Μαθαίνοντας τα μουσικά όργανα
Με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείο μας στο Live streaming Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα « Χορεύοντας με τον Ραβέλ» που διοργάνωσε και παρουσίασε η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης αναγνωρίσαμε,ονοματίσαμε τα είδη των μουσικών οργάνων και τον τρόπο με τον οποίο παράγουν τον ήχο που φτάνει στο αυτί μας! Δημιούργησαμε μάλιστα τη δική μας ορχήστρα ζώων που κοσμεί την τάξη μας και μας θυμίζει την αξία της μουσικής και την ανάγκη της ομαδικής και αρμονικής συνεργασίας των ανθρώπων για την επίτευξη του μουσικού αποτελέσματος!
Γράφοντας το νέο γράμμα
Η οπτική διάκριση και ο γραφοκινητικός συντονισμός γίνονται πιο εύκολα με τη χρήση διαφόρων υλικών. Τα μολύβια και το σύρμα πίπας γίνονται τα κατασκευαστικά μας εργαλεία και η φαντασία μας ο καθοδηγητής για το σχηματισμό του νέου γράμματος.
Έπειτα η γραμματοθήκη σαν μιας μορφής scrable βοηθά στη παιγνιώδη σύνθεση λέξεων με το γράμμα μας γιατί από μόνα τους τα βιβλία και τα τετράδια φαίνονται ανιαρά!
Τρώγοντας σαν βασιλιάς
Το πρωινό είναι το βασικοτερο γεύμα για μια ισορροπημένη διατροφή και κρίνεται σκόπιμο να περιλαμβάνει πρωτεΐνες,υδατάνθρακες και δημητριακά, όπως μάθαμε στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Έτσι λοιπόν κι εμείς με πολύτιμους βοηθούς τους γονείς , γευματίσαμε ομαδικά στην τάξη απολαμβάνοντας φρούτα εποχής, χειροποίητες μπάρες δημητριακών, κέικ χωρίς ζάχαρη, ψωμί ολικής αλέσεως, ελιές ,αβγά,τσάι βοτάνων και άλλα εδέσματα,που έφεραν οι μαθητές.
Η ζούγκλα της Α’ Τάξης
Αναπτύσσουμε τον προφορικό λόγο με τη δραματοποίηση των ιστοριών του βιβλίου μας.
Οι μαθητες της Α’ τάξης εξερευνούν, δοκιμάζουν και μαθαίνουν πολυαισθητηριακά. Γράφουμε λέξεις με μαγνητικά γραμματάκια, με τον παραδοσιακό και αγαπημένο μαρκαδόρο του πίνακα, αλλα και τα καρτελάκια της προσωπικής μας γραμματοθήκης σαν να παιζουμε scrable.