1514

 

Η εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής του σχολείου μας κ.Μανιφάβα Δώρα συνέλαβε την ιδέα και επιμελήθηκε της δράσης “Γίνε Συγγραφέας για μία ημέρα”.

Οι μαθητές σε ομάδες έπρεπε να ανατρέξουν σε διάφορα κουτιά με ετερόκλητα αντικείμενα και να συνθέσουν  μια ιστορία. Αξιοποιώντας τα αντικείμενα, οι ομάδες δημιούργησαν μια πρωτότυπη ιστορία, ορίζοντας χαρακτήρες, πλοκή και περιβάλλον. Στη συνέχεια κάθε ομάδα παρουσίασε την ιστορία της στις υπόλοιπες ομάδες, εξηγώντας τις επιλογές και τη σύνδεση με τα αντικείμενα.

Στόχοι που επιτεύχθηκαν:

  • Ενίσχυση της δημιουργικότητας: Οι μαθητές έπρεπε να αξιοποιήσουν φαντασία και ευρηματικότητα, συνθέτοντας μια ιστορία από ασύνδετα αντικείμενα.
  • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Γραφής: Μέσω της σύνθεσης ιστοριών, οι μαθητές μπόρεσαν να ασκήσουν τις δεξιότητές τους στη γραφή, συμπεριλαμβανομένης της ορθογραφίας, της σύνταξης και της γραφής χαρακτήρων.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας: Η ομαδική εργασία προήγαγε την επικοινωνία, τον διαμοιρασμό ιδεών και την ομαδική προσπάθεια για την υλοποίηση ενός κοινού στόχου.
  • Εξοικείωση με την αφήγηση: Η δημιουργία ιστοριών καλλιεργεί την αφηγηματική ικανότητα, την οργάνωση της σκέψης και την έκφραση ιδεών. Οι μαθητές κατανόησαν και εξασκήθηκαν στη δομή μιας ιστορίας και στην αναγνώριση των βασικών στοιχείων (όπως ο χαρακτήρας, η πλοκή, το μέρος και ο χρόνος).
  • Ενθάρρυνση αναλυτικής και κριτικής σκέψης: Οι μαθητές κλήθηκαν να αναλύσουν τα αντικείμενα, να εντοπίσουν πιθανές συνδέσεις και να χτίσουν μια λογική αφήγηση.