Safe a Greek Sray
Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κ. Δημήτρης εκ μέρους της Φιλοζωικής Εταιρείας “Save o Greek Stray”και έκανε μια παρουσίαση στους μαθητές μας για το έργο τους. Ενημερωθήκαμε και ευαισθητοποιηθήκαμε για το σεβασμό προς τα ζώα και την ανάγκη αρμονικής συμβίωσης μαζί τους. Η επίσκεψη ήταν μια πρωτοβουλία του Δήμου Μήλου, τους ευχαριστούμε.
Φτιάξαμε κάρτες και στείλαμε τα δικά μας μηνύματα για τη σωτηρία των αδέσποτων.

