ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Παρασκευή, 29 Μάιος 2020 1:38 μμ |

Αγαπητοί γονείς

Μετά την ξαφνική αλλά απαραίτητη διακοπή λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού,  είναι φυσικό να προκαλείται μια εύλογη αγωνία και προβληματισμός για την  αναγκαιότητα ή μη της επιστροφής του παιδιού στον φυσικό του χώρο, δηλαδή στο σχολείο.  Ευτυχώς, ο κίνδυνος έχει μειωθεί σε ελεγχόμενα επίπεδα. Απ΄ ότι διαφαίνεται,  το διάστημα της κατ΄ οίκον παραμονής των παιδιών μαζί με τους γονείς τους  δημιούργησε μια νοσταλγία επιστροφής στο σχολείο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα παιδιά  συνδέουν το σχολείο με τη συνύπαρξη με τους συνομηλίκους τους,  με το παιχνίδι, με την παρέα, με σειρά άλλων δραστηριοτήτων καθώς και την οικοδόμηση σχέσεων με τους δασκάλους τους. Άλλωστε τα παιδιά συνδέουν βιωματικά το σχολείο με ένα πλήθος ερεθισμάτων, τα οποία λειτουργούν έντονα στην ψυχή τους. Ακόμα κι αν επιβαρύνονται με τα μαθήματα με κάποια ένταση ή κούραση. Επιπλέον, γνωρίζετε ότι το σχολείο πέρα από την εκπαίδευση και τη μόρφωση που παρέχει είναι χώρος δραστηριότητας και κοινωνικοποίησης με τα άλλα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Ουσιαστικά ισοδυναμεί με έναν μικρόκοσμο που τα προετοιμάζει για τον μεγαλύτερο μακρόκοσμο, την κοινωνία.

Πέρα από τις συμβουλές ατομικής υγιεινής, που λίγο πολύ έχουν μπει στις ζωές όλων μας, ειδικά με την άρση των μέτρων, δάσκαλοι, μαθητές και γονείς πλέον θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια σειρά από νέους κανόνες.

Ι. Ενέργειες προετοιμασίας του σχολείου για την επαναλειτουργία του

Α1. Κτηριακές εγκαταστάσεις

Το σχολείο μας όπως γνωρίζετε είναι ευρύχωρο και διαθέτει επαρκείς χώρους σε όλα τα επίπεδα, είτε πρόκειται για τις αίθουσες διδασκαλίας, τα εργαστήρια, τα γραφεία, τους χώρους υγιεινής, είτε πρόκειται για τον αύλειο χώρο προκειμένου να αποφευχθεί ο όποιος συνωστισμός που είναι η κύρια αιτία μετάδοσης του ιού.

Α. Προσέλευση  – Αποχώρηση από το σχολείο

  • Προκειμένου να περιορισθεί ο συνωστισμός κατά την προσέλευση – αποχώρηση των μαθητών από τη σχολική μονάδα οι μαθητές θα προσέρχονται και θα αποχωρούν, αφού τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ τους υπό την επίβλεψη των εκάστοτε εφημερευόντων εκπαιδευτικών, που θα ορισθεί από το πρόγραμμα που θα καταρτισθεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων.
  • Σταδιακή και με σειρά έξοδος των μαθητών στα διαλείμματα κατά τμήμα με βάση την εγγύτητα προς την έξοδο στην αυλή, αφού τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των μαθητών υπό την επίβλεψη των εκάστοτε διδασκόντων, όπως στις περιπτώσεις των δοκιμαστικών σε έκτακτες ανάγκες.

 

Ενδεικτικό Παράδειγμα:

Κατά προτεραιότητα  έξοδος από Ισόγειο:

Η Γ΄ Τάξη από την  κεντρική είσοδο-έξοδο.

Η Β΄ Τάξη και ακολούθως το η Α΄ Τάξη από την κεντρική είσοδο-έξοδο.

Στη συνέχεια από τον  Όροφο:

Η ΣΤ΄ Τάξη από τη δυτική έξοδο του κτηρίου.

Οι Δ΄ και Ε΄ Τάξεις κατευθείαν στον δυτικό αύλειο χώρο.

Δεν θα πραγματοποιείται η συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία θα πραγματοποιείται εντός των αιθουσών διδασκαλίας.

Β.Διαρρύθμιση των αιθουσών διδασκαλίας

Η Διαρρύθμιση έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας.

Ειδικότερα:

Οι αίθουσες διδασκαλίας διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών, δηλαδή ένας μαθητής/-τρια ανά θρανίο. Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα ανέρχεται στους 7 μαθητές  Η απόσταση μεταξύ των μαθητών είναι ίση με 1,5 μέτρο μήκος.

Τα θρανία τοποθετήθηκαν έτσι ώστε να έχουν κοινό προσανατολισμό, για να μειώνεται κατά το μέγιστο δυνατό η έκθεση των μαθητών σε σταγονίδια από βήχα ή φτέρνισμα – και ο φυσικός αερισμός στις αίθουσες διδασκαλίας θα είναι συνεχής – λόγω καιρικών συνθηκών – και όχι μόνο στο διάλειμμα.

 Ενδεικτική Διαρρύθμιση θρανίων

Χ Χ Χ
    1,5 μέτρο                                                                                                                                                        
Χ Χ Χ
    1,5 μέτρο                                                                                                                                                                                                      
Χ Χ Χ

 

Γ. Ωράρια Διαλειμμάτων.

Προτείνεται η υιοθέτηση του ακόλουθου ωραρίου διαλειμμάτων για την ασφαλέστερη  και εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

 
ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
08:15-08:45
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10 λεπτά
08:55-09:35
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10 λεπτά
09:45-10:30
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10 λεπτά
10:40-11:25
 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10 λεπτά
11:35-12:20
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10 λεπτά
12:30-13:15

 

Δ. Κυλικείο: Οι γονείς να φροντίσουν να έχουν κολατσιό τα παιδιά μαζί τους, διότι το κυλικείο θα είναι κλειστό.

Ε. Καθαριότητα: Γίνεται σχολαστική καθαριότητα με επαρκή αριθμό καθαριστριών.

ΣΤ. Αντισηπτικά: Αλκοολούχα διαλύματα ή τζελ  υπάρχουν σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας, στο εργαστήριο Η/Υ, έξω από τις τουαλέτες και στον κεντρικό εσωτερικό χώρο.

Ζ. Μάσκες και γάντια : Σε προαιρετική βάση. Οι μαθητές θα χρησιμοποιούν γάντια ( θα χορηγηθούν από το σχολείο) κατά τη διάρκεια του μαθήματος στο εργαστήριο πληροφορικής.

Η. Μάθημα Φυσικής Αγωγής:  Δεν επιτρέπονται παιχνίδια με μπάλα (π.χ. μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ) στο μάθημα της Γυμναστικής

Θ. Εφημερίες: 2 εκπαιδευτικοί εφημερεύοντες στην αυλή.

ΙΙ. Νομοθετικές ρυθμίσεις

Α. Ρύθμιση απουσιών μαθητών/τριών διδακτικού έτους 2019-2020. Οι απουσίες των μαθητών/τριών, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μετά την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής τους, εφόσον ο γονέας ή κηδεμόνας τους υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση, ότι ο/η μαθητής/τρια ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19, ή υπάρχει στην οικογένεια άτομο που νοσεί, όπως αυτή ορίζεται από το άρθρο εικοστό πέμπτο της από 14.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α΄ 64) και την υπ΄αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/315/οικ.8030/18.3.2020 κοινή απόφαση Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών (ΦΕΚ Β΄928).

Β. Ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2019-2020 των Δημοτικών Σχολείων της χώρας ορίζεται  η 26η Ιουνίου 2020, ημέρα Παρασκευή.

Κλείνοντας θα συστήναμε στους γονείς να εμπιστευτούν το σχολείο, να στείλουν με ανοιχτή καρδιά και με τις σωστές προσδοκίες στο σχολείο τα παιδιά τους.

 

Ξηρολίμνη, 28/05/2020

Καλή συνέχεια

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Αναστασία Βρεττάκου

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Παρασκευή, 15 Μάιος 2020 11:50 πμ |

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

 

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ – ΚΑΡΜΕΝ ΡΟΥΓΓΕΡΗ

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Πέμπτη, 9 Απρίλιος 2020 5:27 μμ |

Παρακολουθείστε τη θεατρική παράσταση πατώντας πάνω στον τίτλο

ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ – Φεστιβάλ Ολύμπου

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -WEBEX CISCO

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Σάββατο, 4 Απρίλιος 2020 8:37 μμ |

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να προβείτε στην εγκατάσταση θα πρέπει πρώτα να λάβετε το mail με το σύνδεσμο για την ψηφιακή τάξη του εκπαιδευτικού.

Οδηγός μαθητή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Χρήση πλατφόρμας WEBEX

Ξεκινούν τα εξ αποστάσεως μαθήματα της ΕΡΤ – Πρόγραμμα

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Κυριακή, 29 Μάρτιος 2020 7:45 μμ |
«Μαθαίνουμε στο σπίτι» με την ΕΡΤ

Αύριο, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020, ξεκινά η ειδική τηλεοπτική ζώνη εξ αποστάσεως μαθημάτων από τη συχνότητα της ΕΡΤ2.

Κάθε πρωί στις 10.00, η εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου Παιδείας επιστρέφει στη δημόσια τηλεόραση.

Τα μαθήματα των δύο πρώτων ημερών αφορούν τις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού και περιλαμβάνουν διδασκαλία Γλώσσας, Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών και Ιστορίας.

Τις επόμενες ημέρες τα μαθήματα θα διευρυνθούν και για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, ενώ θα εμπλουτιστούν και με άλλα διδακτικά αντικείμενα.

Το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης της ΕΡΤ για τις δύο επόμενες ημέρες:

Δευτέρα 30 Μαρτίου

1. Επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

2. Ιστορία Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Δάβος

3. Φυσική Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Ουρανία Γκικοπούλου

Τρίτη 31 Μαρτίου

1. Μαθηματικά, Γ’ & Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη

2. Μαθηματικά, Δ’ & Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

3. Φυσική Ε’ & ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Κώστας Χωριανόπουλος

 

Πηγή: alfavita.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ECLASS

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Παρασκευή, 27 Μάρτιος 2020 8:25 μμ |

Εδώ θα βρείτε οδηγίες (πατήστε στον αντίστοιχο σύνδεσμο) για την είσοδο του μαθητή στην πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης eclass. Ο κάθε μαθητής θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα  με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του στο σχολικό δίκτυο προκειμένου να επιλέξει τα μαθήματα της τάξης του ή να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να εντοπίσει τον κωδικό του και να του στείλει πρόσκληση για το μάθημα.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ECLASS

students-e-class

Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Τρίτη, 24 Μάρτιος 2020 11:10 πμ |

Πλούσιο παιδαγωγικό – διδακτικό υλικό για όλους τους μαθητές. Παραστάσεις παιδικού θεάτρου, σελίδες για Μυθολογία – Ιστορία, βιβλία για τις φυσικές επιστήμες, ταινίες και άλλο εκπαιδευτικό υλικό.

Περιηγήσεις σε εικονικά μουσεία, ηλεκτρονικά και πνευματικά παιχνίδια που ακονίζουν το μυαλό, πειράματα Φυσικής και κατασκευές με απλά υλικά, παιδικές ταινίες, θεατρικές παραστάσεις για να περνάτε ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο σας.

Χρησιμοποιείστε τους παρακάτω υπερσυνδέσμους για να μεταφερθείτε στο αντίστοιχο υλικό:

Α. ΠΑΙΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

1. Οδυσσεβαχ

2. Ανέβα στη στέγη να φάμε το σύννεφο

3. Ο Καραγκιόζης Επιστήμονας

B. ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ

1. Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

2. Μουσείο Γουλανδρή

3. Εικονική περιήγηση στην Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη

4. Οι Μυκήνες σε τρισδιάστατη αναπαράσταση

Γ. ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ – ΙΣΤΟΡΙΑ

1. Ο Τρωικός Πόλεμος

2. Η Οδύσσεια

3. Εποχή του Περικλή: Μια εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη Ι: Προπύλαια και άγαλμα Προμάχου Αθηνάς

4. Εποχή του Περικλή: Μια εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη ΙΙ: Ερέχθειο και Παρθενώνας

5. Επανάσταση του 1821

Δ. ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

1. ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

2. ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΥΚΛΩΜΑ

3. ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ

4. ΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΩΤΕΣ

5. ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ

6. Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ

Εδώ θα βρεις απαντήσεις σε μερικά ερωτήματα τα οποία για πολλά χρόνια βασάνιζαν τον άνθρωπο. Απλά λόγια αλλά τόσο σοφά!!!

1. Το πείραμα του Ερατοσθένη

2. Γιατί υπάρχουν οι εποχές

3. Γιατί έχουμε δίσεκτα έτη

4. Τι είναι η θερμότητα

ΤΑΙΝΙΕΣ

1. Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται

2. Hachiko, η ιστορία ενός σκύλου

3.Η φάρμα των ζώων

4. Ο Γύρος του Κόσμου σε 80 Ημέρες

Οδηγίες για την εγγραφή μαθητή /τριας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Δευτέρα, 23 Μάρτιος 2020 11:34 πμ |

Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο που ακολουθεί προκειμένου να δείτε τις οδηγίες για τη δημιουργία μαθητικού λογαριασμού στο πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ)

 

Οδηγίες-για-την-εγγραφή-των-μαθητών_τριών-στο-ΠΣΔ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Τρίτη, 17 Μάρτιος 2020 8:37 μμ |

Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, θα θέλαμε) σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) αποτελεί αντικείμενο επεξεργασίας λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία.

Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας 
gengram.abe@minedu.gov.gr).

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Δευτέρα, 16 Μάρτιος 2020 12:31 μμ |

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μπαίνει από σήμερα στη “μάχη”  για την υλοποίηση  ενός πρωτοποριακού εγχειρήματος, με στόχο για όσο διάστημα βρίσκονται κλειστά τα σχολεία εκπαιδευτικοί και μαθητές να διατηρήσουν την διδακτική επαφή έστω και εξ’ αποστάσεως. Οι οδηγίες αφορούν το Λύκειο και θα ακολουθήσουν αντίστοιχες  για τα Γυμνάσια και τα Δημοτικά σχολεία της χώρας.

Η διαδικασία θα υλοποιηθεί από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά.

Το υπουργείο εξειδικεύει τις δύο αυτές κατηγορίες:

  • Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση) είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορεί κανείς να συνδεθεί και διαδικτυακά και τηλεφωνικά.
  • Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο).

Προκειμένου να προχωρήσουμε σε πιθανή εξ’ αποστάσεως διδασκαλία και στο Δημοτικό Σχολείο παρακαλώ πολύ να αποστείλετε στο mail του σχολείου mail@dim-xirol.koz.sch.gr, το προσωπικό σας mail για να το χρησιμοποιήσουμε σε περίπτωση που χρειαστεί.

Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Αναστασία Βρεττάκου

Επόμενη Σελίδα: »