Παραλία εν δράσει-Η αγωνία μας για ένα καθαρό περιβάλλον

Το καθαρό περιβάλλον αποτελεί στοιχείο του πολιτισμού των ανθρώπων. Μέσα στο πλαίσιο αυτό η αναγκαιότητα για καθαρισμό των παραλιών είναι σημαντική τόσο για οικολογικούς λόγους όσο και για ανάπτυξη συναισθήματος υπευθυνότητας και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.  Οι στόχοι που προτίθεται να αναπτύξει η συγκεκριμένη δράση είναι: Αγάπη και Σεβασμός προς το Περιβάλλον: Ο στόχος εδώ είναι να δημιουργηθεί ένα συναίσθημα αγάπης και σεβασμού των μαθητών προς το περιβάλλον. Ο καθαρισμός της παραλίας γίνεται μια πράξη αγάπης προς τη φύση και τον εαυτό μας. Κοινότητα και Συνεργασία: Ο καθαρισμός της παραλίας μπορεί να γίνει μια κοινοτική προσπάθεια, ενισχύοντας την έννοια της κοινότητας και της συνεργασίας.

Το ΕΕΕΕΚ Νάξου οργάνωσε και πραγματοποίησε καθαρισμό ενός μέρους της όμορφης παραλίας της Γρόττας στη χώρα της Νάξου με συμμετοχή των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου. Ο κύριος στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών στη καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, διαχείριση των απορριμμάτων και η προαγωγή του εθελοντισμού.

Στο σχολείο πριν από την πραγματοποίηση της δράσης προβλήθηκε σειρά από βίντεο έχοντας ως στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών. Με χαρά τα παιδιά δημιούργησαν αφίσα με κολλάζ με θέμα το καθαρισμό της παραλίας. Στη συνέχεια, εξοπλισμένα με γάντια και μεγάλες σακούλες σκουπιδιών, καθάρισαν ένα τμήμα της παραλίας. Τα απορρίμματα συλλέχθηκαν, διαχωρίστηκαν, καταχωρήθηκαν με την αρωγή των εκπαιδευτικών σε ειδικά δελτία καταγραφής και τοποθετήθηκαν στους κοντινούς κάδους ανακύκλωσης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον,  χαρά και προθυμία στη περάτωση της δράσης, ενώ παράλληλα λήφθηκαν και τηρήθηκαν αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.

Καταληκτικά, ο καθαρισμός της παραλίας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, χάρη στην ενθουσιώδη συμμετοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Εικόνα12Εικόνα13Εικόνα11Εικόνα1Εικόνα10 Εικόνα5Εικόνα15 Εικόνα6 Εικόνα4Εικόνα8 Εικόνα9Εικόνα2 Εικόνα7Εικόνα14

Αφήστε μια απάντηση