– Αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα, αγκαλιάζοντας τον εαυτό μου
– Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα
-Ανάπτυξη διαγνωστικού φαρμάκου για τη νόσο Alzheimer
-Αποδοτικοί αλγόριθμοι για προβλήματα reachability και επιλογής μονοπατιού και εφαρμογές τους
-Άυλη πολιτιστική κληρονομιά και βιοποικιλότητα: εθνοβιολογική μελέτη
-Bullying – διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της παρενόχλησης
-Διαφθορά και φοροδιαφυγή σε οικονομίες με δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση
-Δισκόμορφοι υγροί κρύσταλλοι γραφενίου: αυτο-οργάνωση και δυναμική
– Επείγον περιστατικό Emergency
-Επιστήμες της Ζωής-Επιστημονικές Μελέτες 2012 – Μέρος 3
-Επιστήμες της Ζωής-Επιστημονικές Μελέτες 2011 Μέρος 3ο
–Η αληθινή ιστορία της 17 Νοέμβρη
-Η Ελλάδα του Χίτλερ (Α’): Από την Αλβανία στην Κρήτη
–Η Ελλάδα του Χίτλερ (Β’): Τρόμος και Αντίσταση στο Γ’Ράιχ
–Η Ελλάδα του Χίτλερ (Γ’) : Η πικρή απελευθέρωση
–Η μούντζα στο ελληνικό σινεμά…
-Θετικές Επιστήμες-Επιστημονικές Μελέτες 2011 Μέρος 2ο –
-Θετικές Επιστήμες-Επιστημονικές Μελέτες 2012 – Μέρος 2ο
-Κλινικοί, βιοχημικοί και γενετικοί συντελεστές της γνωστικής δυσλειτουργίας στη σχιζοφρένεια
-Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές επιστήμες-Επιστημονικές Μελέτες 2012 – Μέρος 1ο
-Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες-Επιστημονικές Μελέτες 2011 Μέρος 1ο –
-Κρίση στην Ελλάδα. Όλοι μπορούν να συμβάλουν στην ανοικοδόμηση.
-Μελέτη της τέφρας ως υλικό παθητικού δροσισμού κτιρίων και υπαίθριων χώρων
– “Μια μέρα στη δουλειά δεν μοιάζει με αυτό , τι γίνεται με μια μέρα στο σχολείο;”
- Ο Αληθινός Φασισμός
-Ο λαθρεπιβάτης (Schwarzfahrer)
-Όλα τα κομμάτια μαζί: Μια ιστορία και μια ταινία για τον αυτισμό
-Ο Παράνομος Τύπος 1936-1974: ψηφιοποίηση και θεωρητική μελέτη
–Προϊόντα – Παραγωγή, Διανομή, Κατανάλωση, Απορρίμματα
-Ραδιοφωνικό Σποτ ‘Το Ακορντεόν’
-Ραδιοφωνικό Σποτ ‘Το Μέτρημα’
-Συλλογικές μνήμες μιας πόλης στο χώρο και στο χρόνο
-Τεκμηρίωση της Ουρούμ, της γλώσσας του ελληνικού πληθυσμού στον Καύκασο
-Τι κρύβεται πίσω από ένα γίγαντα: η περίπτωση της σαύρας της Σκύρου
-Το κέντρο της Αθήνας και ο μετασχηματισμός του. Πώς η τέχνη μπορεί να συμβάλλει
-2ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση
-3ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση-α
-3ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση-β
