Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Α΄ ΚΑΙ Ε΄ ΤΑΞΗΣ

Οι μαθητές/τριες των Α΄ και Ε΄ τάξεων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την Τετάρτη, 3/4/2024 το Μουσείο Μελισσοκομικής ‘’Άξιον Εστί’’ στην περιοχή Πανόραμα Άργους.

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα που παρακολούθησαν, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο της μέλισσας από το παρελθόν έως το παρόν, ήρθαν σε επαφή και είδαν οπτικά τον κόσμο τους σε μια γυάλινη κυψέλη. Κατόπιν, έφτιαξαν μελισσοκαπελάκια και φτερά μέλισσας που τα φόρεσαν υποδυόμενα τις μέλισσες.

Ήταν μια πολύ ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία για τα παιδιά!

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Αγγελοπούλου Άννα (Α΄)

Μηναίου Σοφία (Ε΄)

melisikomio

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικής Λογοτεχνίας

PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024 page 0001 AFISA MESG PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024 page 0002

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος γιορτάσαμε την Τρίτη 2 Απριλίου την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικής Λογοτεχνίας. Μια μέρα που καθιερώθηκε με σκοπό να εμφυσήσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή των ενηλίκων στα παιδικά βιβλία.

Το φετινό μήνυμα για την ημέρα και η αφίσα που σχεδιάστηκε  έγιναν με ευθύνη της Ιαπωνίας από μία εξέχοντα συγγραφέα.

«Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!» μας προέτρεψε η συγγραφέας και οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τους/τις εκπαιδευτικούς τους ανταποκρίθηκαν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους!

Τα πρωτάκια μας δημιούργησαν ένα υπέροχο βιβλίο με ποιήματα που έφτιαξαν τα ίδια με θέμα τα ζώα και το εικονογράφησαν με όμορφες ζωγραφιές.

Η Β΄ τάξη μας σχεδίασε κι έφτιαξε χαρούμενους σελιδοδείκτες για να μη χάνουν τη σελίδα στο αγαπημένο τους βιβλίο.

Η Γ΄ τάξη μας προχώρησε πιο πέρα και δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή storyjumper.

Η Δ΄ τάξη μας μελοποίησε με τη συνδρομή της Μουσικού μας και τραγούδησε τον «Ύμνο του βιβλίου» του Ευγένιου Τριβιζά.

Η Ε΄ τάξη μας φιλοτέχνησε μία όμορφη αφίσα με συνθήματα για την ημέρα.

Και η ΣΤ΄ τάξη μας συναντήθηκε διαδικτυακά με τον συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας κ. Γιάννη Παπασαράντο, ο οποίος, αφού μίλησε για τα βιβλία του και την αξία του διαβάσματος, απάντησε στις πολύ εύστοχες ερωτήσεις των μαθητών/τριών.

Ήταν πραγματικά μια ημέρα γεμάτη με όμορφες δράσεις!

Μπράβο στους μαθητές και τις μαθήτριές μας!

Μπράβο και στις δασκάλες και τους δασκάλους τους!

Ας απολαύσουμε τα παιδιά της Δ΄ τάξης στο τραγούδι τους!

 

collage 3 4 2024

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ «ΕΛΠΙΔΑ ΖΩΗΣ»

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας με το Κέντρο πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Ελπίδα Ζωής» και τον  ΟΚΑΝΑ, τα παιδιά της Β΄ τάξης συμμετείχαν στο  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα με θέμα:”Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω, είμαι εγώ”. Οι μικροί/ές μαθητές/τριες μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους άλλους (αυτοεκτίμηση, αποδοχή-έκφραση-διαχείριση συναισθημάτων και αποδοχή της διαφορετικότητας). Οι μαθητές/ήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μυτούλα Θωμαή

okana1

εικόνα Viber 2 2 εικόνα Viber 2 1
Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΔΩΡΕΑ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γεωργιδάκη Ιωάννη για την ευγενική  δωρεά ενός σύγχρονου εκτυπωτή-σκάνερ, που ήταν απαραίτητος για το γραφείο της διεύθυνσης.

Ο κ. Γεωργιδάκης, για μία ακόμη φορά, ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του σχολείου, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αμέριστη συμπαράσταση αλλά και ευαισθητοποίησή του στις ανάγκες της σχολικής μας μονάδας.

Τον ευχαριστούμε πολύ!

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e Twinning

Το σχολείο μας φέτος λαμβάνει μέρος και σε δεύτερο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e Twinning. Πρόκειται για το πρόγραμμα με τίτλο: «Lets Know our City», στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης.

Το e Twinning είναι μια Ευρωπαϊκή Δράση που προωθεί τη συνεργασία μεταξύ σχολείων μέσω της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών. Υποστηρίζεται από έναν ιδιωτικό χώρο συνεργασίας (Twinspace) όπου μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί επικοινωνούν και συνεργάζονται.

Το πρόγραμμα έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται και θα ολοκληρωθεί τον Μάιο.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:

Λορεντζάτου Στυλιανή, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας

Μπινίσκου Ευγενία, Διευθύντρια

collage etwinning

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

ΕΠΕΤΕΙΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Γιορτάσαμε και φέτος με υπερηφάνεια την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου.

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024: Οι μαθητές/τριες του σχολείου με ποιήματα, τραγούδια, αφηγήσεις και σκετσάκια τίμησαν τους ήρωες και τις ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης.

collage 25 3 1

 

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024: Το σχολείο συμμετείχε στις εκδηλώσεις για την εθνική μας επέτειο: οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τον σημαιοφόρο και τους παραστάτες παρακολούθησαν τη δοξολογία στην εκκλησία, όπου ο μαθητής Παπανδριανός Ευάγγελος και η μαθήτρια Πέτσι Ελίσα εκφώνησαν τον πανηγυρικό της ημέρας. Ακολούθησε η μαθητική παρέλαση και στο τέλος η κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των Κρητών αγωνιστών.

ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ!

εικόνα Viber 4 2

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

Την Πέμπτη, 21-3-2024 οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων, με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου, επισκέφτηκαν ιστορικά μνημεία της πόλης του Ναυπλίου που έχουν σχέση με την επανάσταση του 1821. Συγκεκριμένα επισκέφτηκαν το άγαλμα του Κολοκοτρώνη, όπου διαβάστηκαν από τους μαθητές πληροφορίες για τη ζωή και τη δράση του ήρωα, απήγγειλαν τον Εθνικό Ύμνο και τραγούδησαν όλοι μαζί το τραγούδι “Στα Τρίκορφα”. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το άγαλμα του Καποδίστρια, πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδας. Στο μνημείο του Δημητρίου Υψηλάντη οι μαθητές/τριες απήγγειλαν το ποίημα “Ωδή στον  Ιερό Λόχο”   του Ανδρέα Κάλβου. Ακολούθησε επίσκεψη στον ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, όπου δολοφονήθηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας. Οι μαθητές/τριες παρουσίασαν με ένα θεατρικό δρώμενο τη δολοφονία του πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδας από τους Κων/νο και Γεώργιο Μαυρομιχάλη.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΔΙΠΛΑ ΜΑΡΙΑ- ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

1711123199389

εικόνα Viber 1 εικόνα Viber 4 εικόνα Viber 3 1
εικόνα Viber 6 εικόνα Viber 5 1 εικόνα Viber 2
Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ: ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ

Οι μαθητές/τριες της Ε΄Τάξης και της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την Τετάρτη, 13/03/2024  το Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα. Παρακολούθησαν το βιωματικό πρόγραμμα του Μουσείου από τους υπεύθυνους και είδαν πώς λειτουργούσαν η νεροτριβή, ο αλευρόμυλος, ο μπαρουτόμυλος, το ρακοκάζανο και το βυρσοδεψείο, τα προηγούμενα χρόνια με τη δύναμη του νερού! Ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή εμπειρία για τους/τις μαθητές/τριες.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Μηναίου Σοφία (Ε΄) και Τριμπόνια Κωνσταντίνα (ΣΤ΄)

collage dimitsana 1

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Την Παρασκευή, 15/03/2024 ντυθήκαμε μασκαράδες, φορέσαμε τις μάσκες μας, πήραμε τις σερπαντίνες μας και κάναμε με μεγάλο κέφι την αποκριάτικη γιορτή μας.

Κάθε τάξη είχε ετοιμάσει κι ένα χορευτικό-δρώμενο να παρουσιάσει: η Α΄ τάξη στροβιλίστηκε στις μουσικές καρέκλες, η Β΄ τάξη χόρεψε στον ρυθμό της Μακαρένα, η Γ΄ τάξη μας έκανε να γελάσουμε με την Μπαμπόγρια, η Δ΄ τάξη πήρε τη σκούπα και χόρεψε, η Ε΄ τάξη χόρεψε τη Βασιλική τον έρωτα αλλά και το The cup of love και η ΣΤ΄ τάξη πάντρεψε τον κάβουρα! Στο τέλος, κάνοντας έναν μεγάλο κύκλο, δείξαμε πώς το τρίβουν το πιπέρι και μπλεχτήκαμε στα παραδοσιακά γαϊτανάκια!

Κι επειδή γιορτή χωρίς κεράσματα δε γίνεται, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, μας πρόσφερε σουβλάκια και αναψυκτικά.

Και του χρόνου με υγεία! Καλή Σαρακοστή!

απόκριες 2024