Υλικό για την Στ´τάξη

                                            ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (πηγή:https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/08/3o-asygchrono-mathima-st)

1.Διάβασε προσεκτικά το κεφάλαιο «3. Φωνή, η δική σου ταυτότητα» και κάνε την παρακάτω δραστηριότητα

2. άνοιξε το «onlinevoicerecorder» , ηχογράφησε τη φωνή σου, αποθήκευσε την στον υπολογιστή σου και μετά άκουσε την. Μπορείς να ηχογραφήσεις διάφορες φράσεις και να τις χρησιμοποιήσεις όπου θέλεις, πχ: ως ringtone στο κινητό σου τηλέφωνο κλπ…

3. άκουσε τα παρακάτω αποσπάσματα από διάφορες ομάδες ανθρώπων που τραγουδούν και βάλε τα σε σειρά στην παρακάτω δραστηριότητα

4. κάνε την παρακάτω δραστηριότητα

5. άνοιξε την εφαρμογή «virtualbongos»και προσπάθησε να κάνεις τις ρυθμικές ασκήσεις: 9. ολόκληρο, 10. ολόκληρο-μισό με τους εξής τρόπους: a) πρώτα με το δεξί χέρι β) μετά με το αριστερό χέρι, γ) κάθε μέτρο εναλλάξ

6. Άνοιξε την εφαρμογή «εικονικό πιάνο» και αφού μικρύνει το πιάνο και εμφανιστούν οι νότες τότε προσπάθησε να παίξεις τις ασκήσεις: 1. Το σχολείο, 2. Η αυλή και 3. Η σημαία με τους παρακάτω τρόπους: α)χρησιμοποιώντας το ποντίκι, β)πατώντας τα πλήκτρα με τα δάχτυλα του δεξιού σου χεριού γ) πατώντας με τα δάχτυλα του αριστερού σου χεριού.

Τα ξαναλέμε σύντομα! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά! Και μην ξεχνάτε:

Ευριπίδης …μη ζώην μετ’ αμουσίας.

Να μη ζεις χωρίς μουσική (ή χωρίς τις μούσες –την παιδεία γενικώς).

Ευριπίδης, 480-406 π.Χ., Αρχαίος τραγικός

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Στ´τάξη

Υλικό για την Δ´ – Ε´ τάξη

Προσπάθησε να κάνεις τις παρακάτω δραστηριότητες με την βοήθεια κάποιου από την οικογένειά σου…. Καλή διασκέδαση…!!!!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (πηγή:https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/01/2o-asygchrono-mathima-e-taxi)

 

  • Διάβασε προσεκτικά το κεφάλαιο 2 από το βιβλίο σου και απάντησε στο ερωτηματολόγιο
  • άκουσε το παρακάτω απόσπασμα από μία παράσταση Θεάτρου Σκιών, παρατήρησε πως αλλάζει φωνές ένας διάσημος καραγκιοζοπαίχτης και βρες την σειρά των χαρακτήρων εδώ
  • άκουσε το παρακάτω απόσπασμα από το μουσικό παραμύθι «Η συνέλευση των ζώων», παρατήρησε πως αλλάζει την φωνή του ο τραγουδιστής σύμφωνα με το ζώο που μιμείται και βρες τη σειρά των ζώων εδώ
  • άνοιξε την εφαρμογή «virtualbongos»και προσπάθησε να κάνεις τις ρυθμικές ασκήσεις: 5. μισό 6. μισό-τέταρτομε τους εξής τρόπους: a) πρώτα με το δεξί χέρι , β) μετά με το αριστερό χέρι, γ) κάθε μέτρο εναλλάξ τα χέρια
  • Άνοιξε την εφαρμογή «εικονικό πιάνο»και ενεργοποίησε στο μενού επάνω δεξιά τον πρώτο κύκλο να εμφανιστεί ο αριθμός 1 και τον τρίτο κύκλο να πρασινίσει η νότα. Αφού μικρύνει το πιάνο και εμφανιστούν οι νότες τότε προσπάθησε να παίξεις την μελωδική άσκηση: 3. Η σημαία με τους εξής τρόπους: α)με το ποντίκι, β) βάλε τα δάχτυλα του δεξιού σου χεριού επάνω στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου ως εξής: Q=1ο δάχτυλο(αντίχειρας), W=2ο δάχτυλο(δείκτης), E=3ο δάχτυλο(μέσος), R=4ο δάχτυλο(παράμεσος), T=5ο δάχτυλο(μικρό)
  • Άκουσε το τραγούδι «Nocturne» από το μουσικό συγκρότημα Secret Garden

Τα ξαναλέμε σύντομα! Μέχρι τότε να περνάτε όμορφα και δημιουργικά, εντός κι εκτός σπιτιού!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Δ´ – Ε´ τάξη

Υλικό για την Β´ – Γ´ τάξη

Γεια σας γλυκά μας παιδάκια! Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά, εντός κι εκτός σπιτιού!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. μελέτησε προσεκτικά το κεφάλαιο 3 του βιβλίου σου και προσπάθησε να μάθεις τους στίχους από το τραγούδι «Το σαλιγκάρι»
  2. άκουσε τη μελωδία από «Το σαλιγκάρι» με 2 διαφορετικούς τρόπους και προσπάθησε κι εσύ να τραγουδήσεις μαζί με τη μουσική (πηγή:https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/08/3o-asygchrono-mathima-v)
  3. άνοιξε τα «virtual bongos» και κάνε την ρυθμική άσκηση «Το σαλιγκάρι»
  4. Κάνε το φύλλο εργασίας 3
  5. άνοιξε τη εφαρμογή «εικονικό πιάνο» και προσπάθησε να παίξεις  την παρακάτω  μελωδία
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Β´ – Γ´ τάξη

Υλικό για την Α′ τάξη

Γεια σας γλυκά μας πρωτάκια! Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά, εντός κι εκτός σπιτιού!

3ο Μάθημα: “Αλαλί” με Σολ & Μι   (παρακολούθησε το βίντεο)   πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=HJZRGn1akg0 (Γιώτα Τηγανούρια)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/29/4o-a)

1.O Ευγένιος Σπαθάρης παρουσιάζει το Θέατρο Σκιών…. παρακολούθησε ένα ενδιαφέρον βίντεο και μετά προσπάθησε να αντιστοιχήσεις τους χαρακτήρες εδώ

2. άκουσε το παρακάτω απόσπασμα από μια παράσταση του Θεάτρου Σκιών και κάνε την δραστηριότητα.

3. άκουσε τις παρακάτω χαρακτηριστικές μελωδίες των ηρώων του Θεάτρου Σκιών:

Καραγκιόζης, Νιόνιος, Χατζηαβάτης, Μπαρμπαγιώργος,  Εβραίος(βίζο λα βίζο), Σταύρακας

4. άκουσε το τραγούδι « Ο Καραγκιόζης », σε μουσική και στίχους του Διονύση Σαββόπουλου.  https://www.youtube.com/watch?v=LYjKrCsjV4U

Κείνο που με τρώει
κείνο που με σώζει
είναι π’ ονειρεύομαι
σαν τον καραγκιόζη

Φίλους και εχθρούς
στις φριχτές μου πλάτες
όμορφα να σήκωνα
σαν να `ταν επιβάτες

Λευκό μου σεντονάκι
λάμπα μου τρελή
Ποια αγάπη τάχα μας φυσάει
Βάλε στη σκιά σου
τούτο το παιδί
Που δεν έχει απόψε
πού να πάει πού να πάει

Σαν κουκιά μετρώ
τα λόγια του καμπούρη
πίσω απ’ το λευκό πανί
μέσα στο κιβούρι

Μα όσο κι αν μετρώ
κάτι περισσεύει
Τρύπια ειν’ η αγάπη μας
και δε μας προστατεύει

Λευκό μου σεντονάκι
λάμπα μου τρελή
Κόκκινα αυγά ή καρναβάλια
μέσα από την κάλπη τη στατιστική
Μας κοιτάζει ο Χάρος
και του τρέχουνε τα σάλια

Σαν σκιές γλιστρούν
λόγια και εικόνες
Κάρα σκουπιδιάρικα,
φεύγουν οι χειμώνες
Αν δε ντρέπεσαι
να καθίσεις πίσω
Έλα Ηπείρου κι Αχαρνών
να σε γιουχαΐσω

Λευκό μου σεντονάκι
λάμπα μου τρελή
Ποια αγάπη τάχα μας φυσάει
Βάλε στη σκιά σου
τούτο το παιδί
Που δεν έχει απόψε
πού να πάει πού να πάει

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Α′ τάξη

Υλικό για την Στ′ τάξη

  1. Διάβασε προσεκτικά το «Κεφάλαιο 2. Ο ήχος και εμείς».
  2. Συνέχισε κάνοντας την δραστηριότητα. (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/02/2o-asygchrono-mathima-st)
  3. Λύσε το παρακάτω φύλλο εργασίας  και παρατήρησε πόσα επαγγέλματα έχουν σχέση με τον ήχο. (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/02/2o-asygchrono-mathima-st)
  4. Άνοιξε την εφαρμογή «εικονικό πιάνο» και ενεργοποίησε στο μενού επάνω δεξιά τον πρώτο κύκλο να εμφανιστεί ο αριθμός 1 και τον τρίτο κύκλο να πρασινίσει η νότα. Αφού μικρύνει το πιάνο και εμφανιστούν οι νότες τότε προσπάθησε να παίξεις την άσκηση «Η σημαία», χρησιμοποιώντας το ποντίκι.

5. Άκουσε το τραγούδι «Η πόλη που γελούσε», σε μουσική της Τατιάνας Ζωγράφου και στίχους της Ελισάβετ Τάρη.

Τα ξαναλέμε σύντομα! Να περνάτε όμορφα και δημιουργικά!!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Στ′ τάξη

Υλικό για την Δ′ και Ε′ τάξη

1. Διάβασε προσεκτικά το κεφάλαιο 5 από το βιβλίο σου.

2. Στη συνέχεια κάνε τις παρακάτω δραστηριότητες. (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/29/4o-e)

α. Δραστηριότητα 1

β. Δραστηριότητα 2

γ. Δραστηριότητα 3

δ. Δραστηριότητα 4

3. Άνοιξε την εφαρμογή «εικονικό πιάνο» και ενεργοποίησε στο μενού επάνω δεξιά τον πρώτο κύκλο να εμφανιστεί ο αριθμός 1 και τον τρίτο κύκλο να πρασινίσει η νότα. Αφού μικρύνει το πιάνο και εμφανιστούν οι νότες τότε προσπάθησε να παίξεις την μελωδική άσκηση «Η δασκάλα», χρησιμοποιώντας το ποντίκι.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Δ′ και Ε′ τάξη

Καλό μήνα γλυκά μας παιδάκια! Καλώς μας ήρθες Μάη, με τα λουλούδια και με τα γλυκά τραγούδια!!

«Η μουσική είναι ένας ηθικός κανόνας. Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στη σκέψη, απογειώνει τη φαντασία, χαρίζει χαρά στη λύπη και ζωή στα πάντα.»

Πλάτων

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό μήνα γλυκά μας παιδάκια! Καλώς μας ήρθες Μάη, με τα λουλούδια και με τα γλυκά τραγούδια!!

Υλικό για την Β´-Γ´ τάξη

Παρατήρησε προσεκτικά την παρακάτω εικόνα του βιβλίου σου και στη συνέχεια απάντησε στο ερωτηματολόγιο (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/03/24/390)

Πάτησε εδώ κι άκουσε ένα μουσικό κομμάτι με μία….γραφομηχανή!!!

Άκουσε προσεκτικά το απόσπασμα 1 με διάφορες φωνές ανθρώπων. Στη συνέχεια βάλε στη σειρά τους ήχους που άκουσες.

Άκουσε προσεκτικά το απόσπασμα 2 με διάφορες φωνές ανθρώπων. Στη συνέχεια βάλε στη σειρά τους ήχους που άκουσες.

Άκουσε το τραγούδι «Πόσα γράφει η αγάπη ακόμα» σε μουσική της Δήμητρας Γαλάνη και στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου, από την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου. Προσπάθησε να το τραγουδήσεις κι εσύ μαζί τους!

Σας χαιρετώ! Τα ξαναλέμε σύντομα!! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Β´-Γ´ τάξη

Υλικό για την Α´ τάξη

2° Μάθημα: Το πεντάγραμμο (παρακολούθησε το βίντεο)

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=dFA9n0elY4Q (Γιώτα Τηγανούρια)

Παρατήρησε προσεκτικά την εικόνα του βιβλίου σου, που βρίσκεται παρακάτω και στη συνέχεια απάντησε στο ερωτηματολόγιο (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/03/31/2o-asygchrono-ex-apostaseos-mathima-a-taxi/)

Παρακολούθησε προσεκτικά ένα μικρό βίντεο, για το τι είναι ο ήχος και στη συνέχεια απάντησε στο ερωτηματολόγιο (πηγή: https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/03/31/2o-asygchrono-ex-apostaseos-mathima-a-taxi/)

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό για την Α´ τάξη

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! Υγεία, χαρά, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα!

Η μουσική είναι η κίνηση του ήχου να φτάσει την ψυχή και να της δείξει την αρετή. Η αρετή είναι μια υγιής διάθεση της ψυχής και ομορφιά και δύναμη, ενώ κακία είναι η αρρώστια, η ασχήμια και η αδυναμία της. Η μουσική δίνει ψυχή στις καρδιές και φτερά στη σκέψη.

Πλάτων

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! Υγεία, χαρά, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα!