ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ 323-31 π.Χ.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15 Σεπτεμβρίου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15 Σεπτεμβρίου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14 Σεπτεμβρίου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ
Α) ΕΠΟΧΗ ΛΙΘΟΥ
Β) ΕΠΟΧΗ ΧΑΛΚΟΥ 3000 π.Χ. – 1.100 π.Χ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Α) ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ 1.100 π.Χ. – 800 π.Χ.
Β) ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ 800π.Χ – 479 π.Χ.
Γ) ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ 479 π.Χ. – 323 π.Χ.
Δ) ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ 323 π.Χ. -30 π.Χ.
Ε) ΡΩΜΑΪΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ 30 π.Χ. – 330 μ.Χ
ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ελληνιστικά Βασίλεια:
Κατάσταση στον Ελλαδικό χώρο:
Ήπειρος
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14 Σεπτεμβρίου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
|
ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ π.Χ. |
ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μ.Χ. |
||||||
| -2500 | -1500 | -500 | -100 | +100 | +500 | +1500 | +2000 |
ΠΩΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΚΑ ΜΙΑ ΧΙΛΙΕΤΙΑ Ή ΑΙΩΝΑ
|
Προ Χριστού |
Μετά Χριστό |
| 1ος αιώνας π. Χ. : -100 ως -1 π. Χ | 1ος αιώνας μ.Χ. : 1 ως 100 μ.Χ. |
| 2ος αιώνας π.Χ. : -200 ως -101 π. Χ | 2ος αιώνας μ.Χ. : 101 ως 200 μ.Χ. |
| 3ος αιώνας π. Χ. : -300 ως -201 π. Χ | 3ος αιώνας μ.Χ. : 201 ως 300 μ.Χ. |
| 4ος αιώνας π. Χ. : -400 ως -301 π. Χ | 4ος αιώνας μ.Χ. : 301 ως 400 μ.Χ. |
| 5ος αιώνας π. Χ. : -500 ως – 401 π. Χ | 5ος αιώνας μ.Χ. : 401 ως 500 μ.Χ. |
| 17ος αιώνας π. Χ. : -1700 ως 1601 π. Χ | 16ος αιώνας μ.Χ. :1501 ως 1600 μ.Χ. |
| 20ος αιώνας π. Χ. : -2000 ως -1901 π. Χ | 20ος αιώνας μ.Χ. : 1901 ως 2000 μ.Χ. |
| 21ος αιώνας π. Χ. :- 2100 ως -2001 π. Χ | 21ος αιώνας μ.Χ. :2001-2100 μ.Χ. |
| 2η χιλιετία π.Χ. : -2000 ως -1001 π. Χ. | 2η χιλιετία μ.Χ.: 1001-2000 μ.Χ. |
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ,ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ,ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14 Σεπτεμβρίου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Το σχολικό έτος 2024-25 στο Γυμνάσιο Νάουσας Πάρου λειτούργησε Όμιλος που συνδύασε τη Λογοτεχνία με το θέατρο. Τα μέλη συναντιούνταν κάθε εβδομάδα. Τα βιβλία που επιλέχθηκαν εστίαζαν σε ζητήματα ρατσισμού απέναντι στην τρίτη ηλικία, στους μετανάστες και γενικά στη” διαφορετικότητα”. Συνάμα, έγιναν και εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Μουσείο Σχολικής Ζωής του Α΄ Δημοτικού σχολείου Παροικιάς, στο Δημαρχείο και σε επισκευασμένο ανεμόμυλο, πλησίον του Δημαρχείου. Την ευθύνη είχαν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Αρκουλή, Βάσω Αλμαλιώτη και Αριάννα Χατζηγαλανού. Ακολουθεί ένα μικρό βίντεο που συμπυκνώνει κάποιες από τις στιγμές που ζήσαμε.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ 28 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
ΜΕΡΟΣ Β: ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΩΝ
Τι είναι οι επιρρηματικοί προσδιορισμοί;
Επιρρηματικοί προσδιορισμοί ονομάζονται τα ονοματικά σύνολα που συμπληρώνουν την έννοια του ρήματος, ώστε να γίνει πιο σαφής.
Π.χ. Σήμερα κάνει κρύο. Ο Γιάννης κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη
Πώς λειτουργούν τα επιρρήματα μέσα στην πρόταση;
Τα επιρρήματα λειτουργούν μέσα στην πρόταση ως επιρρηματικοί προσδιορισμοί και δείχνουν τόπο, χρόνο, τρόπο, ποσό, βεβαίωση, δισταγμό ή πιθανότητα, άρνηση.
Ποια μορφή μπορεί να έχουν γενικά οι επιρρηματικοί προσδιορισμοί;
Τόπο : Στο Ηράκλειο ο καιρός είναι υγρός.
Χρόνο : Έφυγε χθες.
Τρόπο : Με το να μιλάς ( ή : μιλώντας ) διαρκώς επιβαρύνεις τη θέση σου.
Αιτία : Δάκρυσε από συγκίνηση.
Σκοπό : Πήγε στο Παρίσι για σπουδές.
Ποσό : Κουράστηκα πολύ. Όσο προσπαθείς, τόσο βελτιώνεσαι.
Αποτέλεσμα : Ήταν τόσο στενοχωρημένη, που δεν έβλεπε μπροστά της.
Αναφορά : Μιλήσαμε για σένα.
Όρο – προϋπόθεση : Αν δεν έχεις δουλειά, πέρασε να τα πούμε.
Εναντίωση – παραχώρηση : Αν και καθυστέρησε, πρόλαβε την παράσταση.
Βεβαίωση : Βεβαιότατα, σωστά , ασφαλώς, σίγουρα θα πάμε ταξίδι. Δεν το χάνω.
Άρνηση : Μην το ξαναπείς. Όχι , κάθε άλλο.
Δισταγμό – πιθανότητα : Πιθανόν, ίσως, ενδεχομένως να συμβεί αυτό.
Επίσης μπορεί να δηλώνουν παρομοίωση, συνοδεία, αφαίρεση, ποσό κατά προσέγγιση κλπ.
Πώς ξεχωρίζω το αντικείμενο από τους επιρρηματικούς προσδιορισμούς;
Επειδή τόσο οι επιρρηματικοί προσδιορισμοί όσο και το αντικείμενο συμπληρώνουν την έννοια του ρήματος, είναι βασικό, για να μην τα μπερδεύουμε, να έχουμε ξεκαθαρίσει ότι με τους επιρρ. προσδιορισμούς απαντούμε σε ερωτήσεις που αποκαλύπτουν επιρρηματικές σχέσεις ( πού, πότε, με ποιον όρο, γιατί, για ποιο σκοπό κλπ. ) ενώ με το αντικείμενο καλύπτουμε την απάντηση σε ερωτήματα του τύπου: ποιον, σε ποιον , τι, κλπ.
ΠΗΓΕΣ
http://synodoiporos.weebly.com/
ΜΕΡΟΣ Γ: ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Από ποια μέρη του λόγου παράγονται επιρρήματα;
Εκτός από τα επιρρήματα, που είναι πρωτότυπες λέξεις, υπάρχουν και επιρρήματα που παράγονται:
Α) από επίθετα ( ωραίος-ωραία),
Β) μετοχές (χαρούμενος- χαρούμενα),
Γ) αντωνυμίες (άλλος- αλλού)
Δ) άλλα επιρρήματα (εκεί-εκείθε).
Ποιες είναι οι παραγωγικές καταλήξεις των επιρρημάτων;
Οι παραγωγικές καταλήξεις των επιρρημάτων είναι:
-α -ά -ιά :δύσκολα – δυνατά- βαριά
-ως – ώς: βεβαίως- συνεχώς
-ού: αυτού
– θε: ολούθε
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Από πού παράγονται επιρρήματα με κατάληξη –α -ά -ιά ;
Από επίθετα σε –ος -ός (όμορφος – όμορφα, αργός – αργά)
Από επίθετα σε –ύς,- ιά, -ύ (μακρύς – μακριά)
Από επίθετα σε –ης, -α, -ικο (ζηλιάρης-ζηλιάρικα)
Από παθητικές μετοχές ( χαρούμενος – χαρούμενα)
Από πού παράγονται επιρρήματα με κατάληξη – ως -ώς ;
Από επίθετα σε –ης -ής, -ες -ές ( σαφής – σαφώς, συνήθης – συνήθως)
Από επίθετα σε –ος και παθητικές μετοχές (απόλυτος – απολύτως, προηγούμενος – προηγουμένως)
Από επίθετα που προέρχονται από αρχαίους τύπους μετοχών σε –ων -ουσα-ον, -ών -ώσα- ών, -ών, -ούσα, -ούν (επείγων – επειγόντως).
Τι γίνεται με τα επιρρήματα που σχηματίζονται και με τις δύο καταλήξεις ( -α, -ως);
Πολλά επιρρήματα σχηματίζονται με την προσθήκη και της κατάληξης –α και της κατάληξης –ως. Στα ζεύγη αυτά των επιρρημάτων παρατηρούμε τα εξής:
α) Μπορεί να μην έχουν καμιά διαφορά στη σημασία και τη χρήση (σ’ αυτό θα πρέπει βέβαια να συμφωνήσετε κι εσείς ή σ’ αυτό θα πρέπει βεβαίως να συμφωνήσετε κι εσείς)
β) Ο τύπος σε –ως μπορεί να χρησιμοποιείται σε πιο επίσημο ύφος λόγου ( άδικα επιμένεις /αδίκως επιμένετε)
γ) Ο τύπος του επιρρήματος σε –α μπορεί να έχει διαφορετική σημασία από τον τύπο του επιρρήματος σε –ως. Για παράδειγμα:
«ντύνεται απλά (= με απλότητα)» και «ήθελα απλώς (= μόνο) να τον δω».
Αντίστοιχα:
άμεσα = χωρίς περιστροφές, αμέσως = χωρίς χρονοτριβή
αδιάκριτα =χωρίς διακριτικότητα, αδιακρίτως = χωρίς διάκριση
έκτακτα = πολύ ωραία, εκτάκτως = ξαφνικά
ακριβά = ποσοτικό επίρρημα π.χ. Το πλήρωσε ακριβά, ακριβώς= τροπικό επίρρημα π.χ. Ακριβώς αυτό εννοώ κι εγώ.
τέλεια =με τελειότητα, τελείως= εντελώς
ιδιαίτερα = πολύ, ιδιαιτέρως = ξεχωριστά
ΠΗΓΗ
Τι είναι τα προθετικά σύνολα;
Είναι λεκτικά σύνολα που εκφράζουν διάφορες επιρρηματικές σχέσεις. Τα σύνολα αυτά αποτελούνται από μια πρόθεση και άλλα γλωσσικά στοιχεία (ονοματικές φράσεις, επίθετα, επιρρήματα κτλ.),
π.χ. Το ποδήλατο με τις τρεις ρόδες χάλασε.
Τα προθετικά σύνολα φανερώνουν κυρίως επιρρηματικές σχέσεις. Με την έννοια αυτή μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο λόγο όπως και τα επιρρήματα για να δηλώσουν:
τόπο → προς την πόρτα, ως εκεί, από την Αθήνα
τρόπο → με ζωηρότητα, με συντομία
χρόνο → κατά τα Χριστούγεννα, για λίγο, ως αύριο
κτλ.
Τα προθετικά σύνολα δεν εκφράζουν επιρρηματικές σχέσεις στην περίπτωση που αποτελούν έμμεσου αντικειμένου και ποιητικό αίτιο.
Ποιες είναι οι προθέσεις;
| Κοινές | Λόγιες (απαρχαιωμένες) |
| αντί, από, για, δίχως, εναντίον, εξαιτίας, έως, ίσαμε, κατά, με, μετά, μεταξύ, μέχρι, παρά, πριν, προς, σαν, σε, χωρίς, ως. | ανά, άνευ, διά, εις, εκ, εκτός, εν, ένεκα, εντός, επί, κατόπιν, λόγω, μείον, μέσω, περί, πλην, προ, συν, υπέρ, υπό, χάριν. |
ΠΗΓΕΣ
http://ebooks.edu.gr/ (ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ)
Δ ΜΕΡΟΣ Γ: ΟΙ ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ
Οι παράγραφοι και οι προτάσεις ενός κειμένου συνδέονται:
α. με τη χρήση συνδετικών λέξεων που δηλώνουν αντίθεση (π.χ. όμως), αιτιολόγηση (π.χ. γιατί) κτλ.
β. με τη χρήση συνδετικών φράσεων όπως: ο κυριότερος παράγοντας, μία από τις σημαντικότερες αιτίες κτλ.
γ. με έμμεση αναφορά στην προηγούμενη παράγραφο ή περίοδο η οποία γίνεται με:
• επανάληψη της τελευταίας ιδέας της παραγράφου ή της περιόδου
• επανάληψη του κεντρικού νοήματος της προηγούμενης παραγράφου ή της προηγούμενης περιόδου
• επανάληψη μιας λέξης ή φράσης της προηγούμενης παραγράφου ή περιόδου.
δ. με ερώτηση.
ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΦΡΑΣΕΙΣ (βλέπε και ενότητα 4)
ΒΕΒΑΙΩΣΗ: βέβαια, πράγματι, πραγματικά, είναι βέβαιο, το βέβαιο είναι ότι, ασφαλώς, αναμφίβολα, κατά γενική ομολογία , προφανώς, είναι αλήθεια, είναι γεγονός ότι…, είναι γενικά αποδεκτό, είναι γενικά παραδεκτό, είναι κοινός τόπος ότι.., είναι γενική παραδοχή ότι…, όλοι θα συμφωνήσουν ότι… ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΗ: πρώτον, δεύτερον, τρίτον…., αρχικά, πρώτα πρώτα, στη συνέχεια, έπειτα, ακολούθως, κατόπιν, μια πρώτη επισήμανση είναι…, τελικά, τέλος, στο τέλος, κλείνοντας…
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ: δηλαδή, πιο συγκεκριμένα, ειδικότερα, με άλλα λόγια, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, για να γίνει αυτό πιο κατανοητό, αυτό σημαίνει ότι.., πιο συγκεκριμένα…
ΑΝΤΙΘΕΣΗ / ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ: όμως, αλλά, ενώ, αν και, εντούτοις, ωστόσο, αντίθετα, από την άλλη πλευρά, παρόλο που, στον αντίποδα αυτού του φαινομένου/ της κατάστασης παρατηρείται….. ΠΡΟΣΘΗΚΗ: ακόμη, επίσης, επιπλέον, επιπρόσθετα, συμπληρωματικά, εξάλλου, εκτός απ’ αυτό…
ΑΙΤΙΑ /ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ: επειδή, γιατί, λόγω του ότι, εξαιτίας , ο λόγος είναι ότι.., εφόσον, αυτό οφείλεται, αυτό συμβαίνει γιατί, μια και ….
ΣΥΓΚΡΙΣΗ / ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ: παρόμοια, αντίστοιχα, με τον ίδιο τρόπο, κατ’ ανάλογο τρόπο, κάτι ανάλογο συμβαίνει, έτσι ….
ΟΡΟΣ / ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: αν, με την προϋπόθεση ότι, με τον όρο, στην περίπτωση που, κάτω απ’ αυτές τις προϋποθέσεις, υπό αυτές τις συνθήκες , με αυτά τα δεδομένα, σε αυτό το πλαίσιο…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: επομένως, λοιπόν, άρα, συνεπώς, συμπερασματικά, όπως φαίνεται, όπως προκύπτει, καταληκτικά, εν κατακλείδι, συνοψίζοντας…
ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ: μετά, ύστερα, αργότερα, κατόπιν, έπειτα, την ίδια στιγμή…
ΤΟΠΟΣ: πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά, στην άκρη, στο κέντρο…..
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: παραδείγματος χάρη, λόγου χάρη, για παράδειγμα…
ΕΜΦΑΣΗ: ιδιαίτερα, μάλιστα, κυρίως, προπάντων, θα θέλαμε να τονίσουμε…
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΓΛΩΣΣΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Ίδρυση: το 1945 με τη συμμετοχή πενήντα κρατών.
Έδρα: η Νέα Υόρκη.
Σκοποί:
Δομή:
Απολογισμός λειτουργίας του ΟΗΕ:
Έγινε από νωρίς πεδίο ανταγωνισμού των ισχυρών.
Σε ορισμένες περιπτώσεις πέτυχε τους στόχους του.
Πολλές φορές αποδείχτηκε αδύναμος να επιβάλει το διεθνές δίκαιο.
Σημαντικό υπήρξε το έργο του στην παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και στη
διάσωση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Η κατεχόμενη Ελλάδα χωρίστηκε σε τρεις ζώνες, τη γερμανική (Κρήτη, Αττική, ορισμένα νησιά του Αιγαίου, το μεγαλύτερο τμήμα της Μακεδονίας,), τη βουλγαρική (τμήμα της ανατολικής Μακεδονίας και Θράκη) και την ιταλική (η υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα, τα μη γερμανοκρατούμενα νησιά του Αιγαίου και τα Επτάνησα).
Οι κατακτητές διόρισαν κυβέρνηση δωσίλογων με πρωθυπουργό τον Τσολάκογλου και επέβαλαν μέτρα καταστολής.
Ποια ήταν η πρώτη πράξη αντίστασης;
Η αντίσταση ξεκίνησε με μεμονωμένες ενέργειες, με πιο εντυπωσιακή την υποστολή της χιτλερικής σημαίας από τους φοιτητές Γλέζο και Σάντα.
Από το φθινόπωρο του 1941 δημιουργήθηκαν οι πρώτες οργανώσεις αντίστασης.
Α) Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο (ΕΑΜ)
Β) Εθνικός Δημοκρατικός Ελληνικός Σύνδεσμος (ΕΔΕΣ)
Γ) Εθνική Και Κοινωνική Απελευθέρωση (ΕΚΚΑ)
Ήταν το ένοπλο τμήμα του ΕΑΜ που ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 1942 με επικεφαλής τον Άρη Βελουχιώτη, αντιστασιακό ψευδώνυμο του Θ. Κλάρα, κομμουνιστή γεωπόνου από τη Λαμία.
α )«Ελεύθερη Ελλάδα»: Έτσι ονομάστηκαν οι περιοχές της Ελλάδας που, χάρη στην Αντίσταση, δεν ελέγχονταν από τους κατακτητές. Σε αυτές, με πρωτοβουλία του Ε.Α.Μ. οργανώθηκαν λαϊκές μορφές αυτοδιοίκησης και πολιτιστικές δράσεις.
β)Η Κυβέρνηση του βουνού : ιδρύθηκε από το Ε.Α.Μ. το Μάρτιο του 1944 για να αναλάβει τη διοίκηση των απελευθερωμένων περιοχών και να οργανώσει εκλογές για την ανάδειξη Εθνικού Συμβουλίου.
γ )Εθνικό Συμβούλιο: ήταν η εθνοσυνέλευση που συστάθηκε, ύστερα από εκλογές, στην «ελεύθερη Ελλάδα» Στις εκλογές αυτές, για πρώτη φορά πήραν μέρος και οι γυναίκες. Το Εθνικό συμβούλιο συνήλθε στο χωριό Κορυσχάδες της Ευρυτανίας.
Ο σχηματισμός της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας αποφασίστηκε στις 20 Μαΐου 1944, με τη Συμφωνία του Λιβάνου, η οποία υπογράφηκε από τις ελληνικές πολιτικές και αντιστασιακές δυνάμεις και την κυβέρνηση του Καΐρου.
Η απελευθέρωση έγινε στις 12 Οκτωβρίου 1944 και, αμέσως μετά, ανέλαβε την εξουσία η κυβέρνηση εθνικής ενότητας με πρωθυπουργό τον Γ. Παπανδρέου.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Ποια ήταν τα προμηνύματα του πολέμου για την Ελλάδα;
Ποια ήταν τα βασικά γεγονότα του ελληνοϊταλικού πολέμου;
Ποια ήταν τα βασικά γεγονότα του ελληνογερμανικού πολέμου;
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lWgzx5xzrtg
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Δείτε το χρονικό του Β΄Παγκοσμίου πολέμου:
Α) Ποια ήταν η αφορμή και πότε γίνεται η έκρηξη του πολέμου;
Αφορμή: η γερμανική εισβολή στην Πολωνία.
Έναρξη: την 1η Σεπτ. 1939 Βρετανία και Γαλλία κήρυξαν τον πόλεμο στη Γερμανία.
Β) Ποιες ήταν οι επιχειρήσεις στην Ευρώπη το 1939 – 1941;
Γ) Πώς οργανώθηκε η κατακτημένη Ευρώπη;
Δ) Ποια ήταν η αντίδραση των κατακτημένων ;
Ε) Πώς εξελίχθηκε η γερμανική επίθεση στη Σοβιετική ένωση;
Στ) Πώς εξελίχθηκαν οι επιχειρήσεις στην Αφρική;
Ζ) Ποιες ήταν οι επιχειρήσεις στην Άπω Ανατολή;
Η) Ποιο ήταν το τέλος του πολέμου;
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PyZyRgalTfk
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16 Μαΐου 2025 ΑΡΚΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ
Πρόσφατα σχόλια