Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ B TΡIMHNOY

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

 

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη, 19/03/2024 στις 13:15 μ.μ., θα δοθούν οι Έλεγχοι Προόδου με τη βαθμολογία του Β’ τριμήνου.

 

 

 

Από το Σχολείο

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

«Το δαχτυλίδι της Κλυταιμνήστρας»

Την Τρίτη 27 Φλεβάρη η Γ τάξη πραγματοποίησε εκδρομή στις Μυκήνες όπου παρακολούθησε το πρόγραμμα: «Το δαχτυλίδι της Κλυταιμνήστρας».
Εκτός από την επιβλητική Πύλη των Λεόντων και το Μουσείο περιηγήθηκε στον άγνωστο για πολλούς χώρο των Μυκηνών όπου μέσα σε μια πανέμορφη φύση βρίσκονται θολωτοί τάφοι.
Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πολλά και κυρίως να νιώσουν την ενέργεια του χώρου με όλες τους τις αισθήσεις, αφού περπάτησαν, άγγιξαν, είδαν, άκουσαν ήχους, μύρισαν αγριολούλουδα και βότανα από κοντά.
Ήταν πραγματικά μια υπέροχη εμπειρία.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γιαννοπούλου Ευαγγελία

 

20240227 113543 20240227 113352
Messenger creation 39e207ad 2683 4038 8ff2 2dc215fbf799 Messenger creation 752c9369 e0de 483e 8507 0f736a3f5d54
Messenger creation e6f023bb e9d6 4023 8801 e5da56b51b8f Messenger creation e679fcfd 627b 4e29 b4b7 fd810ece09eb

 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

IMG 20240223 084931

Με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας, οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Τολού, πραγματοποίησαν δράση σχετική με τον σχολικό εκφοβισμό με μεγάλη επιτυχία. Η δράση αυτή  ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Χαμόγελου του Παιδιού για την υλοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης γύρω από το θέμα της σχολικής βίας.

Με την καθοδήγηση των δασκάλων τους, τα παιδιά δημιούργησαν μήνυμα με τις  τσάντες τους ‘’ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ’’ στο προαύλιο του σχολείου και στη συνέχεια έφτιαξαν έναν μεγάλο κύκλο γύρω από αυτό πιασμένα χέρι χέρι για να φωνάξουν ότι όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να διώξουμε τη βία από τα σχολεία.

Στο τέλος, όλοι/ες οι μαθητέ/τριες τραγούδησαν μαζί το τραγούδι ΄Έλα κι εσύ’’ που είναι αφιερωμένο στον σχολικό εκφοβισμό, γιατί όλοι μαζί μπορούμε να εξαλείψουμε αυτό το φαινόμενο που τόσο αρνητικά επηρεάζει τη ζωή της σχολικής κοινότητας.

IMG 20240223 090122

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, ο γυμναστής Μερμίγκης Χρήστος έστησε δύο αυτοσχέδια τραπέζια και δίδαξε το πινγκ-πονγκ στους/στις μαθητές/τριες των Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων. Για δυόμιση μήνες αρκετά παιδιά εξασκούνταν την ώρα της γυμναστικής, στα κενά τους και σε κάποια διαλείμματα σε αυτό το όμορφο άθλημα. Το φυτώριο έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται. Μετά από έντονο ενδιαφέρον των μαθητών και των γονιών, αποφασίστηκε να γίνουν ενδοσχολικοί αγώνες πινγκ-πονγκ.

Στο τουρνουά εκδήλωσαν ενδιαφέρον 63 μαθητές. Παίχτηκαν προημιτελικοί και ημιτελικοί αγώνες. Οι τελικοί των τάξεων έγιναν το Σάββατο 3/3/24, στο σχολείο παρουσία πολλών παιδιών και γονιών. Οι αγώνες πλαισιώθηκαν από τη χορευτική ομάδα κοριτσιών Tolo Dance Team, που μαζί με τη δασκάλα τους κ. Αλικιαζόγλου Ιωάννα, μας εξέπληξαν ευχάριστα.

Και μεγάλος τελικός νικητής αναδείχτηκε, ο μαθητής της Στ΄ τάξης Ευάγγελος Παπαδριανός και ο δεύτερος νικητής της Ε΄ τάξης Γιώργος Τριανταφύλλου.

Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους/ες τους/τις  συμμετέχοντες/ουσες. Συγχαρητήρια στον γυμναστή Χρήστο Μερμίγκη για την οργάνωση και υλοποίηση. Συγχαρητήρια και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή του. Ευχαριστούμε το Σχολείο και τη Διευθύντρια Ευγενία Μπινίσκου για όλα (διπλώματα, μετάλλια, τροποποίηση προγράμματος μαθημάτων). Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε και τον κύριο Κρατημένο Γιάννη που μας χάρισε ένα τραπέζι του πινγκ-πονγκ για να μπορούν τα παιδιά να χαίρονται περισσότερο παίζοντας αυτό  το εξαιρετικό άθλημα.

pink ponk

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΛΟΥ

Τηλέφωνο επικοινωνίας:  2752059388

Τη σχολική χρονιά 2024-2025 θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου οι μαθητές και οι μαθήτριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.

Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Ώρες υποβολής των αιτήσεων στο ΣΧΟΛΕΙΟ καθημερινά (κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού)

Δικαιολογητικά εγγραφής

Υποχρεωτικά

  1. Αίτηση εγγραφής (το έντυπο διατίθεται στο σχολείο)
  2. Φωτοτυπία τη σελίδα του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού όπου φαίνονται τα εμβόλια με ταυτόχρονη επίδειξή του (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  3. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (επίδειξη πρωτοτύπου και φωτοτυπία εγγράφου)
  4. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου (χορηγείται από το Νηπιαγωγείο φοίτησης)
  5. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) υποβάλλεται συμπληρωμένο από την ημερομηνία εγγραφής μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου (το έντυπο διατίθεται στο σχολείο)

Προαιρετικά

Αίτηση εγγραφής στο Ολοήμερο (το έντυπο διατίθεται  στο σχολείο)

 

Από το Σχολείο

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ

Το Σάββατο θα διεξαχθούν στο Δημοτικό Σχολείο Τολού οι ενδοσχολικοί τελικοί αγώνες πινγκ-πονγκ.

 

Πρόγραμμα τελικού:

  • 3:00-3:45 Γ’Τάξη

 

  • 3:45-4:30 Δ΄ Τάξη

 

  • 4:30-5:15 Ε’ Τάξη

 

  • 5:15-6:00 Στ’ Τάξη

 

 

  • 6:00 Τελικός σχολείου

 

Υπεύθυνος: Μερμίγκης Χρήστος (Γυμναστής)

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΕΡΑΣΙΝΟ

Οι μαθητές/τριες της Β’ Τάξης του δημοτικού σχολείου Τολού, επισκέφτηκαν την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 το ΚΕΠΕΑ Νέας Κίου και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: ‘’Μια φορά κι έναν καιρό…..ήταν ένας ποταμός.’’

Οι μαθητές/τριες με την ενεργό συμμετοχή τους στις δράσεις του προγράμματος κατάφεραν να προσεγγίσουν τη σχέση μεταξύ οικοσυστήματος, ποταμού και τοπικής κοινωνίας.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μυτούλα Θωμαή

Συνοδός: Χαραλαμποπούλου Ευσταθία (ΠΕ25, Σχολική νοσηλεύτρια)

erasinos

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

Σιλό Μυκήνες

Οι μαθητές της Α’ τάξης του δημοτικού Τολού, επισκέφτηκαν το εργαστήριο αγγειοπλαστικής ‘’Σιλό’’ στις Μυκήνες. Εκεί περιηγήθηκαν στην έκθεση όπου υπήρχαν δημιουργίες με ανακυκλώσιμα υλικά, (καναπέδες, τραπέζια, έπιπλα, διακοσμητικά) και κατάλαβαν την αξία της ανακύκλωσης.

Έπειτα οδηγήθηκαν στο εργαστήριο αγγειοπλαστικής και εξοικειώθηκαν με τον πηλό, φτιάχνοντας τις δικές τους πήλινες δημιουργίες.

silo

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

«ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ»

 

εικόνα Viber 6 1

Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων επισκέφτηκαν την Τετάρτη στις 14 Φεβρουαρίου 2024 τη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του μεγαλόπρεπου κτιρίου και, αφού ενημερώθηκαν  για την πλούσια ιστορία του, έχοντας την τύχη με το μέρος τους, παρακολούθησαν από τα θεωρεία συνεδρίαση στην ολομέλεια μεταξύ των βουλευτών. Στη συνέχεια, είδαν την αλλαγή της προεδρικής φρουράς και καμάρωσαν τους Εύζωνες που με σταθερό βήμα και αυστηρή πειθαρχία στάθηκαν μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Ήταν ένα πολύ σημαντικό μάθημα για τα παιδιά αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του Κοινοβουλευτισμού και του Δημοκρατικού πολιτεύματος.

Και πού ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον αυτά τα παιδιά να βρεθούν στα έδρανα της Βουλής, νομοθετώντας τους δικούς τους νόμους για ένα καλύτερο αύριο!

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μηναίου Σοφία (Ε΄), Τριμπόνια Κωνσταντίνα (ΣΤ΄)

Συνοδός εκπαιδευτικός: Μπινίσκου Ευγενία

cillaze

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησε  η λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης!!!

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΛΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

1. Η σχολική βιβλιοθήκη φιλοξενείται στην αίθουσα της Στ τάξης. Ο/Η εκπαιδευτικός της τάξης ορίζει τους μαθητές που είναι υπεύθυνοι για την λειτουργία της βιβλιοθήκης.
2. Στη σχολική βιβλιοθήκη κάνουμε ησυχία και δεν καταναλώνουμε φαγητά και ροφήματα.
3. Ακολουθούμε το ωράριο λειτουργίας της βιβλιοθήκης και περιμένουμε υπομονετικά τη σειρά μας.
4. Ζητάμε το βιβλίο που μας ενδιαφέρει από τους μαθητές που έχουν οριστεί υπεύθυνοι της βιβλιοθήκης.
5. Μπορούμε να δανειστούμε ένα (1) βιβλίο κάθε φορά και οφείλουμε να το επιστρέψουμε σε επτά (7) ημέρες (μια εβδομάδα).
6. Αν δε προλάβαμε να διαβάσουμε το βιβλίο μπορούμε να ανανεώσουμε το δανεισμό για επτά (7) ημέρες (μια εβδομάδα), αφού ενημερώσουμε τους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης.
7. Αν δεν παραδώσουμε το βιβλίο με τη λήξη της προθεσμίας δεν έχουμε δικαίωμα άλλου δανεισμού.
8. Είμαστε υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούμε. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία δεν επιτρέπονται. Αν χάσουμε ή καταστρέφουμε ένα βιβλίο, υποχρεούμαστε να το αντικαταστήσουμε αγοράζοντάς το από ένα βιβλιοπωλείο.
9. Το βιβλίο που έχουμε δανειστεί δε το δίνουμε σε άλλο μαθητή/τρια, καθώς ο καθένας δανείζεται για τον εαυτό του. Δεν επανατοποθετούμε μόνοι μας τα βιβλία στα ράφια, αλλά τα δίνουμε στους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης.
10. Δεν παίρνουμε μόνοι μας βιβλία ή άλλο υλικό από τη βιβλιοθήκη. Είναι σημαντικό να τηρείται η διαδικασία δανεισμού και να ενημερώνουμε τους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης.

* Ως χρήστες της σχολικής βιβλιοθήκης ορίζονται τα μέλη της σχολικής κοινότητας και συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό.

ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

Πέμπτη (Δεύτερο Διάλειμμα): Δ, Ε και ΣΤ Τάξεις

Παρασκευή (Δεύτερο Διάλειμμα): Α,Β και Γ Τάξεις