Όπως όλοι γνωρίζουμε, η σχέση μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών είναι θεμελιώδους σημασίας. Γονείς και εκπαιδευτικοί μοιράζονται έναν κοινό σκοπό: την πρόοδο και την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Μάλιστα, έρευνες έχουν αποδείξει ότι όταν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται, οι μαθητές/τριες τείνουν να έχουν καλύτερη σχολική επίδοση και γενικά έχουν θετικότερη στάση όσον αφορά το σχολείο.
Το σχολείο μας επιθυμεί και επιδιώκει την ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας με τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών μας.
Στο πλαίσιο αυτό, την ερχόμενη εβδομάδα έχουν σχεδιαστεί δύο δράσεις που θα γίνουν στον χώρο του σχολείου μας. Συγκεκριμένα:
- Την Τρίτη, 23 Απριλίου στις 5 το απόγευμα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας καλούν να φυτέψουμε όλοι μαζί λουλούδια και διάφορα φυτά στα παρτέρια του προαυλίου για να ομορφύνουμε το περιβάλλον των παιδιών μας.
- Την Τετάρτη, 24 Απριλίου ο γυμναστής του σχολείου κ. Μερμίγκης Χρήστος οργανώνει τουρνουά χάντμπολ με στόχο: «Παίζω χάντμπολ μαζί με τους γονείς και τους/τις συμμαθητές/τριές μου». Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 5:30 το απόγευμα και θα συμμετέχουν σταδιακά όλες οι τάξεις.
Σας περιμένουμε όλους/ες!
Και, βέβαια, μας ενδιαφέρουν πολύ οι προτάσεις σας για μελλοντικές δράσεις!