ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 2021

Το σχολείο μας, όπως κάθε χρόνο, πιστό στην παράδοση τήρησε το έθιμο της Βασιλόπιτας.

Ιδιαίτερα φέτος, λόγω των ειδικών συνθηκών  (Covid-19) αντί κοπής Βασιλόπιτας  μοιράστηκαν ατομικά κέικ  σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες, τηρώντας τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19 όπως αναφέρονται στις εγκυκλίους του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ.

Εκφράζουμε ολόθερμο το ευχαριστώ μας στο Αρτοποιείο Άρτων Έργα του χωριού μας και ιδιαίτερα τον ιδιοκτήτη κ. Κωνσταντάκη Κωστή, που γενναιόδωρα προσέφερε δωρεάν στα παιδιά μας το νοστιμότατο κέρασμα!

Ευχαριστούμε επίσης το Σύλλογο Γονέων/κηδεμόνων για το  δώρο που προσέφερε στη μαθήτρια της Δ΄ τάξης Θ.Π., η οποία κέρδισε το φλουρί.

Με το καλό και του χρόνου!  Ευχόμαστε σε όλους μια ευλογημένη, δημιουργική και χαρούμενη χρονιά, γεμάτη υγεία και προκοπή!

 

Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση