Δεύτερο Μαθητικό Συμβούλιο της Σχολικής Χρονιάς 2025-2026 21/11/2025

 

 

Το δεύτερο μαθητικό συμβούλιο των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ πραγματοποιήθηκε με διάθεση συνεργασίας. Οι μαθητές συζήτησαν αναλυτικά την πορεία της προετοιμασίας για το σχολικό παζάρι και έλαβαν σημαντικές αποφάσεις, συνεχίζοντας το οργανωμένο και δημιουργικό κλίμα που ξεκίνησε στο πρώτο συμβούλιο.

 

Στο συμβούλιο συμμετείχαν:

 

Από την Ε’ τάξη: Ιφιγένεια, Φιλένια, Νοέλ, (το

 » (συνέχεια…)

Πρώτο Μαθητικό Συμβούλιο της Σχολικής Χρονιάς 2025-2026 7/11/2025

 

 

Ε’ και ΣΤ’ τάξη – Μια δημιουργική αρχή με ιδέες, συνεργασία και υπευθυνότητα

Στο συμβούλιο συμμετείχαν:

 

Από την Ε’ τάξη: Μαρία, Διονύσης, Έισι, Αθηνά

Από τη ΣΤ’ τάξη: Άρτεμις, Διονύσης, Κωνσταντίνος, Νικόλας

Πρόεδρος: Νικόλας

Γραμματέας Ε’ τάξης: Αθηνά

Γραμματέας ΣΤ’ τάξης: Κωνσταντίνος

 

Με ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε το πρώτο μαθητικό συμβούλιο της φετινής

 » (συνέχεια…)