![]() |
![]() |
![]() |
Με στόχο την
- ανάγνωση ολόκληρου βιβλίου στην ολομέλεια της τάξης
συνοδευμένη με παράλληλες δράσεις μικρής κλίμακας
(προβολή κειμένου/εικόνων-δραματοποίηση- παιχνίδι-κατασκευή) και
- την ανάγνωση κειμένων άλλων συνομηλίκων για να συγγράψουν μαζί τους συνεργατικά
βιβλίο – που θα τροφοδοτήσει νέο κύκλο αναγνώσεων
ενεργοποιήσαμε τη Σχολική Βιβλιοθήκη στην κατεύθυνση της
- σύνδεσης με Προγράμματα Εκδοτικών Οίκων και της
- σύνδεσης με εορτασμό παγκόσμιων ή πανελλήνιων ημερών
- έκδοσης μηνιαίας σχολικής εφημερίδαςhttps://blogs.sch.gr/dimporia/files/2024/06/ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ-ΠΟΥ-ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ-ΤΗ-ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ-ΣΤΟ-ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΑΣ.pdf