Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του σχολείου μας στέλνουν θερμές ευχές, με την ευχή το μήνυμα των Χριστουγέννων να γεμίσει τις ζωές όλων με φως, αγάπη και ανθρωπιά.
Ας αποτελέσουν οι γιορτινές αυτές ημέρες αφορμή για αισιοδοξία, προσφορά και ελπίδα, και το νέο έτος να φέρει υγεία, πρόοδο και δημιουργικές στιγμές.
Καλά Χριστούγεννα και μια χρονιά γεμάτη φως και χαμόγελα!
