
Σήμερα η 21η Σεπτεμβρίου αναγνωρίζεται από τον Ο.Η.Ε ως Διεθνής ημέρα Ειρήνης. Οι μαθητές του σχολείου μας, τίμησαν την ημέρα αυτή δημιουργώντας μία αφίσα με τα σύμβολα της Ειρήνης.

Σήμερα η 21η Σεπτεμβρίου αναγνωρίζεται από τον Ο.Η.Ε ως Διεθνής ημέρα Ειρήνης. Οι μαθητές του σχολείου μας, τίμησαν την ημέρα αυτή δημιουργώντας μία αφίσα με τα σύμβολα της Ειρήνης.