Άξονες μαθησιακών στόχων

 

Άξονες μαθησιακών στόχων

 

Προτεινόμενες ώρες διδασκαλίας

Α’ Β’ Γ’ Δ’ Ε’ Στ’
Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με ΤΠΕ 12 12 10 10 6 6
●    Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή  

4

 

4

 

2

 

2

●     Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη ζωγραφική, τα πολυμέσα και τις παρουσιάσεις  

4

 

4

 

4

 

4

 

3

 

3

●     Δημιουργώ με τον κειμενογράφο 4 4 4 4 3 3
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με ΤΠΕ 6 6 6 6 6 6
●     Γνωρίζω το Διαδίκτυο 3 3 3 3 3 3
●     Επικοινωνώ και συνεργάζομαι 3 3 3 3 3 3
Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με ΤΠΕ 10 10 12 12 16 16
●     Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς

χάρτες

 

4

 

4

 

4

 

4

●     Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα  

4

 

4

●     Προγραμματίζω τον υπολογιστή 4 4
●     Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας

(project)

 

6

 

6

 

8

 

8

 

8

 

8

Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο 2 2 2 2 2 2
●     Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό  

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

Σύνολο διδακτικών ωρών 30 30 30 30 30 30