Ομάδα Εργασίας για την Προώθηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Πληροφορικής Παιδείας

Συγκροτήθηκε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας Ομάδα Εργασίας για την Προώθηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Πληροφορικής Παιδείας στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Μακεδονίας Η Ομάδα Εργασίας αποτελείται από τους: Δημήτριο Τζήμα (Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας) Παλιανόπουλο Ιωάννη (Π.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας) Αθανασιάδη Ιωάννη(Π.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονία Γαλάνη Βασίλειο […]

Continue Reading

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ Π.Ε ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – ΄΄Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ΄΄

Πρόσκληση Συνεχίζεται για 5η φορά στις 8 , 9  & 10 Μαΐου 2019 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η φαντασία πάει…σχολείο». Το πρόγραμμα οργανώνεται και υλοποιείται με την ευθύνη και το συντονισμό της  Περιφερειακής Δ/νσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας και από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου 1ης Ενότητας ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, 3ηςΕνότητας ΠΕ 70 Δασκάλων και 8ης Ενότητας ΠΕ 86 […]

Continue Reading

Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης Μαθητή στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση

Τη Δευτέρα 15/04/2019 υλοποιήθηκε ο Δ Κύκλος Επιμόρφωσης για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Επιμόρφωση_ΣΕΕ_-_Παρουσίαση NEW https://blogs.sch.gr/dtzimas/files/2019/04/3a_Perigrafiki_GYMNASIO_A_NEW.pdf https://blogs.sch.gr/dtzimas/files/2019/04/3b_Perigrafiki_GYMNASIO_B_NEW.pdf Λήψη αρχείου

Continue Reading

Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στη Δυτική Μακεδονία

https://digifest-kas.blogspot.com/ http://www.digifest.info/index.php/el/ http://bit.ly/2IB88VF Απολογισμός: http://bit.ly/2GuR5mE Highlights Φωτογραφίες Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας διοργανώθηκε φέτος για 9η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή 16 πόλεων από όλη την Ελλάδα  δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές/τριες όλων των τάξεων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά  έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Βασικό χαρακτηριστικό των έργων […]

Continue Reading