Δράσεις του Δημοτικού Σχολείου Βορεινού-Νεοχωρίου για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο (6 Μαρτίου), το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου συμμετείχε σε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με το σημαντικό ζήτημα της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Στο πλαίσιο εφαρμογής του Νόμου 5029/2023, ο οποίος θεσμοθετεί δράσεις πρόληψης, ενημέρωσης και διαχείρισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού διοργάνωσε την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026 δύο ενημερωτικές διαδικτυακές εκδηλώσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών βαθμίδων.
Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στη διαδικτυακή εκδήλωση με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, να κατανοήσουν καλύτερα τις συνέπειές του και να μάθουν τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής του. Παράλληλα, συμμετείχαν σε έναν ζωντανό διάλογο με μαθητές από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ανταλλάσσοντας σκέψεις και εμπειρίες.
Οι εκδηλώσεις αυτές είχαν ως στόχο την καλλιέργεια κουλτούρας σεβασμού, συνεργασίας και ασφάλειας στο σχολικό περιβάλλον, την ενίσχυση της ενημέρωσης και της πρόληψης της ενδοσχολικής βίας, καθώς και την ενεργή συμμετοχή ολόκληρης της σχολικής κοινότητας στην αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.
Παράλληλα, και στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου πραγματοποιήθηκαν ποικίλες εκπαιδευτικές δράσεις αφιερωμένες στη συγκεκριμένη ημέρα. Μέσα από συζητήσεις, δημιουργικές δραστηριότητες και ομαδικές εργασίες, οι μαθητές προβληματίστηκαν, εξέφρασαν τις σκέψεις τους και ανέδειξαν τη σημασία του σεβασμού, της φιλίας και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου συνεχίζει να στηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν ένα ασφαλές, συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον για όλους τους μαθητές.