Καλές διακοπές !!!

Η Διευθύντρια του σχολείου, το προσωπικό και οι μαθητές … σας εύχονται

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!