Οι μαθητές, το εκπαιδευτικό προσωπικό και ο Σύλλογος Γονέων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αριδαίας ευχαριστούν θερμά:

  • Τους υπεύθυνους του Κέντρου Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας & Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών Κικίδη Θεόδωρο και Αγοραστού Ηλιάνα, που προσέφεραν τα έπιπλα και τον εξοπλισμό του φροντιστηρίου τους, για τις ανάγκες του σχολείου μας.
  • Το αρτοποιείο <<Εκ Νικομήδειας>>, Καραβασιλόπουλος Ε. & Υιός Ο.Ε. για την πολύτιμη και συνεχή προσφορά αρτοπαρασκευασμάτων για το πρωινό των μαθητών μας.
  • Την επιχείρηση τυροκομικών προϊόντων Γερακάρης Δ. & ΣΙΑ Ο.Ε. για την προμήθεια του σχολείου μας με προϊόντα της εταιρείας.
  • Την εταιρεία Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. για την ευγενική χορηγία δωροεπιταγής συνολικής αξίας 150 ευρώ, για αγορά προϊόντων από την ομώνυμη αλυσίδα super market, για τις ανάγκες του εργαστηρίου Μαγειρικής-Ζαχαροπλαστικής του σχολείου.
  • Την εταιρεία «THERMOPOLIS» Κωτσόπουλος Ε. & Παραστατίδου Μ. για την προσφορά υδραυλικών ειδών, για τις ανάγκες συντήρησης του σχολικού κτιρίου μας.
  • Το κατάστημα επαγγελματικής ένδυσης και εξοπλισμού ΑΦΟΙ Π. ΤΟΠΑΛΙΔΗ Ο.Ε, για τη δωρεά μιας επαγγελματικής φόρμας εργασίας για τις ανάγκες των μαθητών μας.

Τους ευχόμαστε υγεία και καλή συνέχεια στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες!

Παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας,
αντιπροσωπεία μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αριδαίας κατέθεσε στεφάνι στο
άγαλμα του Αγγελή Γάτσου, στην ομώνυμη πλατεία, ως ελάχιστη
ένδειξη σεβασμού, τιμής και αναγνώρισης, στη μνήμη των Ηρώων μας,
που θυσίασαν τη ζωή τους στον βωμό της Ελευθερίας
Τιμή και δόξα στους νεκρούς μας.
Τιμή και δόξα στους αγωνιστές της λευτεριάς.

Την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021 οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής ΕΚαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αριδαίας, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους, πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εθελοντική δράση καθαρισμού του πάρκου και της παιδικής χαράς, που βρίσκεται στο χώρο του Κέντρου Υγεία Αριδαίας.

Εξοπλισμένοι με γάντια και σακούλες απορριμμάτων,  αλλά και με πολύ ενέργεια και διάθεση, καθάρισαν τον περιβάλλοντα χώρο του πάρκου, στέλνοντας με αυτή την πρωτοβουλία τους ένα δυνατό μήνυμα για την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, σε θέματα προστασίας  και καθαριότητας του περιβάλλοντος.

Την 8η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού γιόρτασε το σχολείο μας
οργανώνοντας και υλοποιώντας αθλητικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις.
Με σύνθημα «Το Σχολείο σε Κίνηση:Αθλούμαστε Δημιουργικά», οι
μαθητές/τριες όλων των τάξεων έλαβαν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες,
ψυχοκινητικά και ομαδικά παιχνίδια με την επίβλεψη και το συντονισμό του
Εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Μήτσκα Ευάγγελου.
Ήταν μια θαυμάσια εμπειρία με νικητές όλα τα παιδιά,
αφού σκοπός των δράσεων ήταν η συμμετοχή και η προσπάθεια όλων.
Φρουτοσαλάτα και χυμοι για τους “αθλητές” μας.
Οτι καλύτερο για την αναπλήρωση της ενέργειας που χάθηκε.
  

Εργαστήριο Γεωπονίας:

Καθαρισμός και προετοιμασία Θερμοκηπίου για την επόμενη καλλιέργεια λαχανικών- αρωματικών φυτών…

 

 

 

 

 

 

 

Είμαστε Έτοιμοι!!!!

24/9 Παρασκευή πίτσας και πεινιρλί με Μερέντα με συνταγή της κ. Κλεονίκης

Ιορδανίδου από τους μαθητές της Πληροφορικής …..μμμμ!!! Πεντανόστιμα!!!!

 

 

 

Ραβανί “Γιαννιώτικο” από τα χεράκια των μαθητών μας για τη γιορτή της Κ. Σοφίας

Και μια έκπληξη απο τους μαθητές του τμηματος Γεοπονίας για την αγαπημένη τους Δασκάλα.

 

  

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΦΙΑ!!!!

 

 

Τη Δευτέρα 13.09.2021 ώρα 09:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί

ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

H προσέλευση των μαθητών/τριών θα πραγματοποιηθεί στις 08:45 π.μ.

και η αποχώρηση μετά το πέρας του αγιασμού.

Η προσέλευση στο σχολείο θα γίνει με προαιρετική Χρήση μάσκας

και προαιρετική διενέργεια self-test για Covid-19.

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!