Την Παρασκευή 29 Μαϊου πραγματοποιήθηκε ψυχαγωγική εκδρομή με τη συμμετοχή των Α Β Γ και Δ τάξεων του σχολείου μας.Σε μισή ώρα απόσταση από την Επανομή, δίπλα στους Ταγαράδες το πάρκο Ανεμοδούρα υποδέχθηκε τους μικρούς μαθητές μας.Γήπεδα ποδοσφαίρου ,μπάσκετ, βόλλεϋ ,τέννις , λαβύρινθος με πράσινες διαδρομές, τραπέζια πινγκ πονγκ, κούνιες μικρά …αναρριχητικά πεδία, τραμπάλες και αυτοκίνητα ράλι με πετάλια ποδηλάτου πρόσφεραν ευκαιρία για παιχνίδι για όλους.Τα παιδιά το διασκέδασαν πραγματικά!
















