“ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 6ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

αρχείο λήψης

Γλυκά μου παιδάκια! Το καλοκαίρι άρχισε να «ξεπροβάλλει» σιγά σιγά, αλλά εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε, για λίγο ακόμα, να συνεχίσουμε τα μαθήματά μας!!

Σήμερα θα θυμηθούμε την 6η ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας, «Ιστορίες παιδιών» !!Πάμε να «ανοίξουμε» το διαδραστικό μας βιβλίο, να διαβάσουμε τα κειμενάκια της ενότητας, τη γραμματική αλλά και να δούμε τα μικρά σημαδάκια που θα μας δώσουν ωραίες και διαφορετικές πληροφορίες!! Για πάμε να δούμε, μικρά μου αστεράκιαα!

  • Από κάτω θα βρεις το σύνδεσμο που θα σε οδηγήσει στο διαδραστικό σου βιβλίο..Κάνε κλικ και διάβασε τη γραμματική αυτής της ενότητας πολύ, πολύ καλά!! Έπειτα δες τις εικόνες, που σε βοηθάνε για τη γραμματική, και άκου το τραγούδι «Γεια σου κύριε Μενεξέ» που βρίσκεται από κάτω!!

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: «ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ»

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

  

  

 

  

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: «Γεια σου κύριε Μενεξέ»

  • Τώρα δες τα βιντεάκια που βρίσκονται από κάτω! Η κ.Ράνια θα σε βοηθήσει πολύ για να θυμηθείς κάποια από τα βασικά σημεία της ενότητας αυτής, όπως για παράδειγμα πότε βάζουμε το τελικό –ν και πότε όχι, πώς σχηματίζεται η Προστακτική Ενεργητικής Φωνής και ποια είναι τα Αριθμητικά.

ΒΙΝΤΕΟ: ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ -ν

  • Τώρα ήρθε η ώρα για εξάσκηση! Οι διαδραστικές ασκήσεις που βρίσκονται από κάτω θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις τη γραμματική!! Οι ασκήσεις είναι πολλές, οπότε κάνε όσες περισσότερες μπορείς και τις άλλες μπορείς να τις κάνεις άλλη μέρα! Μη χάνεις την ευκαιρία, τρέξεεε!!

Κλίνω διαδραστικά το ρήμα τρέχω στον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο

Ρίχνω το ρήμα κάτω από το σωστό χρόνο (Ενεστώτας, Παρατατικός, Αόριστος)

Ρίχνω το ρήμα κάτω από τον σωστό χρόνο (Ενεστώτας, Εξακολ. Μέλλοντας, Αόριστος, Στιγμ. Μέλλοντας)

Βάλε τα ρήματα στον σωστό κάδο (Ενεστώτας, Εξακ. Μέλλοντας, Αόριστος, Συντ. Μέλλοντας)

Ενεργητική ή Παθητική

Σε ποια φωνή είναι τα ρήματα της πρότασης;

Συμπληρώνω τις λέξεις στο σωστό πρόσωπο της Παθητικής Φωνής

Το τελικό -ν

Επίλεξε το σωστό άρθρο

Συμπληρώνω το –ετε ή το –εται στις λέξεις

Το σταυρόλεξο των αριθμητικών

Το κρυπτόλεξο των αριθμητικών

Επαναληπτικό κουίζ της ενότητας

 

  • Εδώ θα βρεις ασκησούλες (λεξιλογίου και ορθογραφίας) επαναληπτικές για κάθε υποενότητα!!

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 1         ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 2        ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 3        ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 4

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 1      ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 2       ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 3     ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 4

 

  • Και τώρα φύλλα εργασίας για εμπέδωση!

1ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 6

2ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 6

3ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 6

ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ 5-9 (β’ μέρος)

Διαφάνεια6

Πάμε να συνεχίσουμε την επανάληψη των Αρχαϊκών χρόνων!!!! Οι οδηγίες είναι ίδιες! Διαβάζουμε πολύ καλά το κείμενο του κάθε κεφαλαίου στο οποίο αναφερόμαστε, όπως επίσης και το σχεδιάγραμμα το οποίο μας πληροφορεί για τα βασικά σημεία του κεφαλαίου αυτού, βλέπουμε τα βιντεάκια και τις εικόνες που μας δίνουν πληροφορίες για να εμπλουτίσουμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις μας και έπειτα διαδραστικές ασκήσεις για περαιτέρω εμπέδωση και κατανόηση!!!Για πάμε ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ μου όμορφα!!!

 

  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: “Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ  ΕΠΟΧΗΣ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: “Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

ΒΙΝΤΕΟ -ΟΙ ΚΟΥΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ

  

Και τώρα ασκησούλες!!

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΚΕΝΑ

ΟΝΟΜΑΣΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΙΩΝΙΚΟΥ ΡΥΘΜΟΥ

ΟΝΟΜΑΣΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΔΩΡΙΚΟΥ ΡΥΘΜΟΥ

ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ “ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ”

 

  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: “ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: “ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΒΙΝΤΕΟ – Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΪΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ

     

Και τώρα ασκησούλες για εμπέδωση!

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΛΑΘΗ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 5-9

 

Και τώρα πάμε να κάνουμε τα φύλλα εργασίας!!!

1ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

2ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ 5-9 (α’ μέρος)

Παιδάκια μου, εδώ είμαστε πάλι!! Έπειτα από λίγα προβληματάκια με την πρόσβαση στις σελίδες αυτές! Ελπίζω να είσαστε καλά, αισιόδοξοι και πάνω απ’όλα χαμογελαστοί!! Σύντομα θα βρεθούμε πάλι διαδικτυακά και θα χαρώ πολύ να  σας δω όόόλους! 

Σήμερα θα κάνουμε επανάληψη ένα μέρος της 2ης ενότητας του βιβλίου της ιστορίας που αναφέρεται στα “Αρχαϊκά χρόνια”και συγκεκριμένα στα κεφάλαια 5-9! Θα διαβάσουμε πάλι το κάθε κεφάλαιο, θα δούμε λίγα πράγματα για το καθένα και έπειτα θα τα εμπεδώσουμε μέσα από διαδραστικές ασκήσεις και επαναληπτικά φυλλάδια!!

Κάτω από κάθε τίτλο του μαθήματος που θα εστιάζουμε θα βρίσκεις το διαδραστικό βιβλίο που θα σε παραπέμπει στο αντίστοιχο μάθημα, το σχεδιάγραμμα του αντίστοιχου μαθήματος, μικρά βιντεάκια για περισσότερη κατανόηση και εμπλουτισμό των γνώσεών μας, όπως επίσης και διαδραστικές ασκήσεις για κάθε κεφάλαιο!! Στο τέλος, εμπεδώνουμε κάνοντας τα φύλλα εργασίας! Μην ξεχνάς τα σημαδάκια του διαδραστικού σου βιβλίου που πάντα θα σου δίνουν επιπλέον σημαντικές  πληροφορίες για το κάθε μάθημα!! Αυτά από λόγια…ΦΥΓΑΑΑΜΕ για επαναληψούλα!!

  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Νέες αποικίες των Ελλήνων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 – “ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5:”ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΙΛΗΤΟ

   

Τώρα οι διαδραστικές ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να εμπεδώσεις το μάθημα αυτό!

ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΠΟΙΚΙΩΝ 

 

  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6:”ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΛΛΑΔΑ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: “ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΛΛΑΔΑ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ

  

Τώρα οι διαδραστικές ασκήσεις θα σε βοηθήσουν στην κατανόηση και εμπέδωση!

ΒΡΕΣ ΤΑ ΛΑΘΗ “ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ” ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΚΕΝΑ

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ

ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ

 

  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: “ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: “ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

    

Αφού διαβάσεις το παράθεμα του βιβλίου σου για την Καλλιπάτειρα τότε δες και το βιντεάκι από κάτω που μας λέει αρκετές πληροφορίες για την ίδια! 

ΒΙΝΤΕΟ – Η ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ 

Και τώρα πάμε να εμπεδώσουμε διαδραστικά με ασκησούλες!!

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ “ΔΕΣΜΟΥΣ” ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ

 

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

J3bJJhGkdB6KDL

Ήρθε η μέρα που θα πάρουμε μια μεγάλη αγκαλιά τις γλυκές μαμάδες μας και θα τις πούμε πόσο πολύ τις αγαπάμε!!Η 2η Κυριακή του Μάη είναι αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, μέρα εορτασμού της μητρότητας και των ευχαριστιών προς τις μητέρες όλου του κόσμου!

Η μητέρας στη Μυθολογία

Από τα πανάρχαια χρόνια η μητέρα βρίσκεται στο μύθο, στη λαϊκή παράδοση , στο τραγούδι. Η Γη, η Κυβέλη, η Δήμητρα, οι θεές- μητέρες, οι θεές της γονιμότητας έχουν καίρια θέση στην μυθολογία. Η μητέρα Γη είναι η προσωποποίηση της Φύσης που γεννά όλο τον κόσμο και λατρεύεται ως η υπέρτατη θεότητα. Στα έπη του Ομήρου και στην ποίηση του Ησίοδου η θεά Γαία προσφωνείται ως μητέρα των πάντων. Στην Ιλιάδα του Ομήρου, από τα λόγια της θεάς Ήρας φαίνεται ότι η Γαία ήταν η αρχική θεότητα των Ελλήνων. Στη συνέχεια η λατρεία περνά στην κόρη της Ρέα που λατρεύεται ως μητέρα των θεών και φαίνεται να είναι η πρώτη που γέννησε με τοκετό και ανάθρεψε τα παιδιά της με μητρικό γάλα. Οι αρχαίοι Έλληνες απέδιδαν τιμές στη Ρέα την άνοιξη, αφού ήταν η θεά της γης και της γονιμότητας.

 

Η μητέρα στη θρησκευτική παράδοση

Στην ορθόδοξη εκκλησιαστική πίστη εξέχουσα θέση κατέχει το πρόσωπο της Παναγίας, της Αειπαρθένου Μαρίας, της Θεοτόκου, της Μητέρας του Ιησού Χριστού, της Μητέρας όλων μας. Φέρει εκατοντάδες προσωνύμια. Είναι η Παναγιά η Μεγαλόχαρη, η Βρεφοκρατούσα, η Ελεούσα, η Εκατονταπυλιανή… μα πάνω απ’ όλα είναι η Παναγιά η Μάνα! Από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, σε βουνά, πόλεις, χωριά , νησιά κάποια Παναγιά παρηγορεί, εμψυχώνει και γαληνεύει όποιον της γυρεύει βοήθεια. Και τούτη τη μάνα, τη μια και μοναδική, γιορτάζει ο χριστιανικός κόσμος , με τη μεγαλύτερη κατάνυξη και λαμπρότητα. Σε κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής μας η Παναγιά είναι η «πηγή» της ελπίδας μας και της εκπλήρωσης των προσδοκιών μας.

 

Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει!! Debi Gliori

Άκουσε το παραμύθι “Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει”  της Debi Gliori, πατώντας πάνω στον τίτλο . Μπορείς επίσης να το “ξεφυλλίσεις” και να το διαβάσεις εδώ.  Στη συνέχεια μπες και κάνε τις δραστηριότητες εδώ.

Και τώρα άνοιξε το τετράδιο της γλώσσας και απάντησε στις ερωτήσεις.

  1. Σε ποια ζωάκια σκέφτηκε να μεταμορφωθεί ο Μικρός της ιστορίας για να δοκιμάσει την αγάπη της μαμάς του; Εσύ σε τι θα μεταμορφωνόσουν και γιατί;
  2. Ποια είναι τα συναισθήματα του μικρού και ποια της μαμάς του;; Εσείς τι συναισθήματα έχετε για τη δική σας μαμά;
  3. Φτιάξε το δικό σου «ουρανό της αγάπης» και γράψε στ’ αστέρια τα ονόματα των αγαπημένων σου προσώπων και χρωμάτισέ τα όπως θέλεις!

Η καλύτερη μαμά του κόσμου

Τώρα κάνε κλικ και άκουσε το τραγουδάκι «Η καλύτερη μαμά του κόσμου».

Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί…. Γράψε τη συνέχεια σε ένα χαρτί κι ας γεμίσουμε τον τοίχο του  padlet με όσα αγαπάμε στις γλυκιές μας μανούλες! Αυτός ο «τοίχος» είναι ειδικά διαμορφωμένος για τη γιορτή της μητέρας! Μπες και ανέβασε το δικό σου σημείωμα για τη μαμά σου, τη ζωγραφιά ή την κατασκευή που έκανες. Μην ξεχάσεις να γράψεις το όνομά σου! Κάνε κλικ εδώ και ανέβασε.

 Μην ξεχάσεις σήμερα να πεις στη δική σου μαμά..

“Θα σ’αγαπώ μαμά μου, ό,τι κι αν γίνει!!”

ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΩ

images (1)

Παιδάκια μου όμορφα!!!Από εχθές, που είδα τους περισσότερους από εσάς, αισθάνομαι μια τεράααστια χαρά!! Ένιωσα λες και ανταμώσαμε πάλι στην σχολική μας αίθουσα, μόνο που δεν μπορούσα να σας πάρω μια ζεστή αγκαλιά!! Ελπίζω κι εσείς να αισθανθήκατε την ίδια χαρά και να σας άρεσε που βρεθήκαμε έστω μέσα από τις οθόνες!! 

Σήμερα, λοιπόν, θέλω να θυμηθούμε πάλι τις δύο από τις τέσσερις βασικές μας πράξεις! Δηλαδή την πρόσθεση και την αφαίρεση! Και στα επόμενα εξ αποστάσεως μαθήματά μας θα θυμηθούμε και τις άλλες δύο πράξεις μας, τον πολλαπλασιασμό και την διαίρεση. Τώρα, όμως, θέλω να επικεντρωθούμε σε αυτές τις δύο βασικές πράξεις και στις επαληθεύσεις τους.

  • Πάμε να δούμε βιντεάκια από την αγαπημένη μας κυρία Ράνια, που τόσο πολύ μας έχει βοηθήσει αυτές τις μέρες!! Δώσε λίγη προσοχή και τρέξε για διαδραστικές ασκήσεις! Στους δύο συνδέσμους από κάτω μπορείς να θυμηθείς από την αρχή τα βήματα για την κάθετη πρόσθεση και αφαίρεση. Αν νομίζεις ότι τις θυμάσαι καλά, τότε πήγαινε και δες τις επαληθεύσεις τους!! Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να δεις όλα τα βιντεάκια!

ΚΑΘΕΤΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ

ΚΑΘΕΤΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ

    

Τώρα παιχνίδι!!!

ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ (ΠΡΟΣΘΕΣΗ)

ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ (ΑΦΑΙΡΕΣΗ)

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

  • Και τώρα φύγαμε για εξάσκηση!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΩ

“ΑΣΦΑΛΩΣ..ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 5ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Yl87Gp3Jfx4wn1ASNgqnwTl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9

Αγαπημένα μου παιδάκια,όμορφα και γλυκά!! Ελπίζω να είσαστε καλά και οι μέρες σας να περνάνε ευχάριστα!! Το ξέρω ότι όσο περνάνε οι μέρες και ο καιρός φτιάχνει είναι πιο δύσκολο για εσάς να διαβάζετε μέσω του υπολογιστή, αλλά κάντε λιγάκι ακόμη υπομονή!! Ελπίζω σύντομα να βρεθούμε από κοντά και να μην μας χωρίζει κανένας υπολογιστής!!! 

  • Πάμε να κάνουμε επανάληψη της 5η ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας “Ασφαλώς..κυκλοφορώ”. Ρίξτε μια ματιά στο διαδραστικό σας βιβλίο, “ξεφυλλίστε” το και δείτε αυτά που σας προτείνει μέσα από τα μικρά του σημαδάκια. Έπειτα διαβάστε με προσοχή τη γραμματική της ενότητας που υπάρχει από κάτω, αλλά και που έχετε ήδη στο φάκελο της θεωρίας σας.

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 “ΑΣΦΑΛΩΣ..ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 5ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ 

  • Τώρα δώσε προσοχή στα βιντεάκια και τις εικόνες που σου προτείνω από κάτω για καλύτερη εμπέδωση της γραμματικής αυτής της ενότητας.

ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ

OI ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ

ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ (Δ’ ΤΑΞΗ) –ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

   

  • Είσαι έτοιμος να δεις τι έμαθες;; Αν είσαι σίγουρος ότι έχεις θυμηθεί και ότι έχεις καταλάβει τη γραμματική της ενότητας, τότε τα παιχνίδια θα σε αποζημιώσουν για τον κόπο σου!! Τα παιχνίδια είναι πολλά..οπότε φύγαμμμεεε!!!

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ, ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙΣ ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΖΟ!! ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ “-αι” ή “-ε”

ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ!! ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ “-αι” ή “-ε”

ΒΡΕΣ ΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ Ή ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

ΒΡΕΣ ΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ Ή ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΚΛΙΝΕ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗΣ- ΡΙΞΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ

ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΓΚΛΙΣΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ;

ΣΥΡΕ ΚΑΙ ΡΙΞΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΓΚΛΙΣΗ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

 

Τώρα για πες μου..Έχεις καλό στόχο;;; Με λίγη σκέψη και κάλο στόχο θα τα πας περίφημα!!

 

  • Και τώρα εμπέδωση!! 

1ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 5

2ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 5

3ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 5

Αυτά για σήμερα!!Να ξέρετε ότι μου λείπετε πολύυυ!!

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

image_processing20190407-24520-qm2y8v

Γλυκά μου παιδιά!! Ελπίζω να είστε καλά..Αρχίζουμε σιγά σιγά να μπαίνουμε σε έναν πιο χαλαρό ρυθμό και με λιγότερους περιορισμούς! Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δε θα πρέπει να προσέχουμε..Ίσα ίσα τώρα είναι που πρέπει να προσέχουμε περισσότερο!! Οι κανόνες υγιεινής που πλέον έχετε μάθει πολύ καλά θα πρέπει να μας συντροφεύουν στο εξής καθημερινά, για το καλό όλων. Βγαίνουμε, λοιπόν, αλλά προσέχουμε περισσότερο από πριν!!

Πάμε τώρα, λοιπόν, να κάνουμε μια μικρή επανάληψη στα πρώτα τέσσερα κεφάλαια της ιστορίας, δηλαδή στην Ενότητα 1 με τίτλο “Γεωμετρικά Χρόνια”. Από κάτω θα βρεις το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου σου σε διαδραστική μορφή. Μην ξεχνάς τα μικρά σημαδάκια που σε οδηγούν σε πληροφορίες, παιχνίδια και μικρά βίντεο για καλύτερη εμπέδωση!

  • Κάνε κλικ και διάβασε τα τέσσερα αυτά κεφάλαια και έπειτα δες τα σχεδιαγράμματα των μαθημάτων για να θυμηθείς τα βασικά σημεία αυτών των κεφαλαίων.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 -“Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 – “ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟΙΚΙΕΣ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 – “Η ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 – “Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΗ”

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ 1-4 (ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ)

  • Τώρα δες τις εικόνες από κάτω, που σου δείχνουν κάποια από τα σημαντικότερα σημεία των μαθημάτων αυτών και παρακολούθησε ένα πολύ ωραίο βιντεάκια για να θυμηθείς τους Δώδεκα Θεούς του Ολύμπου!

                         

  • Για πάμε να δούμε τώρα..Αν διάβασες πολύ πολύ καλά και θυμήθηκες όλα τα σημαντικά γεγονότα που αναφέρονται στην ενότητα 1, τότε πάμε να ελέγξουμε τις γνώσεις μας!!Από κάτω θα βρεις παιχνιδάκια και διαδραστικές ασκησούλες!! Οι διαδραστικές ασκήσεις χωρίζονται αρχικά ανά ενότητα και στο τέλος είναι συγκεντρωτικές και για τέσσερα κεφάλαια!!Πάμε, λοιπόν..Καλή σου επιτυχία!!

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΚΡΥΜΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ

ΤΟ ΣΤΑΡΥΟΛΕΞΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΟΥ

ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;;

ΣΩΣΤΟ Ή ΛΑΘΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΗΣ ΑΠΟΙΚΙΑΣ

ΣΥΡΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΕΣ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΥΣ  ΣΩΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

ΕΠΙΛΕΞΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΥ

ΠΑΤΑ ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ

  • Και τώρα φύλλο εργασίας!!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ 

 

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ..ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ!

images

Αγαπητά μου παιδιά!!!Ήρθε ο Μάης!!Ο πιο λουλουδένιος και μοσχομυριστός  μήνας του έτους! Ένας μήνας φορτωμένος με χυμούς κι αρώματα της φύσης!! Πολύχρωμος και ζωηρός, σαν τις μέλισσες που κυνηγάνε το νέκταρ των λουλουδιών!! 

Χθες ήτανε Πρωτομαγιά, δηλαδή, πρώτη μέρα του Μαγιού αλλά και μέρα α(πε)ργίας για πολλές χώρες του κόσμου. Κάθε χρόνο τέτοια μέρα συνηθίζουμε να τρέχουμε στους αγρούς, να μαζεύουμε λουλούδια για να φτιάξουμε πολύχρωμα στεφάνια, να μαζευόμαστε και να τρώμε έξω στη φύση παρέα με την οικογένεια και τους φίλους μας και να γιορτάζουμε τις πλούσιες ομορφιές της.

Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό!! Η Πρωτομαγιά είναι μια μέρα μνήμης για μια εξέγερση που γράφτηκε με μελανά γράμματα στις σελίδες της παγκόσμιας ιστορίας, γνωστή ως Εργατική Πρωτομαγιά. Την ημέρα αυτή τιμώνται οι αγώνες του εργατικού κινήματος, όπου οι εργάτες ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας το 8ωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας με σύνθημα «Οχτώ ώρες δουλειά, οχτώ ώρες ανάπαυση και μόρφωση, οχτώ ώρες ύπνο!!».

  • Τα βιντεάκια από κάτω θα σε βοηθήσουν να μάθεις για την Πρωτομαγιά των λουλουδιών και των εργατών!

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

  • Αφού δεις την αφίσα της εργατικής πρωτομαγιάς και διαβάσεις το ποίημα του Διονύσιου Σολωμού για την Πρώτη του Μαΐου , κάνε κλικ πάνω στην εικόνα για να ακούσεις τραγούδια της Πρωτομαγιάς!!

     

  • Τώρα μπες και παίξε!Ο σύνδεσμος από κάτω θα σε βοηθήσει να εμπεδώσεις αυτά που είδες και έμαθες από τα παραπάνω βιντεάκια!

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΜΑΪΟ

ΦΤΙΑΞΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ

ΠΑΙΞΕ PAC MAN ME ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΒΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

  • Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις και το παραμυθάκι της Πρωτομαγιάς!!!

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

  • Και τώρα, εργασία!!Κάνε κλικ, διάβασε και γράψε!!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

(ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΟΒΙΤΣΑ)

 

 

 

ΜΕΤΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ

αρχείο λήψης

Καλησπέρα, αγαπημένα μου παιδιά!! 

  • Σήμερα θα θυμηθούμε πώς μετράμε το βάρος!! Το βίντεο από κάτω θα σε βοηθήσει να θυμηθείς τις μονάδες μέτρησης του βάρους και τις μετατροπές από τη μία μονάδα μέτρησης στην άλλη!! Παρακολούθησε με προσοχή (μέχρι το 07:10 λεπτό) και έπειτα διάβασε πολύ καλά αυτά που γράφουν οι εικόνες από κάτω!!

(Παρακολούθησε το βίντεο μέχρι το 07:10)

  

 

  • Τώρα λίγα παιχνιδάκια για εμπέδωση!

ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ START KAI ΒΡΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥ

  • Και τέλος, ασκησούλες!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΜΕΤΡΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ

 ΜΠΡΑΑΑΒΟΟ….ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ- ΕΥΘΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

Καλά μου παιδιά, καλησπέρα!! Εδώ μπορείτε να βρείτε διαδραστικά παιχνίδια για περισσότερη κατανόηση του ευθύ και πλάγιου λόγου. Κάντε κλικ και μάθετε παίζοντας!!!

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΘΥ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟ ΛΟΓΟ

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΓΙΟ ΣΤΟΝ ΕΥΘΥ ΛΟΓΟ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΘΥ ΛΟΓΟ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΥΘΥ ΛΟΓΟ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ή ΛΑΘΟΣ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΕΥΘΥ ΛΟΓΟ

ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΡΙΞΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ

ΕΥΘΥΣ Ή ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

“ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ”

«Έχουμε κληρονομήσει έναν πλανήτη μοναδικής ομορφιάς. Είναι το δώρο που μας έκαναν τέσσερα δισεκατομμύρια χρόνια εξέλιξης. Πρέπει να φέρουμε ξανά στην επιφάνεια τα συναισθήματά μας για τη Γη και να αρχίσουμε πάλι να την τιμούμε σαν ζωντανό οργανισμό».

 Τζέημς Λόβελοκ, περιβαλλοντολόγος

Με αφορμή τα ¨μηνύματα” που θέλει να μας περάσει η ενότητα 4 του βιβλίου της γλώσσας και την Παγκόσμια ημέρα της γης(22 Απριλίου) που πέρασε, θα ήθελα να δούμε πόσο σπουδαίο είναι να προσέχουμε και να διατηρούμε τον πλανήτη μας καθαρό. Αυτή η παγκόσμια ημέρα έχει ως στόχο την κινητοποίηση των ανθρώπων,των κυβερνήσεων,των επιχειρήσεων και των οργανισμών για να έχουμε όλοι μας έναν καθαρό πλανήτη.   

  • Άνοιξε το διαδραστικό βιβλίο της Μελέτης του Περιβάλλοντος,που βρίσκεται από κάτω, και ρίξε μια μάτια στα αντίστοιχα κεφάλαια!Δες τα μικρά σημαδάκια που θα σε οδηγήσουν σε σημαντικές πληροφορίες και βιντεάκια!! Δώσε προσοχή στις παρακάτω εικόνες και προβληματίσου για το κακό που κάνει ο άνθρωπος στον πλανήτη!! Ακόμη το βιντεάκι από κάτω θα σου δείξει τις σοβαρές επιπτώσεις που έχουν οι πράξεις μας σε αυτόν.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5/ΕΝΟΤΗΤΑ 3: “ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΗΜΕΡΑ”

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6/ΕΝΟΤΗΤΑ 3: “Η ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ”

   

Για να δούμε,λοιπόν, τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας να είναι πιο καθαρός!!! Με λίγες απλές και καθημερινές  κινήσεις μπορούμε όλοι μας να προσφέρουμε και να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας να έχει τη ζωή που του αξίζει!! 

“Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί προβλήματα στο περιβάλλον. Όταν ο αέρας ενός τόπου δεν είναι καθαρός, δημιουργούνται προβλήματα στους ανθρώπους, στα ζώα, στα φυτά αλλά και στα κτίρια. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι δεν μπορούν να αναπνεύσουν καλά, αισθάνονται ζάλη και έχουν πονοκεφάλους. Επίσης μνημεία του πολιτισμού, όπως η Ακρόπολη, χρόνο με το χρόνο καταστρέφονται. Αυτό συμβαίνει, γιατί το νερό της βροχής, καθώς πέφτει, μεταφέρει μαζί του από την ατμόσφαιρα ουσίες, με αποτέλεσμα να γίνεται βλαβερό για τα μάρμαρα.” 

Η ρύπανση του αέρα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετές περιοχές, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και ολόκληρου του πλανήτη. Τέτοιες περιοχές είναι συνήθως αυτές των μεγάλων πόλεων. Η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων των ανθρώπων. Τη μεγαλύτερη ρύπανση προκαλούν οι μηχανές των τροχοφόρων που χρησιμοποιούμε για να με­τακινηθούμε και η λειτουργία των εργοστασίων.
Επειδή η ατμοσφαιρική ρύπανση αυξάνεται συνεχώς, αναζητούμε λύσεις για το πρόβλημα αυτό. Μία από αυτές είναι να χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας μεταφορικά μέσα που είναι «φιλικά στο περιβάλλον», που ρυπαίνουν δηλαδή λιγότερο ή καθόλου την ατμόσφαιρα. Τέτοια μέσα είναι το ποδήλατο αλλά και ορισμένα δημόσια μέσα συγκοινωνίας, όπως το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος.

Κάνοντας κλικ εδώ μπορείς να δεις και άλλο ένα βιντεάκι που σου προτείνει το διαδραστικό βιβλίο της μελέτης.   http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/274                           

  • Και τώρα κάνε κλικ και ΠΑΙΞΕΕ!!

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

  • Τώρα απάντησε στα φύλλα εργασίας!! Για το φύλλο εργασίας 2 θα βρεις ένα βοηθητικό φύλλο!! Διάβασέ το καλά πριν ξεκινήσεις!!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1- ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2- ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2

TO ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

Έχεις γίνει ποτέ σου κυνηγός κρυμμένου θησαυρού;; Θα ήθελες να βρεις τον δικό σου θησαυρό;; Αν ναι, φώναξε τη μαμά και τον μπαμπά!!Χρειαζόμαστε τη βοήθειά τους!!

Έχουμε ακούσει πολλά για κρυμμένους θησαυρούς!!! Ο θησαυρός αυτή τη φορά είναι στο σπίτι σου..και είναι στο χέρι σου να τον βρεις!! Αρκεί να σκεφτείς καλά και να απαντήσεις σωστά!!

Αγαπημένη μας μαμά και αγαπημένε μας μπαμπά! Από κάτω ,κάνοντας κλικ στον πρώτο σύνδεσμο,θα βρείτε τις καρτούλες που θα σας βοηθήσουν στο κυνήγι του θησαυρού.  Μπορείτε να τις εκτυπώσετε ή να τις αντιγράψετε σε ένα φύλλο χαρτί. Ο δεύτερος σύνδεσμος θα σας δώσει αναλυτικές οδηγίες για το παιχνίδι αυτό! Ελπίζω να σας αρέσει και να διασκεδάσετε κι εσείς μαζί με τα παιδιά σας!! 

ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ – ΚΑΡΤΕΣ

ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ – ΟΔΗΓΙΕΣ

Καλή σας διασκέδαση, λοιπόν!!! Ελπίζω ο θησαυρός στο τέλος να ανταμείψει τους κόπους σας.. 

(ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ https://www.aspaonline.gr/kinigi-thisavrou-spiti/)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24 – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

original-4051103-3

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24 – Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ “ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ”

  • Πάμε να κάνουμε επανάληψη και το τελευταίο κεφάλαιο του “Χρυσού αιώνα”!! Από κάτω θα βρεις το διαδραστικό σου βιβλίο και το σχεδιάγραμμα του μαθήματος αυτού! Ρίξε μια ματιά για να θυμηθείς πάλι αυτά που είχαμε μάθει!

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24 – Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ “ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ”

  • Από κάτω θα βρεις βιντεάκια που θα σε “ταξιδέψουν” στην αρχαία αγορά των Αθηναίων και θα μάθεις λίγα πράγματα για τον πιο σπουδαίο φιλόσοφο εκείνης της εποχής, τον Σωκράτη!!

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ – ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

ΣΩΚΡΑΤΗΣ- ΑΝΙΜΑΤΕD ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

  • Τώρα διάβασε λίγα λόγια για κάθε έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους της αρχαίας τραγωδίας και κωμωδίας. Επίσης, μπορείς να διαβάσεις κι ένα κόμικ με τις Όρνιθες του Αριστοφάνη, απόσπασμα του οποίου είδαμε και στο βιβλίο της Γλώσσας στην ενότητα 9. Ευκαιρία, λοιπόν, να δούμε τη συνέχεια!!! Τι λεεες;;;

ΚΟΜΙΚ ΟΡΝΙΘΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

  • Και τώρα έλεγξε τις γνώσεις σου με τα ακόλουθα παιχνίδια!!

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΒΡΙΣΚΩ ΤΙΣ ΚΡΥΜΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Και στο τέλος…εργασίες!! Άνοιξε το τετράδιο εργασιών σου στη σελίδα 31 και κάνε τις ασκήσεις 1, 2 και 4 και απάντησε γραπτώς και στην παρακάτω ερώτηση.
  1. Γράψε λίγα λόγια  για τους σπουδαίους ανθρώπους εκείνης της εποχής. (Σωκράτης, Ηρόδοτος, Θουκυδίδης, Αισχύλος, Ευριπίδης, Αριστοφάνης, Σοφοκλής)

ΜΕΤΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ

Γλυκά μου παιδιά, σήμερα ήρθε πάλι ο ήλιος εδώ στο σπίτι μου!!! Μετά τις ανοιξιάτικες βροχές και τα κρύα, ξεπρόβαλε πάλι με τις ζεστές ακτίνες του. Δε σας κρύβω ότι χαίρομαι κι εγώ σαν παιδί κάθε φορά που τον βλέπω και τρέχω στην αυλή του σπιτιού μου για να νιώσω λίγη από τη ζεστασιά του. Ωραίος που είναι ο ήλιος!! Ας κάνουμε λίγη ακόμη υπομονή και σύντομα ίσως νιώθουμε όλοι αυτήν τη ζεστασιά του ήλιου στην αυλή του σχολείου μας!!

Είδαμε, διαβάσαμε, θυμηθήκαμε και παίξαμε αρκετά νομίζω με τους δεκαδικούς αριθμούς. Σήμερα θα θυμηθούμε τις μονάδες μέτρησης του μήκους και πώς κάνουμε μετατροπές! Τα δύο βιντεάκια από κάτω θα σε βοηθήσουν πολύ για να τα θυμηθείς όόόόλα αυτά. Δες τα βιντεάκια όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να είσαι σίγουρος/η ότι τα έχεις καταλάβει!!Για πάμε!!

 

 

 

 

Και τώρα πάμε να δούμε αν όντως τα κατάλαβες τόσο καλά ή μήπως χρειάζεται να διαβάσεις λίγο ακόμα!! Σου προτείνω να παίζεις ξανά και ξανά μέχρι να μην κάνεις κανένα απολύτως λαθάκι!!! Άντε μέχρι 2 λαθάκια!!

ΠΟΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ;;

ΣΩΣΤΟ Ή ΛΑΘΟΣ;;

ΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΔΕΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

ΜΕΤΑΤΡΕΨΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ

ΜΕΤΑΤΡΕΨΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΣΤΑ

ΚΑΝΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΛΥΣΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Και τώρα ώρα για να εμπέδωση!

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΜΕΤΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ

ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΑΙΩΝΑ!!

caption

Με αφορμή τον “Χρυσό αιώνα” του Περικλή, πάμε να απολαύσουμε τα θαυμαστά έργα που κοσμούν ακόμη και σήμερα τη χώρα μας, να περιηγηθούμε στο Μουσείο της Ακρόπολης, να ζωγραφίσουμε μέσα σε αυτό και να ακούσουμε τραγούδια για τα περιβόητα γλυπτά του Παρθενώνα που κλάπηκαν από έναν Άγγλο λόρδο, τον Έλγιν.

  • Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη σαν ζωγραφιά!!! Θυμάσαι όλα αυτά που διάβασες στο προηγούμενο διαδικτυακό μας μάθημα;; Τώρα μπες και δες πώς είναι όλα αυτά από ψηλά!

ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΠΟ ΨΗΛΑ!!

  • Έχεις επισκεφτεί ποτέ το Μουσείο της Ακρόπολης;; Τώρα είναι η ευκαιρία σου!! Κάνε κλικ στον σύνδεσμο από κάτω και περιηγήσου σε ένα μουσείο “στολίδι”!!!Το μικρό κίτρινο ανθρωπάκι θα σε βοηθήσει να “περπατήσεις” σε όλους τους χώρους.Σίγουρα από κοντά, όλα αυτά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά!! 

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

  • Στην τάξη μας είχαμε μιλήσει εκτενώς για κάποια γλυπτά που πήρε ο Άγγλος Έλγιν από την Ελλάδα, τα γνωστά Ελγίνεια Μάρμαρα. Ανάμεσα σε αυτά τα σπουδαία γλυπτά ήταν και μια κόρη, που οι αδερφές της έκλαιγαν πολύ όταν “έφυγε”  άδικα από δίπλα τους!!Για πάμε να θυμηθούμε!Άκου ένα τραγούδι τώρα και διάβασε τους στίχους για να μάθεις τη σπουδαία και άδικη ιστορία αυτών των μαρμάρων.
  • Τώρα θα σου συστήσω την πεπλοφόρο κόρη! Η Πεπλοφόρος κόρη της Ακροπόλεως είναι αριστουργηματικό έργο γλυπτικής τέχνης της Αρχαίας Ελλάδας.  Βρέθηκε το 1886 στο Ερέχθειο της Ακρόπολης και εκτίθεται στο Μουσείο της Ακρόπολης. Η κόρη είναι κατασκευασμένη από μάρμαρο Πάρου και φέρει ίχνη της αρχικής διακόσμησης της που ήταν έγχρωμη. Με το πέρασμα των χρόνων, όμως, έχασε τη λάμψη των χρωμάτων της. Μήπως εσύ μπορείς να τη βοηθήσεις να αποκτήσει πάλι τη λαμπρότητά της;;; Κάνε κλικ και χρωμάτισέ την!!

Η ΠΕΠΛΟΦΟΡΟΣ ΚΟΡΗ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ!!

Φυσικά…περιμένω να δω φωτογραφία της! Το padlet είναι ένας δικός μου χώρος που μπορείς να ανεβάζεις όλα τα δημιουργήματά σου με ένα κλικ!!Μπορείς αν θέλεις να το ανεβάσεις, ώστε να το δουν οι φίλοι σου της τάξης και μαζί τους κι εγώ!! Μην ξεχάσεις να γράψεις το όνομά σου!

PADLET – Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΟΣ ΤΟΙΧΟΣ

ΕΡΓΑΣΙΑ

  1. Γράψε σε 10-15 σειρές τι είναι αυτό που σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από όλα αυτά που είδες και διάβασες σήμερα εδώ, και γιατί;

“ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 4ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

αρχείο λήψης

Καλά μου παιδιά, επιστρέψαμε!!! Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις ημέρες με τις οικογένειές σας, να φάγατε και να διασκεδάσατε όσο έπρεπε!! 

Σήμερα θα κάνουμε επανάληψη της 4η ενότητας του βιβλίου μας, θα θυμηθούμε τους κανόνες, θα παίξουμε ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ και θα κάνουμε λίγες ασκησούλες!! Οι διαδραστικές ασκήσεις είναι αρκετές, οπότε μπορείς να κάνεις λίγες κάθε μέρα για να μην ξεχνάς αυτά που έμαθες.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε;;;; Εμπρός, μικρά μου αστεράκια, πάμε να λάμψουμε!!!!

  • Θα ξεκινήσουμε ξεφυλλίζοντας το διαδραστικό μας βιβλίο. Κάποια από τα κεφάλαια ήταν εκτός της διδακτέας μας ύλης, γι’ αυτό κι εμείς θα εστιάσουμε κατά βάση σε αυτά που είναι εντός της ύλης μας!

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 “ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..” 

  • Τώρα ας δούμε λίγο τη γραμματική της ενότητας διαβάζοντας αυτά που βρίσκονται από κάτω αλλά βλέποντας ακόμη κι αυτό το μικρό βιντεάκι!!

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 4ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΘΕΩΡΙΑ: ΑΠΛΗ – ΣΥΝΘΕΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΘΕΩΡΙΑ: ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΡΘΡΟΥ- ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑΣ

   

  

 

    

  • Αν διάβασες πολύ πολύ καλά την γραμματική της ενότητας τότε ετοιμάσου για κάτι διαφορετικό…Κάνοντας “κλικ” από κάτω μπορείς να μπεις και να λύσεις κάποιες από τις ασκήσεις του βιβλίου σου διαδραστικά. Εσύ θα απαντάς και αυτό θα σου δείχνει αν οι απαντήσεις σου είναι σωστές ή λάθος. Μπες, παίξε, λύσε, παρέα με τους φίλους που θα βρεις εκεί  και ανακάλυψε τις επιπρόσθετες ασκήσεις που έχει μέσα στα μπλε, κόκκινα και πορτοκαλί πινακάκια. 

ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..ΝΑ ΠΑΙΖΩ!!!!ΦΥΓΑΜΕΕ!!

  • Και τώρα μάντεψε….ΠΑΙΧΝΙΔΙΙΙ!!

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΟΞΥΤΟΝΑ- ΠΑΡΟΞΥΤΟΝΑ -ΠΡΟΠΑΡΟΞΥΤΟΝΑ

 

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΚΛΙΝΕ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΥΔΕΤΕΡΩΝ ΣΕ -υ

 

ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ

ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ 1

ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ 2

 

ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑ 1

ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑ 2

ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΑΝΤΩΝΥΜΙΑ 3

 

ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1

ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΚΟΥΙΖ

 

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ!!

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 1   ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 2   ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 3   ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 4

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 1  ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 2  ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 3  ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 4

 

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ

1ο-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ-ΕΝΟΤΗΤΑ 4

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΠΑΣΧΑ!!

Αγαπημένα μου παιδιά, ήρθε το Πάσχα, ένα αλλιώτικο και πρωτόγνωρο για όλους μας Πάσχα!

Σήμερα θα σας αποχαιρετήσω, για λίγες μόνο ημέρες, με έναν επίσης πρωτόγνωρο τρόπο! Θα σας αποχαιρετήσω εξ αποστάσεως!!! Γιατί οι καταστάσεις το επιβάλλουν και εμείς πρέπει να σταθούμε αντάξιοι των απαιτήσεων αυτών, για το δικό μας καλό και την υγεία όλων. Όπως και να έχουν οι συνθήκες, όμως, το Πάσχα το βιώνουμε μέσα μας, ανεξαρτήτων καταστάσεων! Είναι μια “γιορτή” ποικίλων  συναισθημάτων, από το Θείο δράμα για τα πάθη του Χριστού μέχρι τη χαρά της Ανάστασης. 

Μαζί σας, θα ήθελα να αποχαιρετήσω και να ευχαριστήσω και όλους εσάς τους γονείς, που στέκεστε δίπλα μας όλο αυτό το δύσκολο διάστημα, συνεχίζοντας και υποστηρίζοντας τον δικό μας διαδικτυακό και εξ αποστάσεως “αγώνα”. Η βοήθειά σας ήταν και είναι πολύτιμη για εμάς! Αναγκαστήκαμε, όλοι μας, να υπερβούμε τους εαυτούς μας προκειμένου να παρέχουμε στους μικρούς μας μαθητές τη γνώση και την υποστήριξη που τους αξίζει. Συνεχίστε να παραμένετε δίπλα μας, σε αυτόν “δύσκολο” δρόμο, γιατί οι μικροί μας μαθητές μας έχουν ανάγκη τώρα!!

Κι αν χάθηκαν πολλά μαθήματα όλο αυτό το διάστημα, μην αγχώνεστε! Εκμεταλλευτείτε τον χρόνο αυτόν για να μάθουν να φτιάχνουν κουλουράκια, να μαγειρεύουν, να σκουπίζουν ή να βάζουν πλυντήριο,  να ράβουν και να φροντίζουν τα φυτά ,να ανταλλάσσουν ευχές με τους φίλους τους μέσω τηλεφώνου ή να «σκορπούν αγάπη» δίνοντας μια ζωγραφιά στη γιαγιά και τον παππού της γειτονιάς.. Δεν γίνονται όλα τα μαθήματα μέσα στην τάξη!!

Σας  εύχομαι, λοιπόν, από καρδιάς η Ανάσταση να φέρει τη λύτρωση στις ψυχές όλων μας και το Άγιο Φως να φωτίζει τις καρδιές μας, χαρίζοντας ελπίδα, δύναμη, αδελφοσύνη και αισιοδοξία! Αυτό το αλλιώτικο Πάσχα να μας φέρει το μήνυμα της ζωής, διδάσκοντάς μας ότι η αγάπη και η συμπόνια θα φέρει ένα καλύτερο αύριο και έναν καλύτερο κόσμο!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

 

ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!

 

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Διάβασε ή άκουσε το παραμύθι “Το Πάσχα του Πασχάλη” από τη σελίδα “Ο Μικρός Αναγνώστης” και στη συνέχεια κάνε τις δραστηριότητες που σου ζητούνται.

Το «Πάσχα του Πασχάλη» είναι μια διασκεδαστική ιστορία που αναφέρεται στις δυσκολίες του Πασχάλη να  προσαρμοστεί σε ένα νέο και διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που είχε συνηθίσει. Ίσως αυτό θέλει να μας διδάξει κάτι και για το δικό μας αλλιώτικο Πάσχα!!

ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ

  • Γράψε την περίληψη του παραμυθιού στο τετράδιο γλώσσας ή γραπτού λόγου (15-20 σειρές).
  • Απάντησε στις ερωτήσεις:
  1. Πώς ένιωθε ο Πασχάλης στην αρχή της ιστορίας, στη μέση και στο τέλος; Να αιτιολογήσεις αυτή τη διαφορά των συναισθημάτων του.
  2. Τι πιστεύεις ότι θέλει να μας διδάξει αυτή η ιστορία του Πασχάλη;
  3. Γίνε εσύ ο συγγραφέας του παραμυθιού και γράψε τη συνέχεια της ιστορίας σε 10-15 σειρές. Πώς πιστεύεις θα συνεχιζόταν η ιστορία;