Το κουκλοθέατρό μας στο Δημοτικό Σχολείο Αρχιλόχου Μάρπησσας!
Η τελευταία μέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα μας βρήκε στην όμορφη Μάρπησσα και στο Δημοτικό Σχολείο Αρχιλόχου Μάρπησσας φυσικά με το κουκλοθέατρό μας!
Οι μικροί μας φίλοι μας υποδέχτηκαν στο όμορφο σχολείο τους και με μεγάλη χαρά συμμετείχαν στη διαδραστική μας παράσταση αφού μέσω της εφαρμογής Plickers καταγράφονταν οι απαντήσεις τους σε ερωτήσεις που δέχονταν κατά τη διάρκεια της παράστασης. Η διαδικασία τους φάνηκε ιδιαίτερα ευχάριστη αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις τους.
Πρόκειται για ένα κουκλοθέατρο με οικολογικό χαρακτήρα! Διαπραγματεύεται το αποτύπωμα της διατροφής μας στον πλανήτη που μας φιλοξενεί!
Σε μια τέτοια παράσταση δε θα μπορούσαμε να μην χρησιμοποιήσουμε τόσο για την κατασκευή της σκηνής μας αλλά και για τις φιγούρες μας ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και πράγματα που είχαν ήδη χρησιμοποιηθεί.
Η προετοιμασία της παράστασης μας πήρε αρκετούς μήνες,όπου όλοι μαζί εκπαιδευτικοί αλλά και παιδιά ζήσαμε μια διαδικασία άκρως δημιουργική!
Κάπου εδώ θα σταματήσουμε για την απαραίτητη σε όλους ξεκούραση και θα επανέλθουμε με νέες παραστάσεις μετά τις γιορτές!
Ευχαριστούμε τα παιδιά αλλά και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου που μας φιλοξένησε για το δυνατό χειροκρότημα που μας χάρισαν!
#school_life #κουκλοθέατρο









