



Την παραμονή της Εθνικής μας επετείου πραγματοποιήθηκε η γιορτή της σημαίας στο Δημοτικό Σχολείο Σταδίου. Τη γιορτή ανέλαβε να παρουσιάσει η Γ και Δ Τάξη φέρνοντας στη μνήμη μας τα γεγονότα του 1940. Τα παιδιά έπαιξαν θεατρικά, απήγγειλαν ποιήματα, τραγούδησαν τραγούδια και χειροκροτήθηκαν από τους υπόλοιπους μαθητές, τους γονείς και τους δασκάλους.