Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού–Νεοχωρίου
Με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού–Νεοχωρίου πραγματοποίησε σήμερα μια σειρά από δράσεις αφιερωμένες στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών γύρω από την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Κατά τη διάρκεια των δράσεων προβλήθηκε αρχειακό υλικό σχετικό με τη ζωή, τον πολιτισμό και τις δύσκολες στιγμές που βίωσαν οι Έλληνες του Πόντου. Παράλληλα, έγιναν παρουσιάσεις με ιστορικά στοιχεία και αναφορές στα γεγονότα της περιόδου εκείνης, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές της ιστορίας μας.
Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες, μέσα σε κλίμα προβληματισμού και σεβασμού, όπου εκφράστηκαν σκέψεις, απορίες και συναισθήματα σχετικά με τη σημασία της ιστορικής μνήμης και της διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Η δράση ολοκληρώθηκε δημιουργικά, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες κατασκεύασαν ομαδικά πόστερ και ζωγραφιές με συνθήματα, σύμβολα και εικόνες εμπνευσμένες από την ιστορία του Πόντου και τον Ποντιακό Ελληνισμό, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα μνήμης, σεβασμού και ειρήνης.
Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, το σχολείο μας συνεχίζει να καλλιεργεί την ιστορική γνώση, τη συλλογική μνήμη και τις αξίες του ανθρωπισμού στις νεότερες γενιές