Κατόπιν πρόσκλησης τής Διεύθυνσης προς την Πυροσβεστική Υπηρεσία για ενημέρωση των εκπαιδευτικών και των μαθητών του ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά πάνω σε θέματα πυρασφάλειας και πυρόσβεσης, ο 2ος Πυροσβεστικός Σταθμός Θεσ/νίκης , που εποπτεύει την περιοχή της Σταυρούπολης , απαντώντας θετικά στο αίτημα απέστειλε τους Υπαρχιπυροσβέστες κ.κ. Τσιόνκη Αλέξανδρο και Γιαννουλίδη Ευγένιο.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στολίστηκε και τοποθετήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ήδη απολαμβάνουμε με πολλή χαρά το χριστουγεννιάτικο κλίμα….
Για περισσότερες φωτογραφίες, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ & ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ…
Για περισσότερο φωτογραφικό υλικό, επισκεφθείτε τη σελίδα μασ στο Facebook.