Οι κυριότερες στιγμές -γεγονότα δια χειρός παιδιών
Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από το βιβλίο “Στρατιώτες στον πόλεμο”
και χρησιμοποιήθηκαν καθαρά για παιδαγωγικό σκοπό!
“Ο ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ”
Οι Ιταλοί βομβαρδίζουν το πολεμικό μας πλοίο Έλλη
με υποβρύχιο στις 15 Αυγούστου 1940
“ΤΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΞΑ”
Το τηλεγράφημα του Ιταλού πρέσβη στον Ιωάννη Μεταξά,
για παράδοση της Ελλάδας και το ηχηρό του ΟΧΙ!
“ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΝΔΟ”
Οι στρατιώτες μας πολεμούν σαν λιοντάρια στα βουνά της Πίνδου!
“ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ”
Στον αγώνα βοηθάνε ακούραστες και οι γυναίκες
οι οποίες μεταφέρουν τα απαραίτητα στους στρατιώτες…
“ΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ;”
(ιδέα από το 26ο Νηπ. Βόλου)
“ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ”
Ουρές ατελείωτων ανθρώπων περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους
για μια κουταλιά σούπα, για μια μπουκιά ψωμί για να ξεγελάσουν λίγο την πείνα
“ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΣ”
Οι χωριανοί δημιουργούν μια γέφυρα με τα κάρα τους
για να περάσουν οι στρατιώτες και τα συγκρατούν με τα χέρια τους
για να μην παρασυρθούν από την ορμή του ποταμού!
“ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ”
Οι τραυματίες ήταν πολλοί και μεταφέρονταν στα νοσοκομεία από τις γυναίκες!
Οι νοσοκόμες τους υποδέχονταν με το χαμόγελο στα χείλη. για να τους δώσουν κουράγιο…
“ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΣ”
Οι στρατιώτες ανατινάζουν τη γέφυρα του Γοργοποτάμου!

“ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ”
Κόσμος ζητωκραύγαζε στους δρόμους με την ελληνική σημαία στο χέρι!
Η Ελλάδα ήταν επιτέλους ελεύθερη!
Beebot
“BEEBOT Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ”
BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”.
Με τη βοήθεια του ρομπότ-μελισσούλα
τα παιδιά εισβάλουν στον κόσμο της ρομποτικής
και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης!
Έτσι ρυθμίζοντας κατάλληλα τη μελισσούλα,
το ρομπότ μετακινείται τόσα τετράγωνα
όσα πρέπει για να μετακινηθεί σε όλα τα συναισθήματα!
(κατονόηση χωροχρονικών εννοιών όπως μπροστά-πίσω, δεξιά-αριστερά)
Τι νιώθουμε σήμερα;
Τα παιδιά καλούνται σε καθημερινή βάση,
στα πλαίσια των ρουτινών του νηπιαγωγείου
να απεικονίσουν το συναίσθημα το οποίο νιώθουν!
Πιο συγκεκριμένα, ψάχνουν να βρουν το μανταλάκι με το όνομά τους
και το τοποθετούν στο συναίσθημα που τα αντιπροσωπεύει…
Τέλος δικαιολογούν την επιλογή τους,
εξωτερικεύοντας στην ολομέλεια πως νιώθουν και γιατί…
Μιλώντας για συναισθήματα…
Εξωτερικεύουμε τα συναισθήματά μας
και τα αποτυπώνουμε στο χαρτί!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΩΝΙΑ ΤΑΞΗΣ – ΦΙΛΟΙ
XAΡΑ – ΛΥΠΗ
ΘΥΜΟΣ – ΗΡΕΜΙΑ
ΑΓΑΠΗ – ΖΗΛΕΙΑ
ΦΟΒΟΣ – ΒΑΡΕΜΑΡΑ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ – ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ
ΝΤΡΟΠΗ – ΜΟΝΑΞΙΑ
ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ/Η – ΣΕ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ/Η
ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΣΩ – ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ;
ΜΠΡΑΒΟ – ΕΠΙΠΛΗΞΗ
ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ;
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΟ- ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΓΙΝΟΜΟΥΝ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΓΟΣ;
ΑΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΜΟΥΝ ΣΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑ-
ΤΙ ΑΡΩΜΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ;































































































































































































