Άξονες μαθησιακών στόχων |
Προτεινόμενες ώρες διδασκαλίας |
|||||
Α’ | Β’ | Γ’ | Δ’ | Ε’ | Στ’ | |
Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με ΤΠΕ | 12 | 12 | 10 | 10 | 6 | 6 |
● Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή |
2 |
|||||
● Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη ζωγραφική, τα πολυμέσα και τις παρουσιάσεις |
4 |
4 |
3 |
3 |
||
● Δημιουργώ με τον κειμενογράφο | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με ΤΠΕ | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
● Γνωρίζω το Διαδίκτυο | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
● Επικοινωνώ και συνεργάζομαι | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με ΤΠΕ | 10 | 10 | 12 | 12 | 16 | 16 |
● Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς
χάρτες |
4 |
4 |
||||
● Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα |
4 |
4 |
||||
● Προγραμματίζω τον υπολογιστή | 4 | 4 | ||||
● Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας
(project) |
8 |
8 |
8 |
8 |
||
Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
● Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό |
2 |
2 |
2 |
2 |
||
Σύνολο διδακτικών ωρών | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |