Αποχαιρετάμε το σχολείο με τη γιορτή λήξης
Η καλοκαιρινή μας γιορτή, «Ταξίδια στην Ελλάδα», είναι ένα μικρό ταξίδι γεμάτο χρώματα, μουσικές και εικόνες από τον όμορφο τόπο μας. Μέσα από τραγούδια, χορούς και στιγμές χαράς, γνωρίζουμε τα νησιά, τα βουνά και τις πόλεις της Ελλάδας, ανακαλύπτοντας τη μαγεία και την παράδοσή της. Μια γιορτή που μας ενώνει και μας ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της χώρας μας.
Αποχαιρετάμε τους μαθητές της Στ’ τάξης, γεμάτοι συγκίνηση και περηφάνια. Μαζί τους μοιραστήκαμε στιγμές χαράς, μάθησης και δημιουργίας που θα μείνουν αξέχαστες. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο νέο τους ξεκίνημα στο Γυμνάσιο, με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες. Θα τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συνεργασία, τη στήριξη και τη συνεχή παρουσία τους σε κάθε δραστηριότητα του σχολείου μας.
Επίσης ευχαριστούμε εγκάρδια τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση, την υπομονή και την καθημερινή τους προσφορά στο έργο της εκπαίδευσης και της διαπαιδαγώγησης των μαθητών μας.
