Δραστηριότητα των μαθητών της Α΄τάξης στο μάθημα της Γλώσσας

Φεβ 20145

 Φτιάχνω το βιβλίο κάθε γράμματος της αλφαβήτας με κολάζ λέξεων που βρίσκουν τα παιδιά σε περιοδικά και εφημερίδες..

 

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Μελέτη των μαθητών της Γ’ και Δ’ τάξης

Φεβ 20145

Μαθαίνω για τον πολιτισμό, μια βόλτα στον κόσμο…

 

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Μαθαίνοντας το γράμμα “Δ δ” των μαθητών της Α’ τάξης

Φεβ 20145

Κάνω ένα φανταστικό δώρο στο συμμαθητή μου…

 

Διαβάστε όλο το άρθρο »

“Οι κανόνες της τάξης και του διαλειμματος”

Φεβ 20145

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Ακούστε την ιστορία της βασιλόπιτας!!

Ιαν 201429

Η ιστορία της βασιλόπιτας

 

Διαβάστε όλο το άρθρο »

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ??

Ιαν 201429

Με τον όρο Τρεις Ιεράρχες, αναφερόμαστε συνοπτικά στους τρεις επιφανείς Αγίους και θεολόγους, Βασίλειο τον Μέγα, Ιωάννη τον Χρυσόστομο και Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό. Για τη σοφία τους και τη χριστιανική τους ζωή, η Ορθόδοξη Εκκλησία τους ονόμασε αγίους και γιορτάζουν ο καθένας ξεχωριστά. Αλλά επειδή δημιουργήθηκε μια διαφωνία μεταξύ των χριστιανών για το ποιος από τους τρεις πρόσφερε τα περισσότερα, αποφασίστηκε και καθιερώθηκε από τα τέλη του 4ου αιώνα να υπάρχει και για τους τρεις μια κοινή γιορτή στις 30 Ιανουαρίου κάθε έτους.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Φυτολόγιο των μαθητών της Ε’ & ΣΤ’ τάξης

Ιαν 201425

Μια δραστηριότητα των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης στο κεφάλαιο “Τα μέρη του φυτού” για το μάθημα “Ερευνώ και ανακαλύπτω”

Διαβάστε όλο το άρθρο »

“Το τραγούδι του κλόουν”

Ιαν 201425

Ένα ποίημα από το μάθημα του  Ανθολογίου της Γ’ και Δ’ τάξης!!

Διαβάστε όλο το άρθρο »

“ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ”

Ιαν 201420

Τα πρόσωπα των παιδιών έχουν καλυφθεί για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Giorti Christmas 2013

Τι έτρωγαν οι Αρχαίοι Έλληνες;

Νοέ 201320

Τρόφιμα

 

 Δημητριακά και ψωμί                        

Τα δημητριακά αποτελούσαν τη βάση της διατροφής των αρχαίων Ελλήνων. Το σιτάρι μουσκευόταν προκειμένου να γίνει μαλακό .Ο πρώτος τρόπος επεξεργασίας του ήταν το άλεσμα για να γίνει χυμός . Ο δεύτερος τρόπος ήταν να μετατραπεί σε αλεύρι, από το οποίο έβγαινε και το ψωμί. Ψωμί παρήγαγαν και από κριθάρι που ήταν πιο θρεπτικό αλλά και πιο δύσκολο στην παραγωγή. Διαβάστε όλο το άρθρο »

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Kατηγορίες

Και ο χρόνος περνά…

Οργανωθείτε…

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Να σου πω μια ιστορία;;

Να σου πω μια ιστορία;;

Ψηφιακό Σχολείο

banner_digital_final

Εκπαιδευτικό Υλικό

images

Εκπαιδευτικό Λογισμικό

Εκπαιδευτικό Λογισμικό

Ασφ@λiσου…

Ασφ@λiσου…

Μάθε για τους σεισμούς

Μάθε για τους σεισμούς

Τα δικαιώματα μου

Τα δικαιώματα μου


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων