Ομαδικότητα και αθλητισμός

IMG 7109Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική εκπαιδευτική δράση με θέμα «Ομαδικότητα και Αθλητισμός».

Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη σημασία της συνεργασίας και του σεβασμού μέσα από ομαδικά αθλητικά παιχνίδια και δραστηριότητες. Με ενθουσιασμό και χαμόγελα, έμαθαν ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο νίκη και ανταγωνισμός, αλλά κυρίως προσπάθεια, αλληλοϋποστήριξη και χαρά.

Στο τέλος της ημέρας, οι μαθητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και δημιούργησαν αφίσες με μηνύματα που προβάλλουν την αξία της ομαδικότητας και του «ευ αγωνίζεσθαι». Ήταν μια δράση που συνδύασε τη μάθηση, την ψυχαγωγία και το αληθινό πνεύμα του αθλητισμού!

Αθλούμαστε μαζί

20251008 01Την Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Ε’ του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Αθλούμαστε μαζί».

Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει τη σημασία της συνεργασίας, της ομαδικότητας και της χαράς της άθλησης. Τα παιδιά συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και δραστηριότητες που ενίσχυσαν το πνεύμα του “ευ αγωνίζεσθαι”, τη συνεργασία και τον σεβασμό προς τον συναθλητή.

Η δράση ολοκληρώθηκε με συζήτηση και δημιουργικές εργασίες, μέσα από τις οποίες οι μαθητές εξέφρασαν τι σημαίνει για αυτούς «να αθλούμαστε μαζί» και πόσο όμορφο είναι να μοιράζεσαι στιγμές χαράς και άσκησης με τους φίλους σου.

(περισσότερα…)

Γίνε πρωταθλητής του εαυτού σου !

20251009 01

Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μαρίας, συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Γίνε πρωταθλητής του εαυτού σου».

Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να προβληματιστούν γύρω από το αθλητικό ιδεώδες, τη χαρά της άσκησης και την αξία της προσωπικής προσπάθειας. Στη συνέχεια, αποτύπωσαν δημιουργικά τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, φιλοτεχνώντας πόστερ και πανό με μηνύματα που προάγουν τον αθλητισμό και τη θετική στάση ζωής.

(περισσότερα…)

Ένα φανταστικό ταξίδι (νέο τεύχος στο περιοδικό μας)

DisneyΤα παιδιά της Ε΄ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας έφτιαξαν το δικό τους φανταστικό ταξίδι στον κόσμο της Ντίσνεϋ, γράφοντας τη δική τους φανταστική ιστορία. Εμπνευσμένοι από την ιστορίας της Ντίσνεϋ και τους ήρωές της προσπάθησαν να την διηγηθούν και να την αναπαραστήσουν χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους. Έτσι λοιπόν την έγραψαν και τη ζωγράφισαν!

Περισσότερα στο 2ο τεύχος του περιοδικού μας, κάνοντας κλικ εδώ

Ευχαριστήριο

20250930 01

Ευχαριστούμε τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του να αντικαταστήσει τις κουρτίνες σε όλες τις αίθουσες των διδακτηρίων Βορεινού και Νεοχωρίου. 

Πλην αυτού, αγόρασαν και μας παρέδωσαν έναν καινούργιο overhead projector, που τοποθετήθηκε στην αίθουσα ολοημέρου κάνοντας την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.

Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι με δικά τους έξοδα, ο ηλεκτρολόγος ανάρτησε τους προβολείς από το ταβάνι ώστε να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα τους και παράλληλα να αποτραπεί κίνδυνος ατυχήματος από τα καλώδια.

Η συμβολή σας είναι πολύτιμη !

(περισσότερα…)

Έναρξη σχολικής χρονιάς

20250911 01Την Πέμπτη 11-09-2025 έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός στο σχολείο μας παρουσία του πρόεδρου της τοπικής κοινότητας κ. Στεφανίδη Στέφανου.

Ευχόμαστε στους μαθητές, στους κηδεμόνες και στους εκπαιδευτικούς μία δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία, πρόοδο και όμορφες στιγμές

(περισσότερα…)

Αγιασμός

IMG 6944📣 Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-2026, του Δημοτικού σχολείου Βορεινού – Νεοχωριου.

Ο αγιασμός θα τελεστεί στον προαύλιο χώρο του διδακτήριου Νεοχωρίου στις 9:00 π.μ. και στις 9:30 π.μ. στο διδακτήριο Βορεινού, παρουσία των μαθητών της σχολικής μονάδας και των γονέων-κηδεμόνων τους.
Θα ακολουθήσει ενημέρωση για το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.
Αμέσως μετά τον αγιασμό, οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν με ευθύνη γονέων/κηδεμόνων.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας εύχεται μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία !

Ημερήσια Εκδρομή στο Δίον και στον Πλαταμώνα – Μια αξέχαστη εμπειρία για το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου

20250530 3Την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου πραγματοποίησε την πολυαναμενόμενη ημερήσια σχολική εκδρομή, μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.

Η εκδρομή μας ξεκίνησε με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο του Δίον, έναν τόπο μεγάλης ιστορικής σημασίας και απαράμιλλης ομορφιάς. Εκεί μας περίμενε ο ξεναγός μας, κ. Παναγιώτης, ο οποίος με ζωντανό και κατανοητό λόγο μας ξενάγησε στα αρχαία μνημεία και στο μουσείο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πολιτιστικό πλούτο της περιοχής, να δουν ευρήματα από την αρχαιότητα και να ακούσουν συναρπαστικές ιστορίες για τη ζωή στην αρχαία πόλη του Δίου. Η ξενάγηση ήταν πλήρης, ενδιαφέρουσα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε μικρούς και μεγάλους.

Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στον Πλαταμώνα, όπου απολαύσαμε το γεύμα μας και περάσαμε όμορφες στιγμές ξεκούρασης και παιχνιδιού. Ο ελεύθερος χρόνος δίπλα στη θάλασσα, η καλή παρέα και το εξαιρετικό φαγητό συνέβαλαν στο να κλείσει η εκδρομή μας με τον καλύτερο τρόπο.

Ο καιρός ήταν ιδανικός, η διάθεση όλων στα ύψη και η συμμετοχή καθολική, κάτι που έκανε την ημέρα ακόμα πιο ξεχωριστή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες επέστρεψαν με χαμόγελα, νέες γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.

Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην οργάνωση αυτής της υπέροχης εκδρομής και ανυπομονούμε για τις επόμενες σχολικές μας εξορμήσεις!

(περισσότερα…)

Εγγραφές ολοημέρου

OLOHMEROΠαρακαλούνται οι γονείς των μαθητών/τριων μας, που θα φοιτήσουν την νέα σχολική χρονιά στο ολοήμερο τμήμα, να προσέλθουν έως την Παρασκευή, 12/6, στο σχολείο μας για να υποβάλλουν την δήλωση ολοήμερου. Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση και από εδώ 

Δράση Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου

20250528 06Την Τρίτη, 27 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία δράση κυκλοφοριακής αγωγής, στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων, στον προαύλιο χώρο του Σχολείου Βορεινού-Νεοχωρίου, με τη συμμετοχή των μαθητών των τάξεων Γ’ και Δ’ Δημοτικού.

Οι μικροί μαθητές έφεραν τα ποδήλατά τους και τα ηλεκτρικά πατίνια τους και, με ενθουσιασμό και διάθεση για μάθηση, συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εργαστήριο κυκλοφοριακής αγωγής. Με τη βοήθεια των σημάτων οδικής κυκλοφορίας που είχαν κατασκευάσει οι ίδιοι οι μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδεύτηκαν στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας και στην υπεύθυνη οδήγηση.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές να κατανοήσουν, με πρακτικό τρόπο, τη σημασία της κυκλοφοριακής συνείδησης και της προσωπικής ευθύνης στον δρόμο, τόσο ως πεζοί όσο και ως μελλοντικοί οδηγοί. Η εμπειρία ήταν διασκεδαστική αλλά και εκπαιδευτική, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν και υλοποίησαν τη δράση αυτή με δημιουργικότητα και φροντίδα.

Η κυκλοφοριακή αγωγή είναι ζήτημα ζωής — και στο σχολείο μας, συνεχίζουμε να καλλιεργούμε την υπευθυνότητα και τον σεβασμό από νωρίς.

(περισσότερα…)