Πρόγραμμα: Η_ΔΥΝΑΜΗ_ΤΟΥ_ΜΟΧΛΟΥ_ΚΑΙ_ΤΟ_ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ_ΤΟΥ_ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ
Εργαστήριο 1ο – Πειραματική διερεύνηση του μοχλού
Ο εκπαιδευτικός μοιράζει το Φύλλο Εργασίας 1.
Στη φάση αυτή οι μαθητές πειραματίζονται αλλά δεν έχει αναφερθεί η λέξη μοχλός.
Εργαστήριο 2ο – Ορισμός & Εφαρμογές του μοχλού
Ο εκπαιδευτικός μοιράζει το Φύλλο Εργασίας 2 και ζητά από τις ομάδες να αναζητήσουν στο Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής τον ορισμό της λέξης: μοχλός
https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/index.html
Εργαστήριο 3ο – Γνωριμία με τον εξοπλισμό Lego
Ο εκπαιδευτικός μοιράζει σε κάθε ομάδα και ένα πακέτο Lego Wedo 2.0. και οι μαθητές εξοικειώνονται με τiς κατασκευές :
https://education.lego.com/en-us/product-resources/wedo-2/downloads/building-instructions
Εργαστήριο 4ο και 5ο – Κατασκευή καταπέλτη
Ο εκπαιδευτικός μοιράζει το Φύλλο Εργασίας 3. Οι ομάδες συζητούν προκειμένου να αποφασίσουν ποιον καταπέλτη μπορούν να κατασκευάσουν. Μπορούν είτε να συνεχίσουν την αναζήτησή τους στο διαδίκτυο για την αναζήτηση εικόνων ή βίντεο που θα τους δώσουν ιδέες και βοήθεια για την κατασκευή τους.(Παράδειγμα). Εναλλακτικά μπορούν να κατασκευάσουν τον καταπέλτη που εικονίζεται στο φύλλο εργασίας.
Εργαστήριο 6ο – Προγραμματισμός σε Scratch
Οι μαθητές στη φάση αυτή προγραμματίζουν το ρομπότ σε scratch και πειραματίζονται με τον μηχανισμό, αλλάζουν τις παραμέτρους του ρομπότ, σύμφωνα με τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας-4
Εργαστήριο 7ο – Αποτίμηση του προγράμματος
Οι μαθητές συμπληρώνουν το Φύλλο αυτοαξιολόγησης και φτιάχνουν το ατομικό τους portofolio.