Ραβανί “Γιαννιώτικο” από τα χεράκια των μαθητών μας για τη γιορτή της Κ. Σοφίας

Και μια έκπληξη απο τους μαθητές του τμηματος Γεοπονίας για την αγαπημένη τους Δασκάλα.

 

  

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΦΙΑ!!!!