α/α | Ενότητα | Φύλλο εργασίας | Βιντεοσκοπημένο Πείραμα | Απαιτούμενα υλικά |
1 | Υλικά σώματα | ΦΕ 1: Όγκος (Πείραμα 1) | Πείραμα 1
(από ΔΣ Έμπωνα Ρόδου) |
|
2 | Υλικά σώματα | ΦΕ 1: Όγκος (Πείραμα 2) | Πείραμα 2 | Άδεια δοχεία: κουτί αναψυκτικού, μικρό χάρτινο δοχείο από γάλα, μεγάλο χάρτινο δοχείο από γάλα, μικρό μπουκάλι νερού, μεγάλο μπουκάλι νερού |
3 | Υλικά σώματα | ΦΕ 2: Μάζα | Πειράματα 1 & 2
(από 2ο ΔΣ Καρύστου) |
ζυγός σύγκρισης, συσκευασμένα προϊόντα στην ετικέτα των οποίων αναγράφεται η μάζα τους (Προσοχή! Η επιλογή των προϊόντων να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί το πείραμα 2) |
4 | Υλικά σώματα | ΦΕ 3: Πυκνότητα (Πείραμα 1) | συσκευασμένα προϊόντα 1 kg (βαμβάκι, ζάχαρη, αλεύρι, ψωμί) | |
5 | Υλικά σώματα | ΦΕ 3: Πυκνότητα (Πείραμα 2) |
|
|
6 | Ενέργεια | ΦΕ 3: Η ενέργεια αλλάζει συνεχώς μορφή | Πείραμα 1
(από 2ο ΔΣ Καρύστου) |
|
7 | Ενέργεια | ΦΕ 3: Η ενέργεια αλλάζει συνεχώς μορφή | Πείραμα 2
(από 2ο ΔΣ Καρύστου) |
|
8 | Ενέργεια | ΦΕ 4: H ενέργεια υποβαθμίζεται | Πείραμα από 5ο ΔΣ Αλεξάνδρειας |
|
9 | Πεπτικό σύστημα | ΦΕ2: Tα δόντια μας – Η αρχή του ταξιδιού της τροφής | Πείραμα 1
μικρό καθρεπτάκι Πείραμα 2 μήλο |
|
10 | Πεπτικό σύστημα | ΦΕ 3: Το ταξίδι της τροφής συνεχίζεται | Πείραμα 1 από Δημοτικό σχολείο Έμπωνα Ρόδου
Ανίχνευση αμύλου σε ψωμί και πατάτα από Φώτη Κουφόπουλο Πείραμα 2 από Δημοτικό Σχολείο Έμπωνα Ρόδου |
Πείραμα 1
Πείραμα 2
|
11 | Θερμότητα | ΦΕ 1: To θερμόμετρο |
|
|
12 | Θερμότητα | ΦΕ 1: To θερμόμετρο | Πειράματα 2 & 3 από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
13 | Θερμότητα | ΦΕ2: Θερμοκρασία – Θερμότητα | Πειράματα από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
14 | Θερμότητα | ΦΕ3: Τήξη & πήξη | Πείραμα πήξης από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
15 | Θερμότητα | ΦΕ4: Εξάτμιση & συμπύκνωση |
|
|
16 | Θερμότητα | ΦΕ5: Βρασμός |
|
|
17 | Θερμότητα | ΦΕ6: Θερμαίνοντας & ψύχοντας τα στερεά |
|
|
18 | Θερμότητα | ΦΕ7: Θερμαίνοντας & ψύχοντας τα υγρά |
|
|
19 | Θερμότητα | ΦΕ8: Θερμαίνοντας & ψύχοντας τα αέρια |
|
|
20 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ1: Στατικός ηλεκτρισμός | Πείραμα από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
21 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ3: Πότε το λαμπάκι ανάβει; | Πείραμα από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
22 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ4: Ένα απλό κύκλωμα | Πείραμα από 2ο ΔΣ Καρύστου |
|
23 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ 6: Αγωγοί & μονωτές | Πείραμα από ΕΚΦΕ Κοζάνης
Πείραμα από 2ο ΔΣ Καρύστου
|
|
24 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ 7: O διακόπτης | Πείραμα από Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης
Πείραμα από Φωτόδεντρο Πείραμα από PhysLab Εικονικό πείραμα από Phet |
|
25 | Ηλεκτρισμός | ΦΕ 8: Σύνδεση σε σειρά & παράλληλη σύνδεση | Σύνδεση σε σειρά από Φωτόδεντρο
Παράλληλη σύνδεση από Φωτόδεντρο |
|
26 | Φως | ΦΕ1: Διάδοση του φωτός | Πείραμα 1
Πείραμα 2
|
|
27 | Φως | ΦΕ2: Διαφανή, ημιδιαφανή & αδιαφανή σώματα |
|
|
28 | Φως | ΦΕ3: Φως & σκιές | Πείραμα 1
Πείραμα 2
|
|
29 | Φως | ΦΕ4: Ανάκλαση & διάχυση του φωτός | Πείραμα 1
Πείραμα 2 & 3
|
|
30 | Φως | ΦΕ5: Απορρόφηση του φωτός |
|
|
31 | Ήχος | ΦΕ1: Πώς παράγεται ο ήχος |
|
|
32 | Ήχος | ΦΕ2: Διάδοση του ήχου | Πείραμα 1
|
|
33 | Ήχος | ΦΕ3: Ανάκλαση του ήχου |
|
|
34 | Ήχος | ΦΕ4: Απορρόφηση του ήχου |
|
|
35 | Ήχος | ΦΕ5: Άνθρωπος & ήχος – Το αυτί μας |
|
Αρχική » ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕΦΕ » ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ » ΦΥΣΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ