάλο έργο που λέγεται “Missa Criolla”. Το έγραψε  όταν για πρώτη φορά, το 1963,  επιτράπηκε από την Καθολική Εκκλησία να γίνεται η θεία λειτουργία σε γλώσσα διαφορετική από τα λατινικά, δηλαδή στην απλή γλώσσα που μιλάνε οι λαοί.

Ο τίτλος σημαίνει “λειτουργία των Κρεολών”, δηλαδή των παιδιών που ο ένας τους γονιός ήταν Ευρωπαίος και ο άλλος  ιθαγενής (ντόπιος).  Ο Αριέλ Ραμίρεζ όταν παρουσιάστηκε το έργο του για πρώτη φορά στην Ελλάδα, είπε :

«Όταν έγραψα τη «Μίσα Κριόγια», είχα στο νου μου τη σύνθεση ενός έργου που θα μπορούσε να εκφράζει ευγνωμοσύνη, αδελφότητα, αγάπη και ειρήνη. Ήθελα να εξωτερικεύσω αυτά τα αισθήματα, μέσα από μια παγκόσμια λειτουργία.
Στη δικιά μας Αμερική η λέξη Κριόγια χρησιμοποιείται για να δείξει το παιδί του μαύρου με Ευρωπαίο. Στη μουσική σημαίνει την ένωση διαφορετικών πολιτισμών.».
Πράγματι, η μουσική του Ραμίρεζ παντρεύει την ευρωπαϊκή μουσική παράδοση με τους λατινοαμερικάνικους ήχους και ιδιαίτερους ρυθμούς.

Ακούστε παρακάτω το πιο διάσημο μέρος του έργου αυτού:

Και εδώ ολόκληρο το έργο:

και στην πρώτη εκτέλεση στην Ελλάδα (αν θέλετε να παραλείψετε την εισαγωγή πηγαίνετε στο 4.32 λεπτό)

Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΗ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ARIEL RAMIREZ: MIA ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ (MISSA CRIOLLA) – ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γίνετε ξεφτέρια στις γωνίες!

Αγαπητά μου  μαθητούδια,

Την προηγούμενη εβδομάδα μιλήσαμε για τις γωνίες.

Εξασκηθείτε λοιπόν, παίζοντας!

Παίξτε τα παιχνίδια με τη σειρά, όπως σας τα έχω αναρτήσει. Στείλτε μου φωτογραφίες από τις επιτυχίες σας στην ομάδα μας στο viber!

Καλή διασκέδαση!

ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΙΡΟΓΝΩΜΟΝΙΟ

Quarterback

ΠΑΙΖΩ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΓΩΝΙΕΣ 1

ΠΑΙΖΩ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΓΩΝΙΕΣ 2

ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ

 

Κατηγορίες: Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γίνετε ξεφτέρια στις γωνίες!

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΙΣΤΟΡΙΑ – Β’ ΕΝ. ΚΕΦ. 1 – Η Οθωμανική αυτοκρατορία – η κατάκτηση του ελληνικού χώρου

Δείτε το στο slideshare.net
Κατηγορίες: ΙΣΤΟΡΙΑ, ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΙΣΤΟΡΙΑ – Β’ ΕΝ. ΚΕΦ. 1 – Η Οθωμανική αυτοκρατορία – η κατάκτηση του ελληνικού χώρου

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΦΕ 5-6-7 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΡΙΒΗΣ

ΦΕ 5: ΤΡΙΒΗ, ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

 

 

 

ΦΕ 6: ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΤΡΙΒΗ

ΦΕ 7: ΤΡΙΒΗ, ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Ή ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ;

 

Κατηγορίες: ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΦΕ 5-6-7 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΡΙΒΗΣ

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΦΕ-4 ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

 

 

Κατηγορίες: ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΦΕ-4 ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Παρακολουθήστε τα πειράματα που υπάρχουν στην παρακάτω παρουσίαση. Ύστερα προσπαθήστε να τα επαναλάβετε στο σπίτι.

 

Κατηγορίες: ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΗ – ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Από την Φραγκοκρατία στην Τουρκοκρατία (αναπλήρωση ύλης ιστορίας Ε’ τάξης)

30.α. Η Τέταρτη Σταυροφορία και η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους.

Δείτε το στο slideshare.net

30.β Τα ελληνικά κράτη μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους.

Δείτε το στο slideshare.net

Picture

31. Η ανάκτηση της Πόλης από τον Μιχαήλ Η’ , τον Παλαιολόγο

Δείτε το στο slideshare.net

33. Οι Οθωμανοί Τούρκοι κατακτούν Βυζαντινά εδάφη.

Δείτε το στο slideshare.net

34. Ο Κωσταντίνος Παλαιολόγος προσπαθεί να σώσει την Πόλη

Δείτε το στο slideshare.net

35. Οι Οθωμανοί πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη

36. Η άλωση της Πόλης.

Οι παρουσιάσεις δημιουργήθηκαν από τους συναδέλφους Πέτρο Σαμούχο και Γιάννη Σουδία. Αναδημοσιεύτηκαν από τα ιστολόγιά τους ( psamouxos.blogspot.com και  anoixtosxoleio.weebly.com).

Κατηγορίες: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Από την Φραγκοκρατία στην Τουρκοκρατία (αναπλήρωση ύλης ιστορίας Ε’ τάξης)

ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΙΣΤΟΡΙΑ – Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ PDF

Το μάθημα από τον κύριο Μαριόλη

Το μάθημα από τον κύριο Σπυρόπουλο

Κατηγορίες: ΒΙΝΤΕΟ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | Ετικέτες: , , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ’ ΤΑΞΗ – ΙΣΤΟΡΙΑ – Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ