Μεγάλο ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι μαθητές/τριες του σχολείου μας για το τουρνουά πινγκ-πονγκ που έχει διοργανώσει ο γυμναστής κ. Μερμίγκης.
Ταλέντα ξεδιπλώνονται, η ευγενής άμιλλα ενισχύεται και η χαρά της συμμετοχής είναι απερίγραπτη.
Μπράβο, παιδιά!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στις 5 Φεβρουαρίου οι μαθητές των Β΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον
αρχαιολογικό χώρο της Τίρυνθας και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Ξενάγηση στην Ακρόπολη της Τίρυνθας και θεατρικό παιχνίδι με τους άθλους του Ηρακλή”. Ο ξεναγός του προγράμματος κ. Ηλίας ξενάγησε τους/τις μαθητές/τριες στη μυκηναϊκή ακρόπολη της
Τίρυνθας, το ανάκτορο, τις κυκλώπειες σήραγγες και τα κυκλώπεια τείχη. Εξοικείωσε τους/τις μαθητές/τριές μας με τη γεωγραφία και το τοπίο της Αργολίδας και αφηγήθηκε τους άθλους του Ηρακλή. Στη συνέχεια ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι με τη θεατροπαιδαγωγό κ. Ρίτα. Οι μαθητές/τριες δραματοποίησαν τους άθλους του Ηρακλή στον προαύλιο χώρο της Ακρόπολης της Τίρυνθας.
Ήταν μια πολύ όμορφη και δημιουργική δράση!
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΔΙΠΛΑ ΜΑΡΙΑ – ΜΥΤΟΥΛΑ ΘΩΜΑΗ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στις 5 Φεβρουαρίου, οι μαθητές των Β και Δ τάξεων επισκέφτηκαν το βιβλιοπωλείο ΑΛΜΠΑΡΤΟΣ του Ναυπλίου και ξεναγήθηκαν στο χώρο του. Η ιδιοκτήτρια του βιβλιοπωλείου ενημέρωσε τους μαθητές για τη λειτουργία του, τα είδη των βιβλίων, τον τρόπο ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης των βιβλίων με βάση την ηλικία του αναγνωστικού κοινού που απευθύνονται καθώς και τα θέματα τους .
Οι μαθητές με χρήματα που είχαν μαζέψει από τα κάλαντα των Χριστουγέννων αγόρασαν βιβλία
κατάλληλα για την ηλικίας τους, τα οποία θα εμπλουτίσουν τη δανειστική βιβλιοθήκη του
σχολείου μας.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΔΙΠΛΑ ΜΑΡΙΑ – ΜΥΤΟΥΛΑ ΘΩΜΑΗ
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) είναι μια εκδήλωση που διοργανώνεται κάθε Φεβρουάριο από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σκοπός της εκδήλωσης είναι η προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα παιδιά και τους νέους. Στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο ο πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός, όπου φέτος το θέμα είναι «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το σχολείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό με τους μαθητές της Στ΄ τάξης Γιώργο Τζανή και Κωνσταντίνο Δαγρέ οι οποίοι έλαβαν μέρος σε μια σύμπραξη των δημοτικών σχολείων Αγίου Αδριανού, Δρεπάνου και Τολού.
Συγχαρητήρια, Γιώργο και Κωνσταντίνε για την αξιέπαινη προσπάθεια που καταλάβατε!
Συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες του διαγωνισμού!!!
Κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου η παιδεία τιμά τους προστάτες της, τους Τρεις Ιεράρχες. Οι Τρεις Ιεράρχες υπήρξαν σπουδαίοι διδάσκαλοι, άνθρωποι των γραμμάτων και της γνώσης, παραδείγματα προσφοράς, αλληλεγγύης, ανθρωπισμού και θυσίας, με ακλόνητη ορθόδοξη πίστη κι αληθινή αγάπη προς τον Θεό και τους ανθρώπους.
![]() |
![]() |
![]() |
Με την ευκαιρία της εορτής των Τριών Ιεραρχών, την Τρίτη, 30/01/2024 οι μαθητές/τριες και οι δάσκαλοι/ες του σχολείου μας εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Τολό. Εκφωνήθηκε ομιλία για τη ζωή και την προσφορά των Τριών Ιεραρχών από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης, Μουταβελή Γιώργο και Τσίρου Μαριάννα.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ακολούθησε αρτοκλασία και στη συνέχεια διδάσκαλοι και διδασκόμενοι απόλαυσαν πλούσιο κέρασμα με πίτσες και αναψυκτικό.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την προσφορά των άρτων και τον παπα-Μιχάλη εφημέριο του Ιερού Ναού για τα εδέσματα που μας πρόσφερε.
![]() |
![]() |
![]() |
Τη Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νέας Κίου και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ταξίδι στο παρελθόν, Ναύπλιο» με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίησή τους για ζητήματα που αφορούν την Ιστορία, το Περιβάλλον και το αειφόρο μέλλον της κοινωνίας του Ναυπλίου. Στη συνέχεια, επέστρεψαν στο Ναύπλιο όπου μέσα από μια διαδρομή στα σοκάκια της παλιάς πόλης ανακάλυψαν με βιωματικό τρόπο τα ίχνη των λαών και των ανθρώπων που έζησαν σε αυτή. Η ιστορία, η φυσική ομορφιά και η δυναμική του τοπίου αναδείχθηκαν εξαιρετικά μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και γοήτευσαν τους/τις μαθητές/τριές μας, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τον σεβασμό προς την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους.
Ήταν ένα πολύ ζωντανό και όμορφο ταξίδι στο παρελθόν!
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τριμπόνια Κωνσταντίνα και Λορεντζάτου Στυλιανή
Την Τετάρτη, 24/01/2024 οι μαθητές/τριες της Ε΄και Γ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τους χώρους του Λαογραφικού Μουσείου «Λινός» στον Σολομό Κορινθίας. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στον κόσμο των παλιών επαγγελμάτων, είδαν πώς ήταν ένα χωριάτικο σπίτι του προηγούμενου αιώνα και γνώρισαν τον τότε τρόπο ζωής μέσα από τα διάφορα αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Έγιναν για λίγο μαθητές/τριες σε μια σχολική αίθουσα με ξύλινα θρανία, παλιά αναγνωστικά, σχολικές ποδιές, πλάκα, κοντύλι.
Με την περιήγησή τους σε όλον τον χώρο του Μουσείου, με το παραδοσιακό καφενείο, την πλατεία του χωριού, το παντοπωλείο, το πλούσιο περιβόλι με τα δέντρα και τα εποχικά λαχανικά, ήταν σαν να άνοιξαν μια πόρτα και να βρέθηκαν σε μια άλλη εποχή ζωντανεύοντας ένα κομμάτι της παράδοσής μας.
Ήταν πραγματικά μια εποικοδομητική εκπαιδευτική επίσκεψη που άρεσε πολύ στα παιδιά!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Γιαννοπούλου Ευαγγελία (Γ΄) και Μηναίου Σοφία(Ε΄).
«ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ»
Το σχολείο μας, στα πλαίσια του προγράμματος «Αναβάθμιση και βελτίωση της σχολικής βιβλιοθήκης», αποφάσισε να εμπλουτίσει και να ανανεώσει τη βιβλιοθήκη του. Καλεί λοιπόν όλους τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών /τριών μας αλλά και μεγαλύτερων παιδιών, αν έχουν σπίτι τους βιβλία που απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας 6-12 χρονών, είναι σε καλή κατάσταση και δεν τα χρειάζονται, να τα δωρίσουν στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Στο πρώτο φύλλο του βιβλίου να γραφτεί το όνομα του παιδιού-δωρητή!
Σας ευχαριστούμε!