Ας διαβάσουμε…
Ας διαβάσουμε…
“Κυνηγοί των Χρωμάτων”
Τι είναι όμως η λεπτή κινητικότητα;
Η λεπτή κινητικότητα περιλαμβάνει τους μικρούς μύες του σώματος που μας επιτρέπουν να γράφουμε, να κρατάμε μικρά αντικείμενα, να ντυνόμαστε κλπ. Περιλαμβάνει ουσιαστικά τη δύναμη, τον έλεγχο των μυών αυτών και κυρίως την επιδεξιότητα.
Ο στόχος εξάσκησης και κατάκτησης της λεπτής κινητικότητας δεν είναι μόνο το να βοηθήσει το παιδί να ελέγχει καλύτερα το μολύβι και επομένως τη γραφή, αλλά και να μπορεί να κουμπώνει και να ξεκουμπώνει, να ανεβοκατεβάζει φερμουάρ, να ζωγραφίζει με πινέλο, να πιάνει το πιρούνι ή το κουτάλι και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες, να χτενίζεται, να χειρίζεται τον υπολογιστή, να γυρίζει τις σελίδες ενός βιβλίου. (https://www.kindykids.gr)
Μια δραστηριότητα η οποία συνδυάζει την εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας, είναι:
“Κυνηγοί των Χρωμάτων”
Δίνουμε στα παιδιά τις εκπαιδευτικές λαβίδες, τους ζητάμε να επιλέξουν μια ρωτώντας τους τι χρώμα επέλεξαν. Έπειτα δίνουμε τις καρτέλες με τα χρώματα και συζητάμε γι’ αυτά. Δίνουμε στα παιδιά τα πομ πομ και ζητάμε από αυτά να αντιστοιχήσουν στο αντίστοιχο χρώμα. Τα πομ πομ είναι μεγάλα και μικρά. Στο τέλος ζητάμε από το παιδί να μετρήσει πόσα έβαλε και να αναγνωρίσει εάν είναι μικρά η μεγάλα. Πόσα μικρά και πόσα μεγάλα.
Στο Δάσος / Ζαραμπούκα Σ.
Διαβάζουμε την ιστορία στα παιδιά, έπειτα την συζητάμε.
Δίνουμε στα παιδιά τις εικόνες από την ιστορία και τους ζητάμε να μας διηγηθούν ότι θυμούνται.
Προσπαθούμε να βάλουμε τις κάρτες στην σειρά σύμφωνα με την ιστορία που ακούσαμε
Διαλέγουμε τους ήρωες. Ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν τα χαρακτηριστικά τους.
Από την συζήτηση προκύπτει η δικαιοσύνη και ο τρόπος εκλογής του αρχηγού που είναι η ψηφοφορία με εκλογές!
Ετοιμάζουμε ταυτότητες , ψηφίζουμε και καταμετρούμε!
Αρχηγός η κουκουβάγια!!!!!!
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο (Πολυτεχνείο)
Πολυτεχνείο 17 Νοεμβρίου
Πολυτεχνείο πριν την γιορτή
Γνωρίζουμε την κυρά Δημοκρατία από το βιβλίο «Η κυρά Δημοκρατία» της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου
- Συζήτηση
Α. γνωρίζουμε τις έννοιες Δημοκρατία- Δικτατορία από το εποπτικό υλικό
Β. ξεχωρίζουμε τις κοπέλες ως προς την διάθεση, τα χρώματα τους όπως περιγράφονται και παρουσιάζονται στο βιβλίο.
Γ. ξεχωρίζουμε τις εικόνες από το εποπτικό υλικό και τις κατηγοριοποιούμε
Δ. αντιστοιχίζουμε τις εικόνες στην κοπέλα που ταιριάζουν
Λέξεις παρεούλας ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
- Δείχνουμε βίντεο ή εικόνες του Πολυτεχνείου για τα γεγονότα και ζητάμε από τα παιδιά να μας πούνε ποια κατάσταση επικρατούσε Δικτατορία ή Δημοκρατία
Λέξεις παρεούλας : Ο τίτλος «τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο»
- Δείχνουμε βίντεο . Συζητάμε. Φωνάζουμε τις λέξεις από το μεγάφωνο. Γράφουμε τις λέξεις σε πλακάτ.
Λέξεις παρεούλας : Ψωμί, Παιδεία , Ελευθερία, Πολυτεχνείο
Κατασκευή: Φτιάχνουμε το Π του Πολυτεχνείου
http://www.kidsactivities.gr
Η κυρά Δημοκρατία, – εικόνα από το παραμύθι “Η κυρά Δημοκρατία” της Κων/νας Αρμενιάκου
Συνάντηση γονέων
1η Συνάντηση με γονείς (1) ΑΡΧΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
πηγή συνεργασίας: https://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/
Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας – Γιορτή Αρχαγγέλων
8 Νοεμβρίου η γιορτή της Πολεμικής Αεροπορίας
Παρουσιάζουμε στα παιδιά τα βίντεο
ακολουθεί συζήτηση.
- Γνωρίζουμε το Α του Αεροπλάνου… συζητάμε άλλες λέξεις από Α
2. στολίζουμε το δικό μας Α
3. Παίζουμε με τα τουβλάκια φτιάχνοντας το ομαδικό μας Α
4. Ξεχωρίζουμε τα πολεμικά αεροπλάνα και τα ζωγραφίζουμε …
4.χρωματίζουμε και γνωρίζουμε την λέξη αεροπλάνο
6.σχεδιάζουμε πάνω στις γραμμές…
7.Αναγνωρίζουμε τα χρώματα του μαχητικού αεροπλάνου
8. Μετράμε τα αεροπλάνα μας
9 .Πετάμε σαν αεροπλανάκια ΨΗΛΑ- ΧΑΜΗΛΑ
10. Κατασκευάζουμε αεροπλανάκια
ότι και εάν αποφασίσουμε να κάνουμε, θα περάσουμε όμορφα ……..
Γιορτή Αρχαγγέλων
Κάνουμε μια αναφορά στην εορτή και ζωγραφίζουμε
Ονειρεύομαι να ζω…
Ένα τραγούδι που δημιουργήθηκε από το Νηπιαγωγείο Ωραίου (2020-2021) με την συνεργασία του μουσικού
Φατίχ Χατζίογλου. Μέσα από ένα πρόγραμμα ανάγνωσης παραμυθιών, με τα παιδιά καταλήξαμε να δημιουργήσουμε το τραγούδι μας…