Μικροί Επιστήμονες Μαθαίνουν Διδάσκοντας

Η παρουσίαση του προγράμματος εκπονήθηκε ολοκληρώνοντας ένα κύκλο εργασιών που έγινε από πέντε ομάδες των δύο ή τριών ατόμων σε παράλληλη επεξεργασία. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν να ερευνηθεί καταρχήν σε θεωρητικό επίπεδο η έννοια της φυσικής και των φυσικών επιστημών, η έρευνα και το πείραμα, η ιστορική τους εξέλιξη και η επίδραση που έχουν μέσα στην κοινωνία των πολιτών. Κατόπιν, σε πειραματικό επίπεδο εντοπίστηκαν και αναλύθηκαν πειράματα που καλύπτουν τις θεματικές ενότητες του βιβλίου των θετικών επιστημών της Ε και Στ τάξης του δημοτικού σχολείου. Στην συνέχεια, κατασκευάστηκαν τα πειράματα που είχαν επιλεγεί χρησιμοποιώντας στις περισσότερες των περιπτώσεων απλά υλικά καθημερινής χρήσης. Τέλος, κατεγράφησαν όλες οι παραπάνω πληροφορίες σε βιβλίο και δημιουργήθηκε κατάλληλη παρουσίαση με σκοπό την προβολή του προγράμματος σε μικρούς μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Στα πλαίσια της επεξεργασίας και ολοκλήρωσης του προγράμματος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε:

  • Τον καθηγητή μας, Δημήτριο Θεοδωρίδη για την σωστή καθοδήγηση του, την ενθάρρυνση και την αμέριστη συμπαράσταση του.
  • Τους καθηγητές μας, Αναστασία Μαμπεϊντζή και Παύλο Σιδηρόπουλο για την συμβολή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος.
  • Τον Διευθυντή κ. Βεργόπουλο και τους αγαπητούς Δασκάλους του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης για την συνεργασία μας και την φιλοξενία που μας παρείχαν κατά την διάρκεια της παρουσίασης του προγράμματός μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *