Συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγίου Αθανασίου στην κοινοπραξία Erasmus+ της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγίου Αθανασίου ανταποκρίθηκε επιτυχώς στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για τη συμμετοχή σε κοινοπραξία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+. Κατόπιν της αξιολογικής διαδικασίας, το σχολείο μας επιλέχθηκε ως ένα από τα τέσσερα σχολεία που θα συμμετάσχουν στην κοινοπραξία της ΔΔΕ, η οποία διαθέτει…Συνέχεια ανάγνωσης Συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγίου Αθανασίου στην κοινοπραξία Erasmus+ της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση