Επίδοση βαθμολογίας α΄ τριμήνου

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε πως τη Δευτέρα 16/12/2019 στις 11.45 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των εκπαιδευτικών με τους γονείς των μαθητών, με σκοπό την ενημέρωση σχετικά με την πρόοδό τους και την επίδοση βαθμολογίας του Α΄τριμήνου.

Ειδικά οι γονείς των μαθητών της Β’ τάξης καλούνται να προσέλθουν στις 11.00

Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη.