“Το όνομα κάθε παιδιού, είναι μια λέξη με νόημα για το ίδιο το παιδί,
γιατί αποτελεί το αναγνωριστικό του σημείο,
είναι η υπογραφή του.
Είναι η πρώτη λέξη που θέλει να διαβάσει και να γράψει ένα παιδί,
αφού νιώθει μια συναισθηματική προσκόλληση με το όνομά του” (Delhaxhe, 1989).
Παρακάτω ακολουθούν εργασίες παιδιών,
που τα βοήθησαν στην αναγνώριση και διάκριση του ονόματός τους με βάση το αρχικό τους γράμμα…
“ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑ!”
“ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ,
ΠΕΤΩ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!”
(ιδέα από το 26ο Νηπιαγωγείο Βόλου)
“ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑ”
“ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΟΧΑΡΤΑΚΙΑ”
“ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ,
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ!”
(ιδέα από το 26ο Νηπιαγωγείο Βόλου)
Ζωγραφίζουμε τα πορτρέτα μας και κάτι που να ξεκινάει με το αρχικό μας γράμμα!
“ΜΕ ΑΕΡΟΣΤΑΤΑ!”