Παρακολουθώντας τη Μαγεία του Ραβέλ: Μια Ζωντανή Συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης
Σήμερα Πέμπτη, 06/02/2025 οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια μοναδική μουσική εμπειρία μέσω livestreaming: μια συναυλία αφιερωμένη στον μεγάλο Γάλλο συνθέτη Μορίς Ραβέλ, ερμηνευμένη από την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά μέσω διαδικτύου, μας επέτρεψε να απολαύσουμε την ορχήστρα από το σχολείο μας, βιώνοντας τη μαγεία της κλασικής μουσικής. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μερικά από τα πιο εμβληματικά έργα του Ραβέλ, όπως το “Boléro”, καθώς και άλλα λιγότερο γνωστά, αλλά εξίσου συναρπαστικά κομμάτια.
Οι ήχοι των εγχόρδων, των πνευστών και των κρουστών δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα γεμάτη χρώμα και κίνηση, αναδεικνύοντας την εντυπωσιακή ενορχήστρωση που χαρακτηρίζει το έργο του συνθέτη.
Ανυπομονούμε για την επόμενη συναυλία!
Ευχαριστίες
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εκφράζει την ειλικρινή του ευγνωμοσύνη σε όλους όσοι στηρίζουν το έργο του και συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση του σχολικού μας περιβάλλοντος.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν στους χορηγούς και δωρητές που, με την ευγενική τους προσφορά, μας βοηθούν να εξασφαλίσουμε εκπαιδευτικό υλικό και να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους Γονείς και Κηδεμόνες που μας δώρισαν παιδικά λογοτεχνικά βιβλία για να εμπλουτίσουμε τη βιβλιοθήκη μας.
Θερμές ευχαριστίες επίσης στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος βρίσκεται πάντα δίπλα μας με ανεκτίμητη βοήθεια και συνεχή υποστήριξη.
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ
Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας εμπλουτίζεται συνεχώς! Η δωρεά είκοσι (20) ολοκαίνουριων τίτλων από τον εκδοτικό οίκο «ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ» με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, γέμισε χρώμα τη βιβλιοθήκη μας και χαμόγελα τα πρόσωπα των παιδιών!
Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του σχολείου μας!
Οι μαθητές/τριες ανυπομονούν να ταξιδέψουν μαζί τους!
Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου
Η 1η Φεβρουαρίου έχει οριστεί ως η Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου. Το σχολείο μας την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 τίμησε τη μέρα αυτή με μια σειρά από δράσεις που προώθησαν το αθλητικό πνεύμα, το «ευ αγωνίζεσθαι» και τη σημασία της φίλαθλης συμπεριφοράς.
Στο πλαίσιο του εορτασμού, ο γυμναστής του σχολείου κ. Μερμίγκης Χρήστος οργάνωσε φιλικούς αθλητικούς αγώνες όπου συμμετείχαν μαθητές/τριες από δύο τάξεις κάθε φορά. Επίσης, έγιναν συζητήσεις και προβολή βίντεο σχετικά με τον σεβασμό και τη συνεργασία στον αθλητισμό.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που μας υπενθύμισε πως ο αθλητισμός ενώνει, εμπνέει και διδάσκει πολύτιμες αξίες για τη ζωή.
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον αθλητισμό με σεβασμό και αλληλεγγύη!
‘’ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΛΟΥ’’
Από σήμερα Δευτέρα 03/02/2025 θα υπάρχει εντός του σχολείου μας ειδικός κάδος ανακύκλωσης μπαταριών.
Οι μπαταρίες περιέχουν επιβλαβείς χημικές ουσίες που είναι βλαβερές για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, επομένως δεν πρέπει να καταλήγουν στα κοινά μας σκουπίδια, αλλά να πετάγονται με ασφάλεια στους κάδους Αφής. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε πολύ στη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΦΟΥΓΑΡΟ
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη την Παρασκευή 31/01/2025, στον πολυχώρο Φουγάρο στο Ναύπλιο.
Εκεί είχαν την ευκαιρία μαζί με τη δασκάλα τους να μάθουν μια τεχνική ζωγραφικής, τη “χαρακτική, στο πρόγραμμα, ‘’Ίχνη και αποτυπώματα’’. Με αυτόν τον τρόπο ανάπτυξαν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, ενίσχυσαν τη φαντασία τους, αλλά και έμαθαν να συνεργάζονται στα πλαίσια μιας ομάδας.
Ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία για τα παιδιά και το ευχαριστήθηκαν με την καρδιά τους.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Δίπλα Μαρία (Δασκάλα Γ τάξης)
Χαραλαμποπούλου Ευσταθία (Σχ. Νοσηλεύτρια)
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΦΟΥΓΑΡΟ
Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες της Α΄ και της Β΄ τάξης επισκέφτηκαν τον Πολυχώρο ΦΟΥΓΑΡΟ.
Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους, παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Ίχνη και αποτυπώσεις». Τους δόθηκε η ευκαιρία να πειραματιστούν με μια σπουδαία τεχνική ζωγραφικής, τη χαρακτική! Ασχολήθηκαν με το σχέδιο και τη σύνθεσή του αλλά και με το πώς μπορούμε να το αποδώσουμε με τη συγκεκριμένη τεχνική. Ανέπτυξαν τις ικανότητές τους στο σχέδιο και ενίσχυσαν τη συνεργατικότητά τους μέσα από μία ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το δάσος». Αρχικά γνώρισαν την αληθινή ιστορία ενός αγοριού που φύτεψε μόνο του ένα ολόκληρο δάσος! Στη συνέχεια δημιούργησαν εικόνες και ήχους του δάσους, χρησιμοποιώντας το σώμα, τη φωνή τους και μουσικά όργανα φτιαγμένα από υλικά της φύσης. Στο τέλος, κατασκεύασαν ένα αποτύπωμα δέντρου, ατομικό για κάθε μαθητή/τρια, που συμβολίζει την ηλικία τους, αν ήταν δέντρα. Έτσι, κατάφεραν να ενισχύσουν τον σεβασμό τους στη φύση, να ευαισθητοποιηθούν για οικολογικά ζητήματα και να αναγνωρίσουν την αξία της συλλογικής προσπάθειας μέσα από αυτό το εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μυτούλα Θωμαή (Α΄)
Σταματοπούλου Βασιλική (Β΄)
Γριζουλάκης Χριστόφορος (ΕΑΕ)
Η Γιορτή των Τριών Ιεραρχών
Σήμερα, Πέμπτη, 30/01/2025 γιορτάσαμε τους Τρεις Ιεράρχες, τους προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων. Ήταν μια όμορφη ευκαιρία να θυμηθούμε τη σημασία της γνώσης, της παιδείας και των αξιών που δίδαξαν ο Μέγας Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
Το πρωί, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, δεν μπορέσαμε να πάμε στην εκκλησία όλο το σχολείο παρά μόνον οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης με τη δασκάλα τους και τη διευθύντρια. Αλλά και στο σχολείο έγιναν αφιερώματα στους «Τρεις Μεγίστους Φωστήρας της Τρισηλίου Θεότητος».
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την προσφορά των άρτων και για την έμπρακτη συνδρομή του στη σχολική μας κοινότητα.
Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ιερέα μας, τον πάτερ Μιχάλη, που με πολλή αγάπη και γενναιοδωρία, πρόσφερε σε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους διάφορα εδέσματα και αναψυκτικά, κάνοντας τη μέρα ακόμα πιο ξεχωριστή!
Ήταν μια μέρα γεμάτη νόημα, που μας υπενθύμισε ότι η μόρφωση δεν είναι μόνο γνώση αλλά και στάση ζωής!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Εκδήλωση με θέμα: «Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι»
Τη Δευτέρα, 27/01/2025 πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας στον χώρο του σχολείου μας εκδήλωση-ανοιχτή συζήτηση με θέμα: «Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι».
Με συντονίστριες την Ψυχολόγο του Κέντρου κ. Μπαβέλλα Αγγελική και την Κοινωνική Λειτουργό κ. Καββεζού Ιωάννα, συζητήσαμε για ένα θέμα ουσιαστικό και επίκαιρο όπως είναι αυτό των ορίων.
Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, τόσο για τους γονείς όσο και για τους εκπαιδευτικούς, τα όρια και οι κανόνες συχνά παρεξηγούνται ως περιορισμοί. Όπως όμως προέκυψε από τη συζήτηση, μπορούν να γίνουν πολύτιμοι σύμμαχοι στην ανατροφή, τη διαπαιδαγώγηση και την ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών.
Οι γονείς-κηδεμόνες είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν για τα όρια που θέτουν στα παιδιά τους και, μέσα από τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών, να αντιληφθούν πώς οι κανόνες δεν είναι απλώς εργαλεία συμμόρφωσης, αλλά θεμέλιο για την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και τη δημιουργία ενός ασφαλούς πλαισίου όπου τα παιδιά μπορούν να εξελιχθούν και να προοδεύσουν.
Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική δράση.


































