Με κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να περιηγηθείτε στο ψηφιακό βιβλίο που έφτιαξε η Α’ Δημοτικού
Με κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να περιηγηθείτε στο ψηφιακό βιβλίο που έφτιαξε η Α’ Δημοτικού
Σας ενημερώνουμε ότι από τις 13 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2024 και ώρα 14:00 οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται για το Μουσικό ή το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής.
Κάνοντας κλικ επάνω στην εικόνα μπορείτε να δείτε το ψηφιακό βιβλίο που έφτιαξαν οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού με τα ζώα που αγαπάμε.
Υπεύθυνη: Γιαννοπούλου Ευαγγελία
Την Τετάρτη24 Απριλίου οι μαθητές/τριες της Α΄ Τάξης παρουσίασαν στη Β’ Τάξη το βιβλίο που δημιούργησαν μόνοι τους αφιερωμένο στα ζώα.
Αντίστοιχα, οι μαθητές/τριες της Β΄ Τάξης παρουσίασαν τα βιβλία που διάβασαν από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου καθώς και εικόνες από αυτά.
Ήταν μία πολύ όμορφη δράση που τη χάρηκαν ιδιαίτερα τα μικρά μας παιδιά!
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Αγγελοπούλου Άννα (Α΄ Τάξη).
Μυτούλα Θωμαή (Β΄ Τάξη).
Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός των μαθητών/τριών του Σχολείου μας στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Τολό. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη θεία λειτουργία και στο τέλος κοινώνησαν ενόψει της γιορτής του Πάσχα.
Την Τετάρτη 24 Απριλίου το απόγευμα γονείς, κηδεμόνες, δάσκαλοι και παιδιά συνεργάστηκαν και έπαιξαν όλοι μαζί χάντμπολ στο προαύλιο του σχολείου!
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, κάτι που θα το θυμόμαστε όλοι για πάντα!
Να ευχαριστήσουμε θερμά τον γυμναστή κ. Χρήστο Μερμίγκη για την πρωτοβουλία και οργάνωση του τουρνουά χάντμπολ, αλλά και όλους όσοι συμμετείχαν, μικροί και μεγάλοι!
Την Τρίτη 23 Απριλίου τα παρτέρια του σχολείου μας άνθισαν κι αυτό οφείλεται σε μικρά θαυματουργά χεράκια που με πολλή χαρά κι ενθουσιασμό φύτεψαν λουλούδια και ομόρφυναν τον αύλειο χώρο του σχολείου μας!
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και όλους σας, για τη συμμετοχή και τη στήριξή σας στις δράσεις που οργανώνουμε. Κυρίως όμως αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΩΤΣΙΟΜΥΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Την Πέμπτη 18 Απριλίου οι μαθητές των Γ και Δ τάξεων επισκέφτηκαν το Μουσείο Κωτσιομύτη Φυσικής Ιστορίας στο Λυγουριό Αργολίδας. Ξεναγήθηκαν στον χώρο του μουσείου και ενημερώθηκαν για τις συλλογές του από απολιθώματα, ορυκτά , πετρώματα, έντομα και ζώα. Ακολούθησε επίσκεψη, περιήγηση και ξενάγηση στον χώρο του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΠΛΑ ΜΑΡΙΑ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |