Πόσες συλλαβές έχει το όνομά μου;
ΠΟΣΕΣ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;
(Ιδέα Ιωάννα Αρ. Αϊβατζίδου – Δημιουργώντας … Στο…νηπιαγωγείο!)
Παλαμάκια χτυπώ ή χοροπηδώ
συλλαβές μετρώ
και το όνομά μου
στα δάχτυλα το τοποθετώ!
ΠΟΣΕΣ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;
(Ιδέα Ιωάννα Αρ. Αϊβατζίδου – Δημιουργώντας … Στο…νηπιαγωγείο!)
Παλαμάκια χτυπώ ή χοροπηδώ
συλλαβές μετρώ
και το όνομά μου
στα δάχτυλα το τοποθετώ!
“ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;”
Παιχνίδι στη γωνιά της γλώσσας…
Διπλωμένες κάρτες που στο εσωτερικό τους κρύβεται η φωτογραφία ενός παιδιού.
Τα παιδιά λαμβάνοντας υπόψη το αρχικό γράμμα που υπάρχει στην εξωτερική όψη της κάρτας,
θα πρέπει να μαντέψουν σε ποιο παιδί ανήκει η κάρτα αυτή!
Όποιο παιδί μαντέψει σωστά, κερδίζει την κάρτα!
Από τα πιο αγαπημένα γλωσσικά παιχνίδια των παιδιών!!!
“ΜΕ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ”
“ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ!”
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ!
“ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ!”
“ΣΠΙΤΙ ΨΗΛΟ…
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΤΟ ΟΥΡΑΝΟ;”
(Ιδέα Ιωάννα Αρ. Αϊβατζίδου – Δημιουργώντας … Στο…νηπιαγωγείο!)
Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου;
“ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΟΣΠΙΤΑ ΜΑΣ!”
Ομαδική σύνθεση
“ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ!”
“ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ ΤΡΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ;”
Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου;
“ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΜ;”
“ΠΟΣΕΣ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;”
“ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ”