ΤΑΞΗ Γ΄

ΔΑΣΚΑΛΑ: ΖΩΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

 

12/23/2021

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Οι χειμερινές μας κατασκευές που έγιναν με απίστευτη χαρά και ενθουσιασμό απ’ τις μικρές χιονονιφάδες της Γ τάξης.!

Σκουφάκια και γαντάκια για το τσουχτερό κρύο που ξεκίνησε!

Ένα δεντράκι από μπάλες για να ομορφαίνει την τάξη μας καθώς ανοίγουμε την πόρτα!

Ένας χιονάνθρωπος γλυκός που σίγουρα κρύβει τις ευχές των παιδιών  να φέρει χιόνι για να παίξουν χιονοπόλεμο!

Κ ένας μικρός γιορτινος σελιδοδείκτης ,να μας δείχνει σε ποια σελίδα είμαστε!

Οι κατασκευούλες μας ,μας βοήθησαν να μπούμε σε γιορτινό κλίμα και έκαναν το χρόνο να κυλήσει γρήγορα για να καλωσορίσουμε τα Χριστούγεννα που τόσο αγαπάμε μικροί και μεγάλοι.

Πολλές ευχές για υγεία , αγάπη και αισιοδοξία στις ζωές όλων μας απ’ τους μαθητές της Γ τάξης.

Χρόνια πολλά!!!

IMG 20211206 132532IMG 20211219 234258 1 IMG 20211216 083611 IMG 20211206 132512

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΝΕΜΕΑ

Τη Δευτέρα 15/11/2021 οι μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την ιστορική περιοχή της Αρχαίας Νεμέας. Στην περιοχή αυτή ο γενναιόψυχος Ηρακλής πάλεψε με το τρομερό λιοντάρι της Νεμέας και πραγματοποίησε τον πρώτο άθλο που του ανέθεσε ο Ευρυσθέας.

Ξεκινήσαμε τη μέρα μας γεμάτοι ενθουσιασμό για όλα αυτά που θα συναντούσαμε.  Στη διαδρομή είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τη φύση το φθινόπωρο. Απ’ το παράθυρο του λεωφορείου μας είδαμε πλαγιές με πεύκα, ελαιώνες, αμπέλια, πανύψηλα πλατάνια  πλάι στον ποταμό  Ζαπάντη καθώς και δύο γραφικά χωριουδάκια , το Σουληνάρι και το Χαλκί.

Η πρώτη μας στάση έγινε στο Κτήμα Παλυβού, ένα μικρό και  φιλόξενο οινοποιείο χτισμένο μέσα στον ιδιόκτητο αμπελώνα .  Εκεί με μεγάλη χαρά μας υποδέχθηκε ο κ.Χρήστος ο οποίος μας ξενάγησε στο χώρο και μας μίλησε για το φημισμένο Αγιωργήτικο κρασί. Θαυμάσαμε τον αμπελώνα, μάθαμε για τα φελλόδεντρα απ’ τα οποία φτιάχνονται οι φελλοί που κλείνουν το μπουκάλι με το κρασί και είχαμε την τύχη να δούμε και να αγγίξουμε τον κορμό ενός φελλόδεντρου. Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα στο κελάρι εκεί που το κρασάκι ωρίμαζε μέσα στα όμορφα δρύινα βαρέλια. Στο τέλος περιηγηθήκαμε στο  χώρο που γίνεται η εμφιάλωση του κρασιού , είδαμε τα μηχανήματα που δίνουν την τελική εμφάνιση στο μπουκάλι και τις  ανοξείδωτες δεξαμενές όπου φυλάσσεται το κρασί. Αφού φάγαμε το πρωινό μας στον όμορφο εξωτερικό χώρο του οινοποιείου πήραμε δυνάμεις και ήμασταν έτοιμοι να συναντήσουμε το ναό του Νέμειου Δία που δεσπόζει ανάμεσα στους αμπελώνες.

Αρχικά επισκεφτήκαμε το μουσείο της Αρχαίας Νεμέας στο οποίο φυλάσσονται  νομίσματα αρχαίων επισκεπτών της Νεμέας, αντικείμενα σχετικά με αθλητικές δραστηριότητες της Νεμέας και προϊστορικά ευρήματα (όπως κεραμικά, εργαλεία, όπλα κ.τ.λ.). Φτάνοντας στην τελευταία αίθουσα του μουσείου  θαυμάσαμε τη συλλογή αγγείων και κοσμημάτων από το μυκηναϊκό νεκροταφείο των Αηδονίων.

Τελευταίο, αλλά αξέχαστο κομμάτι της εκδρομής μας, ήταν η περιήγησή μας στον αρχαιολογικό χώρο. Ακουλουθήσαμε την ίδια διαδρομή που χιλιάδες χρόνια πριν έκαναν οι πρόγονοί μας που συμμετείχαν στα Νέμεα, μια απ’ τις σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις  στην αρχαία Ελλάδα.     Μέσα απ’ τα ερείπια των λουτρών και των σπιτιών φτάσαμε στον μεγαλοπρεπή ναό του Δία, θαυμάσαμε τους μεγάλους κίονες και μιλήσαμε για το δύσκολο έργο της αναστήλωσης του ναού .

Φύγαμε εντυπωσιασμένοι και δώσαμε την υπόσχεση να επιστρέψουμε σε κάποια άλλη εκδρομή για να γνωρίσουμε από κοντά και το αρχαίο Στάδιο της Νεμέας.

1 4 2 51 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΑΣΚΑΛΑ : ΜΑΝΤΖΙΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ  ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

Οι μαθητές, αφού πρώτα έγραψαν το ποιηματάκι τους για τη μαννούλα ετοίμασαν και την καρτούλα τους!

Μαννούλα μου γλυκιά

Μαννούλα μου γλυκιά

σε αγαπώ τρελά.

Να είσαι πάντα καλά

Χρόνια σου Πολλά


 

 

ΓΙΟΡΤΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Εμπνευσμένοι από το παραμύθι του Γ. Δροσίνη,”Η παπαρούνα και η αγριοβιολέτα”  που τους αφηγήθηκε η κ. Ευαγγελία Πανούση, την ημέρα που γιορτάσαμε στο σχολείο μας τη γιορτή του παιδικού βιβλίου, οι μαθητές πήραν μολύβια , μαρκαδόρους και μπογιές και δραστηριοποιήθηκαν. Άλλοι έγραψαν ποιήματα και άλλοι ζωγράφησαν.

 

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Οι μαθητές της Γ΄τάξης ζωγράφισαν κάτι από τα βιβλία που είχαν διαβάσει, για να στολίσουν το Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Κορίνθου, στην εκδήλωση που είχε διοργανώσει η Δημοτική Βιβλιοθηκη Κορίνθου, για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικής Λογοτεχνίας.

 

3.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Κ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΝΟΥΣΗ

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος “Το βερύκοκο Μπεμπέκου”,  επισκέφτηκε την τάξη μας η κ. Ευαγγελία Πανούση, η γνωστή ποιήτρια του τόπου μας και  συγγραφέας του παραμυθιού “Το βερύκοκο Μπεμπέκου”,  το οποίο θα εικονογραφήσουν  οι μαθητές της Γ΄τάξης. Η κ. Πανούση διάβασε το παραμύθι στα παιδιά, τους μίλησε για την ποίηση και τους απήγγειλε ποιήματα από την καινούρια της ποιητική συλλογή “Μετά τη βροχή”. Στο τέλος ενημερώθηκε από τους μαθητές για την πορεία της εικονογράφησης του παραμυθιού!

 2. ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Οι μαθητές της Γ΄τάξης φέτος  ανέλαβαν την διοργάνωση της  εορτής  της 28ης Οκτωβρίου 1940. 

 

  1. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής, στις 16 Οκτωβρίου 2018, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Σχολείου μας ευαισθητοποιημένοι σε θέματα υγείας, άσκησης και διατροφής, οργάνωσαν ένα υγιεινό πρωινό στην τάξη τους.

Τι σημαίνει όταν λέμε τρώω υγιεινά;

Σίγουρα η απάντηση δεν είναι ότι πρέπει να παραλείπουμε γεύματα, το οποίο και συναντούμε επανειλημμένα, αλλά ούτε ότι τρώμε χωρίς σταματημό.

Υγιεινή Διατροφή σημαίνει:

·         Δεν παραλείπουμε ποτέ και κανένα από τα γεύματά μας και λέμε ΝΑΙ σε ένα πλούσιο πρωινό, σε ένα υγιεινό σνακ και σε ένα υγιεινό βραδινό γεύμα με λίγα λιπαρά και θερμίδες.

·         Δεν παραλείπουμε ποτέ και καμία ομάδα τροφίμων από την καθημερινότητά μας. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη όλες τις ομάδες τροφίμων, από τα φρούτα και τα λαχανικά έως και τα «καλά» λιπαρά.

·         Σημαντικό είναι, να εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες.

·         Καταναλώνουμε τουλάχιστον πέντε (5) μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά τα οποία αποτελούν σύνθετους υδατάνθρακες (τους προτιμούμε).

·         Συνοδεύουμε πάντα τα γεύματά μας με σαλάτα εποχής.

·         Σημαντική είναι, η κατανάλωση οσπρίων 1-2 φορές την εβδομάδα.

·         Δεν παραλείπουμε από το πρόγραμμα διατροφής μας τα ψάρια τα οποία είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Καλό είναι να φροντίσουμε να καταναλώνονται 1-2 φορές την εβδομάδα.

·         Αποφεύγουμε τα προϊόντα με υψηλές ποσότητες σε αλάτι όπως τα αλμυρά σνακ, αλμυρά τυριά, αλατισμένους ξηρούς καρπούς, παστά κ.α. Επίσης αποφεύγουμε την προσθήκη αλατιού στο πιάτο και κατά το μαγείρεμα. Συστήνεται να μην υπάρχει αλατιέρα στο τραπέζι την ώρα του γεύματος.

·         Αποφεύγουμε τα junk food και τα κορεσμένα λιπαρά.

·         Περιορίζουμε την κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοόλ, αντικαθιστώντας τα με φρέσκους χυμούς, πράσινο τσάι και προπάντων ΝΕΡΟ.

·         Λέμε ΟΧΙ στα προϊόντα με αυξημένα λιπαρά ή αφαιρούμε το ορατό λίπος από τα κρέατα. Επιλέγουμε την κατανάλωση του άπαχου κρέατος και των γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά.

·         Επιλέγουμε προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

·         Καλό είναι να μειωθεί η κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων.

·         Δεν ξεχνάμε εννοείτε το κυριότερο συστατικό της Μεσογειακής Διατροφής, που δεν είναι άλλο από το ελαιόλαδο το οποίο εντάσσεται στην κατηγορία με τα «καλά» λιπαρά. Δεν υπερβαίνουμε τα όρια, καταναλώνουμε πάντα με μέτρο.

·         Εντάσσουμε την ΑΣΚΗΣΗ στη ζωή μας.

·         Και τέλος, δεν ξεχνάμε το ΝΕΡΟ που αποτελεί το θεμέλιο για καλύτερη υγεία και άμεσα ευεργετικά αποτελέσματα στο σώμα μας!!

Μεγάλη σημασία έχουν, η ποιότητα του τροφίμου αλλά και η ποσότητα στην οποία θα καταναλωθεί το τρόφιμο…για μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

«Μέτρον Άριστον»
Κλεόβουλος ο Λίνδιος (6ο αι. π.Χ)

Οι μαθητές της Γ΄τάξης έφεραν το υγιεινό τους πρωινό στην τάξη και έφαγαν όλοι μαζί. Με τη βοήθεια τής διατροφικής πυραμίδας εξήγησαν γιατί επέλεξαν αυτά τα προϊόντα για πρωινό και μίλησαν με τη δασκάλα τους κ. Μαντζίκα Αναστασία για τη θρεπτική αξία των δημητριακών, των φρούτων, του τυριού κ.ά.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν γιατί κατάλαβαν ότι το υγιεινό φαγητό μπορεί να είναι και νόστιμο.

 

 

 

ΔΑΣΚΑΛΑ : ΓΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΝΗ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2017-2018

Υποσελίδες