Κατάληξη

“ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ”

Γύρνα το λουλούδι και προσπάθησε να δεις πώς

αλλάζει η λέξη ανάλογα με το αρχικό της γράμμα!

Ποιο όνομα σχηματίζεται κάθε φορά;

 

collage 4

 

“ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ”

Χωριζόμαστε σε 2 ομάδες.

Κάθε ομάδα έχει μπροστά της 12 κάρτες και ένα ζάρι δικό της,

με διάφορες καταλήξεις πχ.-ανα, -ορο, όνι, -ούδα, -ήλο, -ερι, -οτα, -αλα, -αρι, -ελο

Οι παίχτες των 2 ομάδων, ρίχνουν εναλλάξ το ζάρι

και παίρνουν τη λέξη με την αντίστοιχη κατάληξη!

Νικήτρια θα είναι η ομάδα, που θα έχει μαζέψει πρώτη

όλες τις κάρτες που είχε αρχικά στην κατοχή της!

collage 5

 

Ο Αλέξης πεινάει…

“ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ

ΤΡΩΩ ΜΟΝΟ ΛΕΞΕΙΣ”

Ο Αλέξης πεινάει για λέξεις! Τι θα λέγατε να τον ταΐσουμε; 

Ψάχνουμε για λέξεις μέσα στην τάξη μας => Τις αντιγράφουμε σε ένα χαρτάκι

=> Παρατηρούμε: Από ποιο γραμματάκι ξεκινάει η λεξούλα που μόλις αντιγράψαμε;

=>Τοποθετούμε το χαρτάκι στο αντιστοιχο κουτάκι

 

collage 3

Πεζά-κεφαλαία γράμματα

“Ο ΛΟΥΛΟΥΔΟΚΗΠΟΣ ΜΑΣ!”

Τοποθετούμε το κάθε λουλουδάκι, στο αντίστοιχο γλαστράκι του!

collage

 

“ΨΑΡΕΨΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΕΖΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ”

collage 2

“ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ”

collage 1

Μικροί Μετεωρολόγοι εν δράση

” Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ”

ββ κκκο

 

“ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ!

ΨΩΖ

“ΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΒΡΗΚΕΣ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟ

ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΣΟΥ;”

zx

δδ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ;

ΠΟΣΑ ΕΙΔΗ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

ΣΕ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ;

 

collageσσ vvvΑ

 

“ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ

ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ”

ω

 

“ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ”

cccb

 

“ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟΥ”

χ

 

“ΠΩΣ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΣΗ ΜΑΣ;”

ψω

 

“ΔΕΛΤΙΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ”

mk

 

“ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ;”

λο

 

“ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΑΝΑ ΕΠΟΧΗ”

μμκ

νμ

“ΡΟΥΧΑ ΑΝΑ ΕΠΟΧΗ”

μ

 

“ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ 4 ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ”

βββ ερ

φφ

“Ο ΒΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ”

λμ βη

ξξθ ξξξ

 

“ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ 4 ΑΝΕΜΟΥΣ”

ψ

“ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ ΚΑΙ

ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ”

collageΨΨ

 

Eπίσκεψη μελισσοκόμου στο σχολείο μας!

Ευχαριστούμε τον κύριο Χρήστο για όλες

τις πολύτιμες πληροφορίες που μας χάρισε!

collageΟ

collageΔΨΔΦΦΦ

 

“OTAN MΕΓΑΛΩΣΩ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ!”

Ζωγραφίζουμε ότι μας έκανε εντύπωση!

μ 1βνβ ννν 1 ωω

 

 

Διασκεδάσαμε με την BEEBOT τη μελισσούλα,

το εκπαιδευτικό ρομπότ προσανατολισμού!

Κατευθύναμε τη μελισσούλα μας στα κατάλληλα σημεία

δίνοντας σωστές οδηγίες (ευθεία, δεξιά-αριστερά)

και μετρώντας τα αντίστοιχα κουτάκια!

Beebots front side left and command buttons right

IMG 20250526 122532