Οι κυριότερες στιγμές -γεγονότα δια χειρός παιδιών

 

Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από το βιβλίο “Στρατιώτες στον πόλεμο”

και χρησιμοποιήθηκαν καθαρά για παιδαγωγικό σκοπό!


collage 13

 

“Ο ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ”

Οι Ιταλοί βομβαρδίζουν το πολεμικό μας πλοίο Έλλη

με υποβρύχιο στις 15 Αυγούστου 1940

2 1 1 2

 

“ΤΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΞΑ”

Το τηλεγράφημα του Ιταλού πρέσβη στον Ιωάννη Μεταξά,

για παράδοση της Ελλάδας και το ηχηρό του ΟΧΙ!

3 1

 

“ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΝΔΟ”

Οι στρατιώτες μας πολεμούν σαν λιοντάρια στα βουνά της Πίνδου!

4 1 5 6

 

“ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ”

Στον αγώνα βοηθάνε ακούραστες και οι γυναίκες

οι οποίες μεταφέρουν τα απαραίτητα στους στρατιώτες…

9

 

“ΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ;”

(ιδέα από το 26ο Νηπ. Βόλου)

16 17

 

“ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ”

Ουρές ατελείωτων ανθρώπων περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους

για μια κουταλιά σούπα, για μια μπουκιά ψωμί για να ξεγελάσουν λίγο την πείνα

12 13

 

“ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΣ”

Οι χωριανοί δημιουργούν μια γέφυρα με τα κάρα τους

για να περάσουν οι στρατιώτες και τα συγκρατούν με τα χέρια τους

για να μην παρασυρθούν από την ορμή του ποταμού!

14 15

 

“ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ”

Οι τραυματίες ήταν πολλοί και μεταφέρονταν στα νοσοκομεία από τις γυναίκες!

Οι νοσοκόμες τους υποδέχονταν με το χαμόγελο στα χείλη. για να τους δώσουν κουράγιο…

11 10

 

 

“ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΣ”

Οι στρατιώτες ανατινάζουν τη γέφυρα του Γοργοποτάμου!

collage 14

collage 1 2

 

 

“ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ”

Κόσμος ζητωκραύγαζε στους δρόμους με την ελληνική σημαία στο χέρι!

Η Ελλάδα ήταν επιτέλους ελεύθερη!

 

 

 

 

 

Beebot

“BEEBOT Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ”

BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”.

Με τη βοήθεια του ρομπότ-μελισσούλα 

τα παιδιά εισβάλουν  στον κόσμο της ρομποτικής

και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης!

Έτσι ρυθμίζοντας κατάλληλα τη μελισσούλα,

το ρομπότ μετακινείται τόσα τετράγωνα

όσα πρέπει για να μετακινηθεί σε όλα τα συναισθήματα!

(κατονόηση χωροχρονικών εννοιών όπως μπροστά-πίσω, δεξιά-αριστερά)

collage 4 1

Τι νιώθουμε σήμερα;

Τα παιδιά καλούνται σε καθημερινή βάση,

στα πλαίσια των ρουτινών του νηπιαγωγείου

να απεικονίσουν το συναίσθημα το οποίο νιώθουν! 

Πιο συγκεκριμένα, ψάχνουν να βρουν το μανταλάκι με το όνομά τους

και το τοποθετούν στο συναίσθημα που τα αντιπροσωπεύει…

Τέλος δικαιολογούν την επιλογή τους,

εξωτερικεύοντας στην ολομέλεια πως νιώθουν και γιατί…

collage 5

Μιλώντας για συναισθήματα…

Εξωτερικεύουμε τα συναισθήματά μας

και τα αποτυπώνουμε στο χαρτί!

 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΩΝΙΑ ΤΑΞΗΣ – ΦΙΛΟΙ

DDDDDDD

collage 20 collage 7 5 collage 6 5 collage 4 6 collage 5 5 collage 3 5 collage 2 5 collage 1 7

 

 

XAΡΑ – ΛΥΠΗ

DDDDDDD 1

collage 8 1 collage 6 2 collage 7 2 collage 5 2 collage 4 3 collage 3 2 collage 2 2 collage 17 collage 1 4

 

 

ΘΥΜΟΣ – ΗΡΕΜΙΑ

DDDDDDD 2

collage 16

collage 4 2 collage 1 3

collage 7 1 collage 6 1 collage 5 1 collage 3 1

collage 2 1

 

 

ΑΓΑΠΗ – ΖΗΛΕΙΑ

DDDDDDD 3

collage 18 collage 7 3 collage 6 3 collage 5 3 collage 4 4 collage 3 3 collage 2 3 collage 1 5collage 24collage 1 11

 

ΦΟΒΟΣ – ΒΑΡΕΜΑΡΑ

560758 4904120766753 1620203091 n collage 11 1 collage 10 1 collage 9 2 collage 8 3 collage 7 6 collage 6 6 collage 5 6 collage 4 7 collage 3 6 collage 21 collage 2 6 collage 1 8

collage 12 1collage 2 9

 

 

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ – ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ

22392 4904115526622 1211276864 n collage 25 collage 9 5 collage 8 6 collage 7 9 collage 6 9 collage 5 10 collage 4 11 collage 3 10 collage 2 10 collage 1 12

 

 

ΝΤΡΟΠΗ – ΜΟΝΑΞΙΑ

398219 4904119566723 1813921595 n collage 1 9 collage 2 7 collage 3 7 collage 4 8 collage 5 7 collage 6 7 collage 7 7 collage 8 4 collage 9 3collage 5 9

 

 

 

ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ/Η – ΣΕ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ/Η

249335 4904117486671 1869326239 n 1 collage 26 collage 11 3 collage 10 3 collage 9 6 collage 8 7 collage 7 10 collage 6 10 collage 5 11 collage 4 12 collage 3 11 collage 2 11 collage 1 13

 

 

 

 

ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΣΩ – ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ;

DDDDDDD 4

collage 8 2

collage 9 1   collage 6 4 collage 4 5

collage 7 4

collage 2 4collage 1 6 collage 3 4 collage 5 4 collage 19collage 3 9collage 4 10

 

 

ΜΠΡΑΒΟ – ΕΠΙΠΛΗΞΗ

249335 4904117486671 1869326239 n collage 1 10 collage 2 8 collage 3 8 collage 4 9 collage 5 8 collage 6 8 collage 7 8 collage 8 5 collage 9 4 collage 10 2 collage 11 2 collage 22

collage 23

 

ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ;

S

collage 1 14 collage 2 12 collage 3 12 collage 4 13 collage 5 12 collage 6 11 collage 7 11 collage 8 8 collage 9 7 collage 10 4 collage 11 4 collage 12 2 collage 27

 

 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΟ- ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΓΙΝΟΜΟΥΝ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΓΟΣ;

cute baby safari animal faces 600nw 2262574605

collage 1 15 collage 2 13 collage 3 13 collage 4 14 collage 5 13 collage 6 12 collage 7 12 collage 8 9 collage 28

 

 

ΑΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΜΟΥΝ ΣΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑ-

ΤΙ ΑΡΩΜΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ;

ghost kid halloween

collage 1 16 collage 2 14 collage 3 14 collage 4 15 collage 5 14 collage 6 13 collage 7 13 collage 8 10 collage 9 8 collage 10 5 collage 29

Συναισθηματικοφιγούρες

“ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΦΙΓΟΥΡΕΣ”

Αλλάζουμε βλέμμα και εκφράσεις στόματος και διασκεδάζουμε

φτιάχνοντας κάθε φορά ένα διαφορετικό συναίσθημα

χρησιμοποιώντας κινητές καρτέλες με μαγνήτη!

collage 3

 

“ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ”

collage 1 1 collage 4

Διαχείριση συναισθημάτων και ενσυναίσθηση

“Τι ΖΗΛΕΨΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ;”

ιικιιι

 

“Το αγοράκι νιώθει έντονο ΘΥΜΟ!

Πρότεινέ του λύσεις για να ηρεμήσει”

δδ 1 λλ 1

 

“Τι έπαθε και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ;”

ξθ ξθκ

 

“Τι θα έλεγες σε κάποιον που ένιωθε ΜΟΝΑΞΙΑ;”

α 1 β 1

 

“Τι θα έλεγες σε κάποιον που ένιωθε ΛΥΠΗ;”

αα ββ

Υποστηρικτικό υλικό ΓΛΩΣΣΑΣ (γράμματα-συλλαβές)

“ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ  ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ”

Παρακαλώ πατήστε την παρακάτω εικόνα!

sTQ9 y svAq j

 

“ΣΥΛΛΑΒΟ – ΠΑΙΧΝΙΔΙΣΜΑΤΑ”

Παρακαλώ πατήστε την παρακάτω εικόνα!

s509y5VJz237t3

Bee – Bot η μελισσούλα

Βee – bot η έξυπνη μέλισσα”,

το προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου μετακινήθηκε από όνομα σε όνομα,

χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κουμπιά (αριστερά-δεξιά-ευθεία)

για να την μετακινήσουμε προς τη σωστή κατεύθυνση

και προς τον σωστό αριθμό κουτιών!

collage 2