Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος « Πρόληψη και Αντιμετώπιση Ατυχημάτων» οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Θήρας την Παρασκευή 23.02 είχαν την χαρά να συνδεθούν διαδικτυακά με άλλα 4 ΕΕΕΕΚ της χώρας( ΕΕΕΕΚ Καλύμνου ,ΕΕΕΕΚ Καλαμάτας, @ΕΕΕΕΚ Αλεξανδρούπολης και το ΕΕΕΕΚ Ορεστιάδας )να γνωριστούνε με τις υπόλοιπες ομάδες και να ανταλλάξουνε απόψεις και γνώσεις πάνω σε θέματα σχετικά με την αντιμετώπιση ατυχημάτων!
Πραγματοποιήθηκε μια σύντομη παρουσίαση πρώτων βοηθειών από το @ΕΕΕΕΚ Αλεξανδρούπολης και εν συνεχεία οι μαθητές μας με δική τους παρότρυνση θέλησαν να παρουσιάσουν το φαρμακείο του σχολείου μας !
Ευχαριστούμε θερμά τις ομάδες των υπολοίπων ΕΕΕΕΚ της χώρας για την συνεργασία και τις εμπειρίες που μοιράζονται με τους μαθητές μας 








