ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ»

Συγκεντρώσαμε όλα τα σκεύη και υλικά που χρειαζόταν για τη δραστηριότητα (μεγάλο και μικρό διαφανές μπολ, διαφανής μεμβράνη, μικρό γλαστράκι, χώμα πέτρες, αλάτι και νερομπογιά).

h

Προσθέσαμε στο μικρότερο δοχείο τις πέτρες και από πάνω το χώμα και τοποθετήσαμε το γλαστράκι με το φυτό. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε το μικρότερο δοχείο στο μεγαλύτερο.

h

Προσθέσαμε ζεστό νερό και αλάτι  στο μεγάλο μπολ.

 h

Καλύψαμε το μεγάλο μπολ με τη μεμβράνη όσο πιο στεγανά γίνεται και τοποθετήσαμε μια μικρή πέτρα στο κέντρο της μεμβράνης.

 h

Παρατηρήσαμε το μπολ και μετά από λίγο είδαμε ότι αρχίζουν και δημιουργούνται  φυσαλίδες και να θολώνει η μεμβράνη από τη μέσα πλευρά όπου τοποθετήσαμε το ζεστό νερο.

 hhp photosmart 720

Επαναλάβαμε τη διαδικασία προσθέτοντας λίγες σταγόνες χρωστικής ( νερομπογιά) στο νερό του μπολ και παρατηρούμε ότι οι φυσαλίδες που σχηματίστηκαν στη μεμβράνη είχαν πλέον μπλε χρώμα, κάτι που αποδεικνύει ότι το νερό που βρίσκεται στον πάτο του μπολ έχει μεταφερθεί στη διαφάνεια. Κάπως έτσι συμβαίνει και στη φύση με τον υδρολογικό κύκλο δηλαδή ένα φυσικό σύστημα ανακύκλωσης του νερού.

Σχετικά με ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΙΒΛΟΥ ΝΑΞΟΥ

Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Βίβλου Νάξου δηλώνουμε ότι το όραμά μας για ένα καλύτερο σχολείο είναι ουσιαστικά ένα σχολείο αειφόρο στη λειτουργίας του, στο πνεύμα και στη φιλοσοφία του. Αυτό για εμάς σημαίνει ότι όλοι, θα εργαστούμε συλλογικά και αρμονικά μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας, με τους γονείς, με όλους τους παράγοντες της σχολικής μας κοινότητας, προκειμένου να κάνουμε τη λειτουργία του σχολείου καλύτερη, ώστε να μετατραπεί σε σε χώρο δημιουργίας και αειφορικής λειτουργίας.
Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας οι μαθητές/τριές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξοπλιστούν με γνώσεις, να αποκτήσουν στάσεις που θα τους βοηθούν και στην ενήλική τους ζωή, να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες οι οποίοι θα ζουν και θα δραστηριοποιούνται σκεπτόμενοι όλους τους ανθρώπους αποκτώντας αειφορική νοοτροπία.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες 2011-12. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση